Olisipa laki,joka kieltäisi kerrostalon pihalla jatkuvan grillaamisen, Kyllä v.... kun ei voi kesäisin pitää ikkunoita auki, koska vanha pariskunta savuttaa grilliä monta kertaa viikossa, enkä haluaisi kotini haisevan savulle. Kyllähän sitä joskus voi tietysti, mutta liika on aina liikaa. Ja kuulemma jos joku muu grillaa ninn johan ovat kyttäämässä ikkunasta, juoruavat ja puhuvat luulojaan tietoina. Luulevat varmaan omistavansa pihan. Tuuletan heti iltapäivästä kun tulen töistä, illalla ja viikoloppuisin savun takia ei voi. Grrr..
Porvoonkadun savustajat
Pian muuttava
2
261
Vastaukset
- Aivollinen kaveri
Voi kun kamalaa...jos sulla on 2 kättä,2 jalkaa ja pää,niin ole tyytyväinen ja lopeta turhasta mussuttaminen
- da_money
Tervehdys naapurista. Porukka tunnistettu. Luulevat tosiaan omistavan pihan. Kyttäävät muita ja olenpa ollut todistamassa "ulkopuolisten" häätämistä pihasta mitä ihmeellisimpien väittämien perusteella. Ovat aikanaan saaneet isännöitsijältä huomatuksen pihan käyttöoikeudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161