Nyt Suomella on oppositio

kissamies57

Perustuslailliset jotka äänimäärällään suurimpana voittajana kuuluisivat ensimmäisenä hallitukseen ovat nyt muodostaneet oppositiopolitiikan jota maassamma ei ole ollutkaan vuosikymmeniin aina veikko vennamon aikana..Soini pamauttelee madon lukuja koko länsieuroopalle joka on pelkkä velkasosialismi ja joka kaatuu syksyyn mennessä.Siis eduskunnasta tuleekin jännityselokuva jota yhä useampi suomlainenkin rupeaa seuraamaan kuin saippua oopperaa konsanaan.

13

51

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kreikka uppoaa
      • syöpä jo Ranskassa

laajalle levinnyt velkakupla on levinnyt Ranskaan asti ja enää ei pelätä Bortugalin ja espanjan luhistumista vaan Ranska on otettu listalle mukaan kun epidemia puhkeaa.

• Kohta Tanska?!
        syöpä jo Ranskassa kirjoitti:

laajalle levinnyt velkakupla on levinnyt Ranskaan asti ja enää ei pelätä Bortugalin ja espanjan luhistumista vaan Ranska on otettu listalle mukaan kun epidemia puhkeaa.

Irlannin, Portugalin, Kreikan ja Espanjan lisäksi myös Tanska kuuluu maailman pahimpiin mitä tulee riippuvaisuuteen fossiilisista polttoaineista. Onko siellä herätty tilanteeseen, ja ulkomaalaisia aletaan heittää ulos maasta syömästä viimeisiä rippeitä siitä mitä on jäljellä?

Onko EU:n mukanaolo mm Libyan operaatiossa "viimeinen keino" yrittää saada, hmm ryöstää, halvempaa öljyä näiden ongelmamaiden käyttöön?

Saahan sitä kysyä, onko vastauksia?

• Pike paha poika
        Kohta Tanska?! kirjoitti:

Irlannin, Portugalin, Kreikan ja Espanjan lisäksi myös Tanska kuuluu maailman pahimpiin mitä tulee riippuvaisuuteen fossiilisista polttoaineista. Onko siellä herätty tilanteeseen, ja ulkomaalaisia aletaan heittää ulos maasta syömästä viimeisiä rippeitä siitä mitä on jäljellä?

Onko EU:n mukanaolo mm Libyan operaatiossa "viimeinen keino" yrittää saada, hmm ryöstää, halvempaa öljyä näiden ongelmamaiden käyttöön?

Saahan sitä kysyä, onko vastauksia?

se on mukanaoloa nwo-agendassa jota rapparit ajavat sionistiopankkiirien tuella.
        Tähtäimessä on kolmas maailmansota ja sen avulla lopullisesti ottaa koko maailma haltuun.
        http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=5&id=469
        Jos vielä soinilainen henki leviää Eurostoliittoon niin voimme välttyä näiltä Pikesin kaavailemilta juonilta joissa meidänkin rapparieliitti on mukana.

• Onko Myöhäistä??

Vaarana on että valta ehtii karata Luxenburgin EVM-korporaatiolle, joka lain ulottumattomissa olevana sijoituspankkina ja samalla tuomarina kansallisvaltioiden kohtalon suhteen määrää maat lakkautettaviksi historian relikkeinä ajasta jolloin ihminen vielä oli kaiken a ja o.

Lue shokeeraava analyysi miten EU:ssa ollaan melko tarkasti toistamassa jenkkilän mallia jossa rikkaat rikastuvat sekä valtioiden ja kansojen mahdollisuudet päättää omista asioista nollataan tämän talous-sotkun ansiosta:

