Ellen White merkitsee minulle valtavasti.

valoel

Ellen on elämäni valo. Hänen profetiansa on antanut minulle paljon kaikkea hyvää. Tunnen eheytyneeni ihmisenä.

17

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tintti k

Jeesus merkitsee minulle valtavasti.En halua pitää muita ihastuksen kohteita, vain yksin Jeesus.Luopukaa rakkaat ihmiset antamasta kunniaa lihalle ja verelle.

• pyh!

Aloitus on provo.

• kiitä herraa

Voimmeko me viedä jotain Jumalalta? Kyllä, kiitoksen ja ylistyksen.

• epäjumalanpalvelusta

Jeesus sanoo ellenpalvojille:"menkää pois minun luotani te laittomuuden tekijät".

• Olen adventisti,

en Ellenisti:

Ei adventistit palvo Elleniä, vaan palvontamme kohde on Jeesus Kristus.

Jeesuksesta laulamme ja viemme hänen antamaansa evankeliumin ilosanomaa eteenpäin.Me emme palvo Elleniä, emekä ketään muutakaan ihmistä, riippumatta siitä, että onko hänellä profetoimisen armolahja tai ei.

Sinä puhut valehtellen pahaa adventisteistä, jopa kirjoittelet provoja heidän nimissään, että ihmiset saisivat väärän kuvan adventisteista. Mieti, että onko tuollainen valheellinen lähimäistesi leimaaminen Jumalan työtä?

• Tämä oli ihan pilajuttu, haluaa katsoa mitä vastataan.

A-kirkkossa ei kukaan pidä Elleniä elämän valona, tämä on taivahan tosi.

Ellen GW ei ole minkäännäköisessä roolissa ja esillä jumalanpalveluksessa koskaan.

Ainoa missä voi olla esillä on raamatuntutkistelu joka tapahtuu tietysti jonkun aiheen merkeissä voi olla joku siteeraus mitä mrs Elleni on kirjoittanut.

yst. jari

• anti-elleni 2

Olet sinäkin sokea.
      Jos väittämäsi olisi tosi.Ei adventisti parahtaisi jos elleniä arvostellaan.Hän ei vetäisi herneitä nenään jos elleniä sanotaan Iisebeliksi,demonien vaikutuksen alaisena olleeksi näkyjen näkijänä.
      No,ei sinultakaan voi muuta odottaa.Niin kauan olet siellä luuhannut.
      Mutta sinuakin on avroitettu.
      Jätä saatanallinen,demonistinen,Jeesuksen nimellä ratsatava Babylonlahko.
      Vielä ei ole liian myöhäistä.Kohta on.

• pyh!

Otahan ne lääkkeesi.

• Voi sinnuu

Jos joku, niin sinä itse olet Iisebel!

Olet tosiaankin niin ilkeämielinen lähimistesi parjaaja, että sinussa itsessäsi täyttyy olla demooni henki. Miksi sinä näet aina vain kaikkea pahaa toisissa, mutta et koskaan itsessäsi?

Sinun syyttäjähenkinen suusi haisee vieläkin sille rikinkatkulle, minkä se saatan- jätti jälkeensä, etkö sinä pääse siitä koskaan irti?

Oletko sinä vielä huumeidenkin orja? Minä sanon sinulle; mene ja tee parannus, niin Jeesus sinua valaisee.

• nuuh nuuh

niin ja käänny nopeasti Riittan opettamaan ikuisen piinan rikinkatkuiseen uskontoon, niin ehkä sinäkin saat nähdä saatanan sänkysi vieressä.

• No jopas

"uskis"on taas vauhdissa! '

Ei adentisteja noin helposti jymäytetä!

Adventistit eivät korota Ellen G Whiteä mitenkään, vaikka hän onkin saanut profetia hengen ja ilmoittanut monia asioita ihmiskunnan tapahtumista, niin silti hän on ja pysyy vain ihmisenä.

Jeesus on meidän elämämme valo, ei Ellen, eikä edes Jesaja.Profeetatkin ovat vain erehtyväisiä ihmisiä!

Senvuoksi Ellen kehoittikin koettelemaan Raamatulla kaiken kirjoittamansa ja pitämään vain sen mikä pitää yhtä Raamatun kanssa.

• anti-elleni..

On koeteltu ja köykäiseksi havaittu.

• Ellen on Rakas

Ihanaa löytää samoin ajatteleva! Minullakin Ellen merkitsee jotain käsittämättömän hienoa. Ellen on päivieni valo ja sieluni pelastus. Laitan kaikki uskoni Elleniin ja hänen kauniisiin kirjoituksiinsa, jotka saavat Raamatunkin kalpenemaan. Ilman Elleniä olisin vain synnissä rypevä pahainen, mutta nyt Ellenin ylevät ja raikkaat kirjoitukset ovat tehneet minusta lähes Jeesuksen. Odotan sitä päivää kun voin sanoa Jeesukselle, että olen kuin sinä, päästä minut sisään ja heitä nuo syntisäkit helvettiin, jonne ne kuuluvat.

Adventtikirkko on rakas ja ainoa oikea seurakunta, joka ainoana kuuluttaa todellisten uskovaisten ääntä. Kaikki muut ovat matkalla helvettiin, jonne joutuvatkin ansioistaan. Adventtikirkko voisi Suomessakin painaa Ellenin kirjallisuutta joka kotiin, jotta saisimme lisää rahoittajia kirkollemme. Nyt on ikävä havaita, kun jäseniä on kourallinen ja niistäkin enää puolet tajuissaan ja loput lähes haudassa.

• veli¤

Rauhaa sinulle veli!
        kyllä Jeesus on hyvä.
        yks advari veli.

• Jeesus on rakas

minulle ja niin oli Ellenillekkin!

Sinä sensijaan olet vain syyttäjähenkinen rienaaja ja sitä sinä olet ihan omasta tahdostasi. Ellen sensijaan kehoitti tunnustamaan syntisyytensä ja tulemaan Jeesuksen parannettavaksi, sillähän toimi jumalan sanansaattajana.

. ## Odotan sitä päivää kun voin sanoa Jeesukselle, että olen kuin sinä, päästä minut sisään ja heitä nuo syntisäkit helvettiin, jonne ne kuuluvat.##

Adventistit eivät rukoile KENELLEKÄÄN kadotustuomiota. Hel-vet-ti on toinen kuolema, eikä toinen,loputon piina elämä kuten sinä uskot.

• Jeesus on rakas
        Jeesus on rakas kirjoitti:

minulle ja niin oli Ellenillekkin!

Sinä sensijaan olet vain syyttäjähenkinen rienaaja ja sitä sinä olet ihan omasta tahdostasi. Ellen sensijaan kehoitti tunnustamaan syntisyytensä ja tulemaan Jeesuksen parannettavaksi, sillähän toimi jumalan sanansaattajana.

. ## Odotan sitä päivää kun voin sanoa Jeesukselle, että olen kuin sinä, päästä minut sisään ja heitä nuo syntisäkit helvettiin, jonne ne kuuluvat.##

Adventistit eivät rukoile KENELLEKÄÄN kadotustuomiota. Hel-vet-ti on toinen kuolema, eikä toinen,loputon piina elämä kuten sinä uskot.

Oikaisu:

* Sillä hän toimi Jumalan sanansaattajana*

• harvalautainen

Ellen sai kivestä, mutta munat pysy pöydällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      127
      3426
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1209
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      94
      979
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe