Mulla on omasta mielestäni PAINAVAT SYYT

juha82222

miksen lähtisi sotaan enkä käynyt Armeijaakaan,. siis eihän mun tarttis mennäkään Sotaan jos tulisi Sota Suomeen. tietääkseni hmm??

No ensinnäkin;
Kunnioitan ihmiselämää!! en hyväksy että tapetaan ihmisiä, en missään muodossa.

Toiseksi; En halua kuolla sodassa, vaan pyrin elämään pitkän elämän.

Kolmanneksi; Olen koulukiusattu ja mulla on henkiset traumat ryhmissä olemisesta, EI TULE MITÄÄN!!!!!!!!

Neljänneksi; Olen varautunut erakko, hiljainen mies joka ei tykkää olla ryhmissä.

Nuo on jo AIKA PAINAVIA SYITÄ LOL HOH HAH

35

385

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persut vaan valtaan

Yhteiskunnan päättäjät ei sua kuuntele ne laittaa sut elää heille ja tavoitteillensa eduksi. Natsismi ja stalinismi on yhä vallalla näissä kuvioissa ja tykkäävät kyykyttää niitä joita pystyvät. Saavat siitä nautintonsa.

• juha82222

No jos on työkyvytön niin kukaan kansanedustaja ei voi määrätä sua töihin, se on Lääkärin määräys teenkö mä töitä vaiko en. HALOO HERÄTYS !!

Ja muutenkin olen vittuuntunut yhteiskuntaan ja kukaan taho ei pysty kontroilloimaan mua.
      Minähän en lähde minnekään, vaikka tulkoon Poliisit hakemaan minut... (:

Olen enemmän radikaali tyyppi, siis semmoinen joka eroittuu muutenkin massasta.

Vahva persoona jota ei voi enää kukaan kontrolloida, koska aiemmin mua alistettiin, olin liian NÖSSÖ NYNNY.
      Nyt en enään.

Olen tehnyt kuitenkin työtä elämäni aikana kunnes paloin loppuun ja vittuunnuin yhteiskuntaan.

• juha82222

Olen tavallaan vähän häijy tyyppi koska en anna kenenkään kontrolloida mua ja olen vain omissa oloissani, omassa kodissani.
      Haluan päättää itse paljon asioista.

Eläköön Liberalismi!!!

• uraa!

Naulaa juha ulko-ovi ja ikkunat varmuuden vuoksi vielä umpeen, ettet joku kaunis tai ruma päivä keksi lähteäkin ihmisten ilmoille. Sä vaikutat jotenkin häiriintyneeltä, ja vaikka niitä on jo riittävästi kulkemassa vapaalla jalalla, koita sä kestää siellä nurkissasi, kun kerran viihdyt, niin on yksi mahdollisesti ympäristölleen vaarallinen henkilö edes jossain tallessa. Laita ovi lukkoon, nyt, äläkä auo sitä. Pliis.

• spr
        uraa! kirjoitti:

Naulaa juha ulko-ovi ja ikkunat varmuuden vuoksi vielä umpeen, ettet joku kaunis tai ruma päivä keksi lähteäkin ihmisten ilmoille. Sä vaikutat jotenkin häiriintyneeltä, ja vaikka niitä on jo riittävästi kulkemassa vapaalla jalalla, koita sä kestää siellä nurkissasi, kun kerran viihdyt, niin on yksi mahdollisesti ympäristölleen vaarallinen henkilö edes jossain tallessa. Laita ovi lukkoon, nyt, äläkä auo sitä. Pliis.

