Joskus täälläkin!

PerErik

Oikein mukavata Jussinjatkoa kaikille lempiville, myös teille Lempi ja Ville!
Mikä keli teitiillä päin? Meillä aurinkoista ja lämpöä about 22-23 graderia.

26

263

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmatieteen laitoksen mukaan melkein pilvistä ja 14 astetta. Näyttää pitävän paikkansa. Ei haittaa, oikein mukava olosää. Mistä tulikin mieleen jotta miksi mahdettiin kutsua aikoinaan itäblokin isojen pamppujen limousine-tyylistä Wartburg-merkkistä autoa? No tietysti jatkowarreksi. Hoohoohoo, kyllä juhannus kirvoittaa mojovat vitsit.

      • PerErik

        Koska miulla on toi maalaistausta ristinäni koko ikäni, vaikka kaupungissa asunkin, niin toi kirvoitti mielen kertoon yhrestä turvenuijasta, joka oli laittanut kondominsa maatalouden verovähennyksiin. Siitähän tuli kysely ja kaveri kavi selittämässä verotoimistossa kyseistä kohtaa ja väitti niiden olevan "työntövarren" suojakumeja :))))


    • pahapena

      Jussijatkoa sullekkin!
      Vai Lempille ja Villelle, eiks tänään oo Uunon päivä, Uunost tulikin mieleen toi nuoruus. Kysäsin yhelt Uuno nimiselt kaverilta: kuis kauan pitää olla Uuno, et pääsee Eemeliks, turpiin tuli, et tukka heilu.
      Lämpöö on vähän auki kakskybää ja puolpilvistä.

      • PerErik

        Ei sitä passaa alkaa "uunoileen" missä sattuu, voi käydä just tolleen :)) Nyt täällä 22 astetta ja edelleen aurinkoista. Porukat lähti kaljoelle raviloihin, minä jäin mörön syötiksi kotio :)


    • aurinkoinen...

      Mä ilmoittaudun :) Hengissä oon ja turvallisesti kotona.
      Aurinkoista on ollut tänään.
      En mä kyllä lempinyt:((

      • PerErik

        Hyvä et oot hengissä ja turvallisesti kotona. Koht voipi tulla vieraita? Jussin jatkoja Siulle!


      • aurinkoinen..
        PerErik kirjoitti:

        Hyvä et oot hengissä ja turvallisesti kotona. Koht voipi tulla vieraita? Jussin jatkoja Siulle!

        No tulihan se Juhannus vietettyä rauhallisesti.Onkimassa järvellä ja sitten niissä
        häissä.No siehän tiedätkin mitä oon tehnyt:))Sinulle tulikin sitten vieraita etkä saanut olla yksin enää:)
        Mie tuossa grillailin .Ihana lämpöinen aurinkoinen ilma jatkuu.

        Leppoisaa Jussin jatkoa Siullekkin!!


    • Puhurix

      Lounaisen Suomen sisämaassa paistaa aurinko rajun sateen jälkeen. Sadetta kesti tunnin verran. Nyt pitäis mennä ulos ja sytyttää grilli ja keittää perunat tuolla kesäkeittiössä. Marmorihärkää pitäis laittaa grilliin. Ja sit sauna lämpiämään.

      • PerErik

        Tääl ei eilisen jälkeen vedestä tietoakaan ja oikein sopeva ilma. Mie just sain einestettyä, sisäfilettä, possua, banaania ja maissia, voipottukääröjen kanssa grillissä. Jotenkin se grilliruoka kuuluu tähän Juhannukseen!

        ps. eilen grillattiin Majavaa ja Kauriin sisäfilepihvejä, joten jotain extremeä näin jussinakin :)


      • Puhurix
        PerErik kirjoitti:

        Tääl ei eilisen jälkeen vedestä tietoakaan ja oikein sopeva ilma. Mie just sain einestettyä, sisäfilettä, possua, banaania ja maissia, voipottukääröjen kanssa grillissä. Jotenkin se grilliruoka kuuluu tähän Juhannukseen!

        ps. eilen grillattiin Majavaa ja Kauriin sisäfilepihvejä, joten jotain extremeä näin jussinakin :)

        Ai, no miltä maistui majava? Kaurista olen syöny ja se on ihan hyvää. Oletko kokeillu kengurua. Se pitää melkein kyllä paistaa. Voi olla liian kuivaa grilliin.


      • makustelija.
        Puhurix kirjoitti:

        Ai, no miltä maistui majava? Kaurista olen syöny ja se on ihan hyvää. Oletko kokeillu kengurua. Se pitää melkein kyllä paistaa. Voi olla liian kuivaa grilliin.

        Kerran pistin pannulle kengurua. Kun menin syömään se oli loikannut pois:) Olisiko se ollutkin hyppy-heinäsirkkaa. Mitä muita hyppylajikkeita on? Jänöjäkö? Tai sitten siinä tapahtui rasvailmiö joka potkaisi paistoksen hellalle:)


      • Puhurix
        makustelija. kirjoitti:

        Kerran pistin pannulle kengurua. Kun menin syömään se oli loikannut pois:) Olisiko se ollutkin hyppy-heinäsirkkaa. Mitä muita hyppylajikkeita on? Jänöjäkö? Tai sitten siinä tapahtui rasvailmiö joka potkaisi paistoksen hellalle:)

        Kenguru on arvaamaton, mutta hyvänmakuinen.


    • valoisalla mielellä

      Aurinko paistanut koko päivän, ei sateesta titoakaan. Lämmintä 20, eikä tuule. Paljon hyttysiä, paukamia joka puolella mistä vaan on ollut ihoa näkyvillä. Kovantaustat, niska, nenänjuuri, otsa, silmien ympärys tännä kutiavia kohtia.

      Grillailintiin meilläkin possunsisäfilettä, uusia perunoita keitettynä, salaattia ym.

      Saunassakin kävin jo. Kylvin uudella vastalla.

      Ihanaa aurinkoista iltaa.

      • aurinkoinen...

        Mä ostin hajusteetonta hyttysmyrkkyä.En tiedä onko yhtä tehokas kuin offi.
        Monella on kyllä vaikeaa jos on allerginen hyttysten puremille.Jopa vaarallista jos ampiainen pääsee pistämään.

        Minä en taida saunassa tänään käydä kun olen kaksi kertaa peräkkäin saunonut kun on ollut noita juhliakin.
        Kyllä se vasta tuoksuukin saunan löylyissä hyvältä.

        Hyvää Juhannusta!


      • valoisalla mielellä
        aurinkoinen... kirjoitti:

        Mä ostin hajusteetonta hyttysmyrkkyä.En tiedä onko yhtä tehokas kuin offi.
        Monella on kyllä vaikeaa jos on allerginen hyttysten puremille.Jopa vaarallista jos ampiainen pääsee pistämään.

        Minä en taida saunassa tänään käydä kun olen kaksi kertaa peräkkäin saunonut kun on ollut noita juhliakin.
        Kyllä se vasta tuoksuukin saunan löylyissä hyvältä.

        Hyvää Juhannusta!

        Pakko oli minunkin ostaa hajusteetonta hyttysmyrkkyä apteekista. Offia käyttäessni alkaa henkeä ahdistamaan. En muistanut lähtiessäni sitä hajusteetontakaan mukaani ottamaan koska kävin pihalla jonkin aikaa olemassa eikä hyttysiä silloin kovinkaan paljon ollut. Minulla on näin kesäsin allergialääkitys hyttysten ym. ötököiden pistoihin. On tainnut mäkäräkausi alkaa taas uudelleen ilmojen lämmettyä. Välillä jo näytti olevan ohitse.



