Olen näin loman keskellä ollut otettu isä Guy Barbier'n kuolemasta. Minun mielestäni hän oli pyhimys. Hän eli äärimmäisen yksinkertaisesti, oli hurskas ja toimi pappina aina kuolemaansa asti. Onko muilla samanlaisia tuntoja?
Osallistukaamme joukolla hautajaisiin 29. kesäkuuta.
Isä Guy Barbier'sta pyhimys?
Henrikiläinen
2
261
Vastaukset
- Marialainen
Pyhimys? En ole siitä niin varma. Toisaalta en tuntenut häntä hyvin, kuten ei arvaten kovin monet muutkaan. Hurskas ja esimerkillinen pappi hän kuitenkin oli ja monessa suhteessa.
Kannustan muitakin osallistumaan hautajaisiin. - asijjascjkasjkd
No, eihän se pyhimys ole sen "ihmeempää" kuin että on jo taivaassa. Tokikaan emme sitä suurimmasta osasta ihmisiä tiedä varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132