Naulaa juha ulko-ovi ja ikkunat varmuuden vuoksi vielä umpeen, ettet joku kaunis tai ruma päivä keksi lähteäkin ihmisten ilmoille. Sä vaikutat jotenkin häiriintyneeltä, ja vaikka niitä on jo riittävästi kulkemassa vapaalla jalalla, koita sä kestää siellä nurkissasi, kun kerran viihdyt, niin on yksi mahdollisesti ympäristölleen vaarallinen henkilö edes jossain tallessa. Laita ovi lukkoon, nyt, äläkä auo sitä. Pliis

Niin, kyllä noista aseoppineista on enempi haittaa ja vaaraa ympäristölle kun eristäytyneistä. Armeija ei näytä kehittävän sosiaallisia taitoja, nytkin vapautuneesta ikäluokasta on tässä jouduttu setvimään useampai tappeluita ja pahoinpitelemisiä kun lähimuistoja on puitu viina- ja suutuyspäissään.

• persut vaan valtaan

Oikeella tiellä olet mutta pidä nyt joitakin hyviä kavereita itselläsi joiden kanssa voit keskustella asioista.

• juha82222

joo on mulla muutama läheinen toki. (: ):

• z.o

siis mihin sinulla on tarpeeksi painavat syyt?

Suunnitteletko joukkomurhaa?

• juha82222

En tietenkään tuollaisia suunnittele!!!,
      mut yksi tavoite mullakin on, YLLÄTYS YLLÄTYS.

nuo on aika painavia syitä SIIHEN ETTÄ EI VOI MENESTYÄ SODASSA KOSKA ON ERAKKO JNE mitä selitin, haloo tuota tarkoitin lol.

ne pitäisi olla myös tarpeeksi painavia syitä yhteen toiseen juttuun mutta en aio kertoa sitä teille.
      Ollaan vähän salaperäisiä nyt (:

• persut vaan valtaan

Ole huoleti ei sua kukan sotaan hae ei edes poliisit. Ole vaan aivan rauhassa ja käy katsomassa hyvät mustikkapaikat ne nimittäin kukki hyvin, että on tulossa hyvä sato. Niitä kun poimit ajankuluksesi on talvella sitten kiva syödä ja muistella kun hyttyset pisteli.

• tällai

Ei sua nyt oo kukaa pakottamas sotaan ku sellasta ei oo, mut jos ois nii sut laitettas aika nopee ladon seinää vaste...

• persut vaan valtaan

Ei täälä ketään ladonseinää vasten enää viedä vaikka lahtarien lapset näin kirjoittelee, ne ajat on eletty ja mennyttä. Tosiasiassa ketään "järkkynyttä" ei haluta mihinkään solilastoimintaa edes tukevaan toimintaan. Joten voit elellä aivan kuin itse lystäät, mutta käy mettässä kattelemassa niitä mustikkapaikkoja.

• juha82222

sul ainaki on empatiaa meitä heikompia kohtaan... kyllähän mä sotamies olisin jos en ois kokenu huonoja kokemuksia nuoruudessa.
        yhteiskunta ja ihmiset on ajaneet mut pisteeseen että olen omillani.
        Se ei siis ole minun vika ollenkaan vaan niitten jotka ollett vittumaisia mulle.

Katsokaa yhteiskuntaa immeiset!!!!!!, siellä on järkyttävän paljon masentuneita ihmisiä, työttömiä ja nuoria jotka ajautuu työkyvyttömyyseläkkeelle.
        Jossain mättää ja PAHASTI ja vika on ihmisyydessä.

• z.o
        juha82222 kirjoitti:

sul ainaki on empatiaa meitä heikompia kohtaan... kyllähän mä sotamies olisin jos en ois kokenu huonoja kokemuksia nuoruudessa.
        yhteiskunta ja ihmiset on ajaneet mut pisteeseen että olen omillani.
        Se ei siis ole minun vika ollenkaan vaan niitten jotka ollett vittumaisia mulle.

Katsokaa yhteiskuntaa immeiset!!!!!!, siellä on järkyttävän paljon masentuneita ihmisiä, työttömiä ja nuoria jotka ajautuu työkyvyttömyyseläkkeelle.
        Jossain mättää ja PAHASTI ja vika on ihmisyydessä.

niin niin, vika ei koskaan ole meissä itsessämme, vaan kaikissa muissa.

• juha822222
        z.o kirjoitti:

niin niin, vika ei koskaan ole meissä itsessämme, vaan kaikissa muissa.

sä et ymmärrä!! , sanonpa sen vaan että EN OLE AINA OIKESSA
        mutta ainakin tässä asiassa OLEN OIKEASSA.

• z.o
        juha822222 kirjoitti:

sä et ymmärrä!! , sanonpa sen vaan että EN OLE AINA OIKESSA
        mutta ainakin tässä asiassa OLEN OIKEASSA.

sinähän olet se sama tyyppi, jonka kanssa kerran juteltiin sun kullin pituudesta, tai oikeastaan sen lyhyydestä. Joko oot saanu sen seisomaan ja mitannu sitten vaikka pöytää vasten nojaamalla?

• juha82222
        z.o kirjoitti:

sinähän olet se sama tyyppi, jonka kanssa kerran juteltiin sun kullin pituudesta, tai oikeastaan sen lyhyydestä. Joko oot saanu sen seisomaan ja mitannu sitten vaikka pöytää vasten nojaamalla?

Ei oo fiksua kirjoitusta lukea TUOLLAISTA SONTAA.
        Etkö osaa parempaa keksiä???????????????????????????????????????????????

• persut vaan valtaan

Me ihmiset kun olemme kokemamme ja meille opetetun tulos, lapsi ei ymmärrä kärsimäänsä väkivaltaa ja se jää taustalle jäytään. Aikuisempana alkaa oma kritisointi pelaamaan ja silloin yleensä nuo kärsimykset tulee pintaan. Lapsia on helppo saada mukaan väkivaltatoimintaan pakottamalla, tästä on esimerkkejä, kaapatut lapsisotilaiksi koulutetut ym.
      Väkivaltaa koin minäkin lapsena ja nuoruudessa,mutta opin antamaan anteeksi ja Jeesuksen rukouksenkautta pysyin järjissäni, kävin myös armeijan vaikka olin vammautunut, sitä ei lääkäritkään halunneet ymmärtää vaikka sen kyllä tiesivät ja tajusivat. Nyt on viidestä sairaudesta diaknoosi mutta silti käyn töissä ja pystyn vammoista huolimatta toimimaan.
      Ihminen ei pysty yksin muuttamaan yhteiskuntaa mutta pystyy valitsemaan kaverinsa ja tekemisensä jos ei ole aivan maassa tai lääkityksen alaisena.

• juha82222

no minä olen teheny duunia hyvin lyhyen elämäni aikana, mm 6 vuotta putkeen yhtä duunii mut sitten iski tää BURN-OUT, ja tulin lopputulokseen että
        kiireinen elämäntyyli, ilkeät ihmiset työpaikoilla on yhdistelmä mikä on kuin myrkkyä mulle.
        Burn out iski enemmänkin kovasta stressistä työn teossa.
        Ja vittuuntuminen yhteiskuntaan/ihmisiin.
        Me ollaan koettu kovia isäni kanssa, mm EPÄOIKEUDENMUKAISUUS.
        Isääni ja mua on sorrettu omassa urheiluseurassamme(Nivalan Urheilijat).
        Isäni voitti nuoruudessa karsinnat omassa kaupungissaan(Nivala) mutta häntä ei valittu edes kakkosjoukkueeseem ETTÄ SE SIITä arvostuksesta!!!! VITTU.

Ja isän pikkuveli tapettiin julmalla tavalla metsään eikä murhaaja saanut kuin sakkoja ja nykyään on edelleen vapaalla jalalla kuten ollu koko ikänsä ja hymyilee vaan tyytyväisenä kylällä mutta odotappas kun tulee aika kuolla niin pääseekö taivaaseen jos taivas on olemassa, vaan joutuuko kenties helvettiin??

Isäni koki myös avioeron ja vittumainen anoppi ja appiukko, jotka kiusasi isääni.
        Äitini ei kiusannut mut vanhempani luonteet oli erilaisia ja sen vuoksi kait erosivat mut isäni ei edes pettänyt puolisoaan eikä lyönyt äitiäni koskaan.
        Vanhempani on hyviä ihmisiä kuten itse myös.

Voi ollakin että me hyvät ihmiset emme olekaan ehkä mukana työelämässä vaan me ollaan juuri niitä sorrettuja ja vittuuntuneita ihmisiä yhteiskuntaan/ihmisiin.

• juha82222

Jatkan sanomalla; Yritin suorittaa molemmat palvelut, sekä Armeijan että Siviilipalveluksen, kun ensin Armeijassa en onnistunut ja olin siellä peräti 9 päivää niin tulin jo kotia mut ajattelin sitten suorittaa Sivaripalvelun mut meni vain 1 yö kunnes tuskastuin ja tulin kotiin.

En ole laumaeläin. TYkkään olla omissa oloissani.
      Näin se näkyy elämässäni.

Olen tavallaan radikaali ihminen hieman. Tavallisesta poikkeava yksilö, omia asioita tekevä erakko.
      Ainakin saan olla ylpeä että kävin molemmissa yrittämässä (: ...

Kunnioitan kaikkia ihmisiä mutta en niitä paria, muutamaa ihmistyyppiä.
      Kaikkien ihmisten pitäisi olla samanarvoisia mutta omasta mielestäni henkiset kiusaajat ei ole samanarvoisia ihmisiä kuin me paremmat.
      Sama pätee myös yhteen tai kahteen muuhunkin.

• persut vaan valtaan

Ihmisyys ja ihmisarvo on suomessa unohdettu, ajetaan vain omaa raha ja valta asiaa jolloin poljetaan oman ja sidosryhmien etujen nimissä muut maahan. Suomalaiset on helppo manipuloida kannattamaan toimintaa joka on lopuksi heitä vastaan. Täällä vallitsee jonkunlainen "herran pelko" jolloin ajatellaan jonkun ylemmän tahon tietävän tai ajavan kansalaisten asioita parhaaseen suuntaan mutta näin ei välttämättä ole. Suomalainen on auktoritääri uskollinen eikä ryhmässä suvaita jos et ole samanlainen kuin muut.
      Juice joskut riimitteli, että "katso johtajaa ja katso tyhmään hanhiparveen..." .
      Täällä on psykologeja ja yhteiskuntapsykologeja mutta elämänmeno menee yhä vaikeammaksi, missä on muutoksen suunnan alottava sukupolvi, tuskin me sitä näemme.
      Ei armeija ole ajattelijan paikka ei myöskään siviilipalvelus. Kuka on valmis antamaan henkensä huorien murhaajien ja varkaiden jälkeläisten puolesta on sopiva armeijaan.
      Suomessa voivat ne ihmiset hyvin jotka on valmiit aina kalvamaan, ivaamaan, syömään tavalla tai toisella kanssaeläjiään

• juha82222

noin olen ajatellut sen, lieneekö Ruotsissa eri malli???
        Suomessa työpaikka-ja koulukiusataan eniten koko Euroopassa muistaakseni ,ainakin ollaan kärkimaita ja ollaan myös kärkimaita kovassa ryyyppäämisessa ja itsemurhatilastoissa.
        Henkinen väkivalta ajaa masennuksiin ja ei ole yllätys että Suomi johtaa sitäkin tilastoa eli eniten Euroopassa masentuneet ja työkyvyttömät ihmiset on juuri Suomi.

onko Suomi oikeasti hyvinvointivaltio? herää kysymys...ehkä työllisyydessä olemme kunkkuja mut muualla elämässä olemme kaukana hyvistä.

Sen huomaa mm eri keskustelupalstat niin niissä törmäillään liian usein ilkeisiin tyyppeihin, niitä on kaikkialla mut etenkin täällä Suomessa.

