Soini presidentiksi!
Eiku EU:n presidentiksi. Eiku...
Kun ei kandidaatteja vielä ole, taidanpa äänestää Pekka Haavistoa. Hänessä on enemmän suomalaista kuin yhdessäkään persussa.
Soini presidentiksi!
7
<50
Vastaukset
- Asia on selvä, kun v
Minä ainakin äänestän Haavistoa, enkä missään vaiheessa edes harkitse Soinia omaksi ehdokkaakseen. Asia on selvä, kun vähänkin vertailee ehdokkaiden painoarvoa. Haavisto on kansainvälisesti tunnettu ja arvostettu rauhan neuvottelija. Soini taas on kansainvälisesti halveksittu ja inhottu punaniska. Jos hän joskus hoitaisi Tasavallan persidentin virkaa, Suomikin saisi todella kärsiä hänen huonon maineensa takia.
- Soini presidentiksi
Tämä maailma ei valitettavasti ole mikään pyhäkoulu niin kuin Kremlkään ei ole raastuvanoikeus. Vihreät eivät tätä ymmärrä, kun haluavat käytännössä ajaa armeijan alas. Soini on toista maata. Maanpuolustuksesta hän ei halua tinkiä. Hallitusohjelman leikkauksia maanpuolustuksen osaltakaan hän ei hyväksy. Äänestin viime kerralla Soinia, ja niin aion tehdä ensi vuonnakin. Sen neuvon silti Soinille annan, että letkauttelut pitäisi jatkossa jättää vähemmälle ja puhua pelkkää asiaa.
- Sellainen se Soini o
Minä taas luulin, ettei Soini halua tinkiä iltakaljastaan ja muista nautinnoistaan, kuten esimerkiksi suuren kannatuksen tuomasta palkanlisästään.
- Vihrut alas
Minua ihmetyttää, miksi vihrut eivät keskity luonnonsuojelun ja kestävän kehityksen kysymyksiin, vaan ottavat esille ihmisten mielipiteitä jakavia homoilukysymyksiä, jolloin heitä voidaan perustellusti kutsua moraalittomaksi puolueeksi. Mutta omapa on idioottimaisuutensa.
- .
Haavisto on homo, eihän sitä uskalla kukaan edes kätellä kun ei tiedä mitä tauteja voi tarttua. Miten siitä voisi tulla suomen presidentti, ei mitenkään.
- Myös muslimit kuvitt
Onhan teillä persuissakin useita homoja, myös nykyisessä eduskuntaryhmässä. Vai kuvitellaanko persupuolueessa, että homous ei ilmene koskaan oikeaa uskoa tunnustavissa persuissa. Siinä te olette ehkä aivan saman fanaattisen opin kannattajia muslimien kanssa. Myös fundamentalistiset muslimit kuvittelevat, ettei muslimi voi koskaan olla homo.
- onneksi on muita.
en mistään hinnasta äänestä vihreitä.haavistoa...kaikkea sitä kuuleekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944