http://www.magneettimedia.com/?p=5955

• Eivät lainnu mulle

Miksi nuo sijpoittaja ja pankkipiirit nyt panikoivat ja luovat pelon ilmapiiriä?Hehän lainasivat maksukyvyttömille katteettomia vakuuksia vastaan kaupunkikiinteistöihin ja infrastruktuuriin ja loisteliaaseen elämään,Jos he olisivat lainanneet vaikka minulle pari miljoonaa olisvat he saanneet rahan takaisin korkoineen ja ehkäpä viivästyskorkoineen.Nuo pankkipiirit jotka hoitivat pelkkää rahan suuntausta kaupunkikeskeiseen elämään ja kuluttaviin kiinteistöihin,kun esim minä olisin maksanut suomalaisena heille reilut 3-4%varmaa rahaa ja laittanut yritystoimintaa ja palkannut työntekijöitä.Mitä enemmän ja paremman rahoittajan olisin saanut sitä suurempaa toimintaa olisin voinut tehdä vaan kun eivät tarjonneet kuin kerjuulla lantti sinne ja lantti tänne.Olen suomlalinen ja olen aina maksanut velkani lainoineen ja korkoineen ja viivästyskorkoineen ja tulen aina hoitamaan laskuni ennemmin tai myöhemmin ja jos en pysy aikataulussa saa rahoittaja paremman koron viivästymisestä.Kysymys kuuluukin?Miksi minun ja meidän joita ei olla rahoitettu ja jotka olisimme saaneet tuolla rahalla toimintaa joka olisi tehnyt lisärahaa rutosti ,on tuettava niitä joille annettiin luottoa ilman ammatti taitoa ja maksukykyä.

• Maksakoon itse
        Eivät lainnu mulle kirjoitti:

Miksi nuo sijpoittaja ja pankkipiirit nyt panikoivat ja luovat pelon ilmapiiriä?Hehän lainasivat maksukyvyttömille katteettomia vakuuksia vastaan kaupunkikiinteistöihin ja infrastruktuuriin ja loisteliaaseen elämään,Jos he olisivat lainanneet vaikka minulle pari miljoonaa olisvat he saanneet rahan takaisin korkoineen ja ehkäpä viivästyskorkoineen.Nuo pankkipiirit jotka hoitivat pelkkää rahan suuntausta kaupunkikeskeiseen elämään ja kuluttaviin kiinteistöihin,kun esim minä olisin maksanut suomalaisena heille reilut 3-4%varmaa rahaa ja laittanut yritystoimintaa ja palkannut työntekijöitä.Mitä enemmän ja paremman rahoittajan olisin saanut sitä suurempaa toimintaa olisin voinut tehdä vaan kun eivät tarjonneet kuin kerjuulla lantti sinne ja lantti tänne.Olen suomlalinen ja olen aina maksanut velkani lainoineen ja korkoineen ja viivästyskorkoineen ja tulen aina hoitamaan laskuni ennemmin tai myöhemmin ja jos en pysy aikataulussa saa rahoittaja paremman koron viivästymisestä.Kysymys kuuluukin?Miksi minun ja meidän joita ei olla rahoitettu ja jotka olisimme saaneet tuolla rahalla toimintaa joka olisi tehnyt lisärahaa rutosti ,on tuettava niitä joille annettiin luottoa ilman ammatti taitoa ja maksukykyä.

Omasta pussistaan sijoittajat jotka eivät osaa myydä rahaa niille joilla on pätevyyttä.

• AgriBiz Is Ugly
        Eivät lainnu mulle kirjoitti:

Pankkiirit siis rahoittivat maaseudun tyhjentymistä?! Hyvä huomio, nimittäin kansainväliset firmat ovat tappelemassa kuka saa hankittua eniten viljelysmaata joilla tienata ihmisten nälänhädällä:

http://foodlandclimate.posterous.com/#!/chinas-interest-in-farmland-makes-brazil-unea

• Se ei vieläkään

ole perustuslailliset, vaan PERUSSUOMALAISET! Perustuslaillinen puolue on lakkautettu jo ajat sitten!

• Moni ei tajua

Hienoa että olet oivaltanut opposition tärkeyden.
      Se on itse asiassa ihan yhtä tärkeä kuin hallituskin.
      Ilman vastavoimaa ihminen ja erityisesti eliitti nimittäin luisuu aina suuruudenhulluuteen ja itsekkyyteen.

• Sukuvika se on

http://www.youtube.com/watch?v=4rVXsVNiYNo&feature=related

• TALVISODAN HENKI !

Jumala pitää sittenkin huolta Suomestamme, kun antoi meille PerusSuomalaisen voiman, joka etukäteen pystyy sanomaan, miten asiat tulee menemään.

Hallitus-sixpägin kannattaisi nyt kuunnella oppositiota, ja TÄMÄ KANSA lyököön toiminnot juntturiin HETI , jos hallitus ei kuuntele SOINIA, ja ota opikseen !!!

Ja jos hallitus lisää verotusta, ja jakaa eurot ympäri maailman velkojen maksuun, se on taatusti virhe, sillä tämä maa tarttee lisää työpaikkoja, ja nimenomaan vientiteollisuuden puolelta, ja sitä ei auta minkäänlainen verotuksen lisääminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      68
      4500
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      111
      3387
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      29
      1940
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1192
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      90
      939
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      912
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      817
    Aihe