• persut vaan valtaan

Surullista luettavaa nuo tilstot suomesta ja meno yhä pahenee. Ei haluta saada oman maan asioita kuntoon vaan halutaan pelastaa euroopan pankit ja yksityiset sijoittajat, takaamalla pankkien hövelisti lainoittavia maita eu-alueella. Suomen hyvinvointivaltio on kohta muisto.
      Ajattelen itse siirtyä viroon, sielläkun tulis paremmin toimeen kun täällä, jos myisi asuntonsa pois.
      Hyvistä entisistä kavereistakin on tullut sellaisia, että pitävät yhteyttä vain silloin kun haluavat hyötyä jotenkin musta.
      Paikallinen reserviläiskuningas osoittelee sormi ojossa muka ampuakseen kun kyykytin syystäkin hänen sidosryhmäänsä ja asiasta, sai myöhemmin infarktin ja on hieman asiallisemmin.
      En tiädä mikä ihmisiin on mennyt mutta jotenkin tässä suomessa puuttuu inhimillisyys ja läheisyys.

• Tupla J

Hmm... itse olen menossa armeijaan ja halusin kahtoa mitä sivarit sannoo :o itse en näe siinä mitään jos maata rakastaa tai on valmis tappelemaan omasta kodista?

• kotiuskontoisänmaa

Ei noissa sun arvoissa mitään väärää olekaan. Olet kuitenkin nuorii etkä ole nähnyt mitallin toista puolta.
      Tuskin tässä pitää omasta kodista ruveta taistelemaan muuta kuin kanssaeläjien kanssa (pankit ym.). Poliitikot ja rahamailman valtiaat näyttää suunnan eikä ihmisellä ole muuta vaihtoehtoa annettu kun pysyä hengissä tässä kilpailuyhteiskunnassa.

• Gott Mitt Uns

Koitatko nyt selittää meille olevasi joku sankari, kun et elä oravanpyörässä vaan loisit muiden työllä?

• Juha82222

en ole sen kummemmin ihmeellisempi mutta elän omalla tyylilläni PISTE.
        Jokainen ihminenhän on sankari elämässään MUTTA KIUSAAJAT EI OLE SANKAREITA.

• kotiuskontoisänmaa

Jos kysymyksesi oli mulle niin olen kyllä käynyt armeijan, 17 vuotiaana menin töihin ja siitä saakka duunia painanut. Muut on kyllä hyötynyt muin töistäni ja yhteiskunta eniten. Vientiteollisuus tuo rahat suomeen ja verot vie 40% tuloistani.

• sionlion77

Arvostan Juhan mielipidettä, jokainen on erilainen ja se suotakoon jokaiselle. Tyhjät tynnyrit muuten kolisee eniten ja tämä nykyajan minäminä-yhteiskunta v*tuttaa..

Itse kävin Aukin reilu 10v sitten ja tänään oli se päivä kun palautin sotilaspassini.

• Selvä tapaus

Perus sivari.

• Juha82222

eipä vaan totaalikieltäytyjä joka ei koskaan pystynyt tulemaan toimeen ryhmässä ujouden ja ihmispelon takia, erakkoluonne ja kiusatuksi jouduin joten vittuunnuin = minä Juha P

Arvostan ihmisiä jotka uskaltaa rohkeasti olla omia itseään eikä mitään mukautuvia nössöjä joilla ei oo mielipidettä asioista.

Itse kuulun tuohon rohkeiden ihmisen joukkoon, koska uskallan olla oma itseni yhtään piittaamatta muitten mielipiteistä pitäisikö mun tehdä työtä vai ei...
        olen ajautunut pois paskasta yhteiskunnasta jossa vain kiusataan toisiaan ja ollaan raha-ahneita julmureita ja huijareita.
        Jos jotain pientä duunia tekee itsekseen olemalla itse pomo itselleen niin se on parempi asia, sillai ollen ns tavallaan diktaattori oman elämänsä valtias.

Olen yksin, asun isäni kanssa mut muuten mulla ei oo paljoa ystäviä jos ollenkaan, sillä yksinäisyydellä ehkäisen sitä ettei joudu konflikteihin ja saa elää hyvän ja rauhallisen elämän.
        Enkä luota paljoa ihmisiin, pidän ovet lukossa jos oon yksin kotona enkä päästä kotiini muuta kuin isäni tai veljeni tai äitini tai jonkun sukulaisen mutten muita.
        Ujous on suurin ongelmani ehkä, ja ihmispelko.

Olen tavallaan radikaali ihmistapaus joka eroaa suuresta massasta, en ole siis sivari enkä amrmeijan äijiä.
        Mut tuntevat ihmiset kutsuukin mua lähinnä oudoksi neroksi tai taiteilijasieluksi joka käy omaa ns kapinaa yhteiskuntaa kohtaan olemalla oma persoona.

• persut vaan valtaan

Ei tää yhteiskunta olekaan ajattelevan ihmisen paikka, laumasielut täällä pärjää jotka ei suvaitse erilaisuutta. Kanalaumassa kanat ottaa yhden poikkeavan kiusattavakseen ja nokkii sen ajankanssa hengiltä, ihmislaumasssa on sama asia, poikkeavuutta ei suvaita vaan kaikkien on mentävä lauman mukana. Juice runoili kerran, että "katso johtajaa ja katso tyhmään hanhiparveen katso johtajan sorkkaan ja sarven.
      Paskan nielemistä tää on joka päivä kun ihmisiä rupeaa kuuntelemaan ja seuraamaan heidän edesottamuksiansa. Siksi parempi on elää nii, että pysyy itsensä kanssa sinuna.

• Juha8222

AMEN, olisi kiva tuntea sinut paremmin mut onhan se mukava keskustella sun viisaan kanssa täällä.
      Ihminen pitää nähdä yksilönä, siksi Individualismi on nerokas aatesuunta, mun mielipide ja se myös tukee ihmisarvoa positiivisessa katsannossa.

• muuten menisin

Mä en voi mennä armeijaan, koska käytän vieläkin vaippoja... ja mulle kuitenkin naurettais siellä.

• persut vaan valtaan

Hyvä yhteisö kykenee ottamaan huomioon yhteisön jäsenen myös yksilönä. Armeija ja joiltakin osin yhteiskunta yleensä ei tähän pysty.
      Ihmiset asettaa heikompaan omia toiveita ja tarpeita koittaen ajaa heitä väkisin muottiin johon heitä ei ole valettu.

Temppeliä tehdään hakkaamattomista kivistä jotka muokataan seinään, kuitenkaan ei nähdä sitä peruskiveä jonka rakentajat hylkäsivät ja jonka päälle olisi pitänyt laittaa hylätyn peruskiven sisarkivet. Yritetään väkisin muokata sisarkiviä seinään johon ne eivät kuulu.

Sitten se indivisualismi johon näytetään markkinayhteiskunnassa yhdistettävän terveeseen indivisulismiin kuulumattomia asioita. Terve indivisualismi tuntee ja kantaa vastuunsa tekemisistään.

En voisi kuvitella syrjiväni jotakuta sen perusteella, miksi hän on sattunut syntymään. Arvostan ihmistä, joka haluaa tietää asioita eikä vain kritiikittä, automaattisesti seurata jotakuta joka sanoo sitä tai tätä oikeaksi (ja usein vielä lupailee katteettomia kaupan päälle).

Ei minulle ratkaise ihonväri tai silmien muoto tai se että on syntynyt jossain muualla kuin minä. Ei myöskään vanhempasi, eikä se mitä muut sanovat sinun olevan. Vaan se, että haluaa tietää ja tulla siksi ihmiseksi joka uinuu sisälläsi, ja joka sinun on tarkoitus olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      89
      3702
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      191
      1460
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      77
      1397
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1080
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1020
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      325
      1005
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      45
      907
    8. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      86
      899
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      98
      889
    10. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      125
      852
    Aihe