Saatananpalvoja?

Belimet

Olen aiemmin pitänyt itseäni ateistina, mutta viime aikoina olen yhä enemmän alkanut uskoa Saatanan voimaan (toki sitä kautta myös kolmiyhteiseen jumalaan). Esim. kun rukoilin Häneltä rahaa viinaan, käteeni putosi jonkin kerrostaloasunnon ikkunasta kirjekuori, joka sisälsi 15 euroa rahaa!

Miten voin "virallistaa" saatananpalvojuuteni? Missä voin tavata muita saatananpalvojia? Onko planeetallamme jotain tiettyä aluetta, jolla saatananpalvonta on laajalti suvaittu ilmiö? Tietysti voisin perustaa oman mikrovaltioni kansainvälisille vesille, jolloin en voi saada syytteitä uskonnonharjoituksestani johtuen. Vituttaa helvetisti, kun Suomessa esim. sian kiduttaminen on kriminalisoitu. Miksei saatananpalvontaa lueta uskonnonvapauden piiriin? Tosin voin mieluusti ryhtyä mielipidevangiksi, sillä se kasvattaa arvoani Saatanan silmissä ja saa jeesuksen vihaamaan minua entistäkin enemmän.

Muistanko oikein, että Suomeen oli joskus perusteilla saatananpalvojien puolue? Onko hanke edennyt?

13

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Belimet

VAi onko tämä puolue olemassa, kun Kristilliset on?

Siis nehän menee tunneiksi kirkkoon tummissa vaatteissaan ja puhuu siellä Saatanasta..

• fofksfasfasfasf

Jos koet itsesi saatananpalvojaksi niin olet väärällä palstalla.

• eivät hyväksy

Et taida saada sympatiaa tällä pasltalla?

• Amerikan herkkuva

Saatananpalvonta on kristillisyyden eräs lahko. Siinä vain korostetaan saatanan merkitystä ja mielessä on vain saatanallisuus. Monet lahkot ja saarnaajat ovatkin juuri saatananpalvojia koska heidän puheessan ja näin ollen mielessään esiintyy saatanat, demonit ja pirut keskeisinä toimijoina. Lisäksi saatananpalvojan tunnistaa siitä, että hän keskittyy muiden seksielämän vahtimiseen.

• Belimet

Viimeinen lause ei pidä ainakaan minun kohdallani paikkaansa, sillä hyväksyn KAIKKI seksuaalisuuden toteuttamisen muodot. Enkö siis voi olla saatananpalvoja?

• hopi hopi
        Belimet kirjoitti:

Viimeinen lause ei pidä ainakaan minun kohdallani paikkaansa, sillä hyväksyn KAIKKI seksuaalisuuden toteuttamisen muodot. Enkö siis voi olla saatananpalvoja?

Voit ihan harrastaa saatananpalvontaa vaikka liittymällä johonkin rauhan yhdistykseen. Heidän puheavaruudessaan saatana on keskeinen ja sanotaanhan niinkin että puu hedelmistään tunnetaan. Seksityydytys kuuluu siellä vain miehille, joten viihdyt varmaan parhaiten lestojen kanssa.

• 8ytrdfghj

Kirjoititko aloituksesi piruuttasi, toisin sanoen oletko tosissasi vai leikit tulella? Voisit ennen kuin tosissasi ryhdyt saatananpalvojaksi lukea muutamia kirjoja, joissa tästä kultista vapautuneet kertovat kokemuksiaan. Eli eihän kannata ostaa sikaa säkissä, eihän? Ennen kuin olet myymässä sieluasi, voisit käydä läpi kaiken sen mitä tämä marketti tarjoaa ja ennen muuta mitä se ei tarjoa ja mitä riskejä siihen liittyy. Eihän ole mikään huono neuvo?

Joka antaa pikkusormen...

• Nimi Erkki

Vihtahousu on oikein sopiva mielikuvituskaveri. Älä kuitenkaan unohda Joulupukkia, joka tuo sentään kerran vuodessa lahjoja.

• readmorethanonebook

Etkö tiennyt että Santa=Satan? Sama punapukuinen heppu siis kyseessä.

• Nimi Erkki
        readmorethanonebook kirjoitti:

Etkö tiennyt että Santa=Satan? Sama punapukuinen heppu siis kyseessä.

Niinpä tosiaan :)
        Nasta on Astan natsa, sanoi Stan ja satsas ansat sanastaan.

• ??? Mitä, jaa olet sitten ihan aidosti vai mennyt saatanan valheeseen, niinkuin hölmö? Koska sehän on nyt niin "in". Joka paikassa ylistetään Saatanaa ja demonisoidaan jumalallisuutta, eipä siis mikään ihme, no voin ihan kertoa, että sinulle on varmasti lähi tulevaisuudessa luvassa pieniä onnen hetkiä Saatanan toimesta, mutta kun Saatana on käyttänyt sinut loppuun, eikä enää tarvitse sinua mihinkään, sylkee hän sinut ulos ja siinä sitä itten olet.

Kun Saatana heitetään Helvettiin sanovat ihmiste helvetissä, että "tämäkö on se? tämäkö on se, joka vavisutti kansoja? Tämäkö on se joka nosti kansan kansaa vastaan?" ei Saatanasta ole silloin enää jäljellä mitään, kun kaikki valheet on riisuttu. Jumala ottaa Saatanalta pois sen mikä Saatanalle alussa annettiin. Kaikki voima on Jumalalla. Ylistä Herraa, joka uhrautui myös sinun syntejesi tähden ja on valmis anteeksi antamaan syntisi ja täyttämään sydämmesi rakkaudella.

Rukoile:
      Rakas Herra Jeesus
      Minä tiedän, että olen syntinen
      Minä tiedän, että sinä kuolit ristillä minun vuokseni
      Minä tiedän, että sinä nousit kuolleista
      Minä pyydän, että sinä pelastaisit minut
      Tule asumaan sudämeeni ja anteeksi anna minun syntini
      Aamen

Nyt käy ostamassa raamattu, mielummin King James:n versio ja opiskele Jumalan sanaa ja ota selvää, mitä Jumala sanoo, sillä kolmas maailman sota on jo ovella kolkuttamassa, Babylonin armeijat ovat moni lukuiset ja voimakkaat, mutta kun Jumala katsoo kun maailman johtajat valmistelevat New World Order, niin Jumala nauraa.

• O'ou

Miksi rukouksessa pitää valehdella?

"Minä tiedän, että sinä kuolit ristillä minun vuokseni"
        "Minä tiedän, että sinä nousit kuolleista"

Et sinä noita voi tietää. Sinä uskot niin ja se on eri asia.

• No, totta. Niinhän minä uskon, mutta uskon että se on totta, kun ottaa huomioon kaiken mitä maailmassa on, niin on päivän selvää että se on totuus.

On totta, etten pysty tieteellisesti tositamaan sitä sinulla, aina itse tapahtumaan saakka, enkä pysty itse tapausta havaitsemaan, mutta pystyn näyttämään loogisen fakta tilaston, joka puhuu sen puolesta

Ja riippuu aikas paljon miten tässä tapauksessa tieto määritellään. On varmasti monia ihmisiä jotka eivät ole koskaan nähneet elävää dinosaurusta, mutta silti sanovat tietävänsä, että niitä on ollut. Ei hän tietä, hän uskoo jotakuta joka on kirjoittanut siitä kirjaan, että hän on nähnyt luut ja tietää että se on totta... Niin minäkin teen, uskon jotakuta joka on kirjoittanut siitä kirjaan, että hän on nähnyt ja tietää että se on totta.

Minulla on faktaan/todisteisiin sopiva teoria, jota ei uhmaa yksikään todiste/fakta, jolloin on oikeutettua sanoa, että se on näiden tietojen, faktojen ja todisteiden pohjalta totta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      141
      7988
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      32
      3170
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      389
      2254
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      284
      1780
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      150
      1644
    6. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      21
      1481
    7. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      15
      1248
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1239
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1162
    10. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      18
      1142
    Aihe