        Hyvää Juhannusta sinullekin


      • aurinkoinen...
        valoisalla mielellä kirjoitti:

        Pakko oli minunkin ostaa hajusteetonta hyttysmyrkkyä apteekista. Offia käyttäessni alkaa henkeä ahdistamaan. En muistanut lähtiessäni sitä hajusteetontakaan mukaani ottamaan koska kävin pihalla jonkin aikaa olemassa eikä hyttysiä silloin kovinkaan paljon ollut. Minulla on näin kesäsin allergialääkitys hyttysten ym. ötököiden pistoihin. On tainnut mäkäräkausi alkaa taas uudelleen ilmojen lämmettyä. Välillä jo näytti olevan ohitse.



        Hyvää Juhannusta sinullekin

        Kävin tuossa ulkona mutta ei siellä kyllä voinut kauaa olla.Oli niin paljon kyllä hyttysiä ja kun minulla oli vielä hamekkin päällä:)
        Kastelin kukkia kun jostakin kerran kuulin että kukat on hyvä kastella iltasella.
        En tiedä kyllä miksi?
        Kannattee kyllä huolehtia tarkoin lääkityksestä jos on allergiaa.
        Minä ostin kyypakkauksen kun tulee marjastusaika niin monesti käärme osuu kohdalle täällä.Ja auttaahan se ampiaisen pistoonkin.


    • SEPPOMYLLLLLI5

      SATHANAS HAS NACHOS

    • tepsii

      ostakaa valkosipuli kapsellia luontaiskaupasta Ei syö hyttyset eikä haise pahalle hengitys.

    • jk

      keli onn okeinnhvyä

      • aurinkoinen...

        Kyllä kai se valkosipuli haisee vaikka söis purkista?

        Keli on kyllä hyvä ja aurinkoinen täälläkin


      • pahapena
        aurinkoinen... kirjoitti:

        Kyllä kai se valkosipuli haisee vaikka söis purkista?

        Keli on kyllä hyvä ja aurinkoinen täälläkin

        Kuuleha, ku hieroop valkosipulmurskaa ihol, nii ei tuu hyttyset likikää, muttei tuu naisetkaan ;)


      • aurinkoinen...
        pahapena kirjoitti:

        Kuuleha, ku hieroop valkosipulmurskaa ihol, nii ei tuu hyttyset likikää, muttei tuu naisetkaan ;)

        Hyyyii pena ...et taida siekään tykätä jos nainen haisoo valkosipulille:)
        Taitavat miehetkin kiertää kaukaa naisen jos on voidellut valkosipulilla :)))


      • pahapena
        aurinkoinen... kirjoitti:

        Hyyyii pena ...et taida siekään tykätä jos nainen haisoo valkosipulille:)
        Taitavat miehetkin kiertää kaukaa naisen jos on voidellut valkosipulilla :)))

        Miehän vaa neuvoin, mite hyttyset karkotetaan, siin sivus kyl totesin, jot kyl siin äkkisältää hävvii naisetkii ;)
        Tietennii, jos nainen tätä valkosipulii käyttääpi hajusteena, kyl siin ukoilkii löytyy jalkoi hyvinnii äkkii ;)
        Muuteha tuo on hyvvää ruuvan seas, kohan ei paa kynskaupal ;)


      • aurinkoinen...
        pahapena kirjoitti:

        Miehän vaa neuvoin, mite hyttyset karkotetaan, siin sivus kyl totesin, jot kyl siin äkkisältää hävvii naisetkii ;)
        Tietennii, jos nainen tätä valkosipulii käyttääpi hajusteena, kyl siin ukoilkii löytyy jalkoi hyvinnii äkkii ;)
        Muuteha tuo on hyvvää ruuvan seas, kohan ei paa kynskaupal ;)

        Joo melkein aloin jo voiteleen itteäni valkosipulilla:))
        Mihinkä paikkaa sitä pitäisi panna?;)
        Kyllä vain sen huomaa heti kun joku on syönyt valkosipulia eikä se taida hävitä hampaidenpesulla eikä suuvesillä:)
        Olen samaa mieltä että hyväähän se on ruuan kanssa syödä.


    • siivekäs ;)
    • Anonyymi

      satana!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1393
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1133
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe