on hiljasta kun tyhjässä kirkossa
täällähän
18
87
Vastaukset
- pyhä mies.
ny on pyhä ny ollaan kuin pappi pas....tilleja suussa.
Selvähän se tai ne, ovat saaneet kuningasidean läpi palstalla - kaikki kirosanat siivottu/siivotaan? Joku taisi oikein urakalla testata juttua ja uupui hänkin.
Siistiä juhannuksen jatkoa kirkkokansalle!- noitusana.
väljäl merkki välil voi kiroilla ken tahtoo mut miks suotta, sen kiron pitää olla oikein sanottu sopivaan kohtaan, painottaa tekstii.
- niimpä näkyy
täällä on raati päättäny erotuskirjeillään ajaa väkeä pakosalle. sehän täällä on vallassa, hyvät kirjottajat lähtee, porukalla hyökätään jotakin vastaan, haukkumalla, nimittelemällä ja keksimällä tekaistuja asioita. hyvää kahvipalsta on muotuotunu semmosista eväistä.
- kun ei näy
Nyt taidat puhua huuhaasta eikä kahvit palstasta ?
- äläs muuta sano
ompi suurinpiirtein kolmen hengen raati joka hyökkäileepi. kaikki tulleet sieltä huuhaalta ja nikit tiedossa. sitten ollaan niin omahyväisiä ja muka tietämättömiä, voi että.
- sanonpa muuta!
äläs muuta sano kirjoitti:
ompi suurinpiirtein kolmen hengen raati joka hyökkäileepi. kaikki tulleet sieltä huuhaalta ja nikit tiedossa. sitten ollaan niin omahyväisiä ja muka tietämättömiä, voi että.
näkyy tuo sinunkin "nikki" loistavan kirkkaana kuin beetlehemin tähti, helppo se on sieltä puskista valehdella. mee huuhaalle takaisin.
- sanonpahan vaan
sanonpa muuta! kirjoitti:
näkyy tuo sinunkin "nikki" loistavan kirkkaana kuin beetlehemin tähti, helppo se on sieltä puskista valehdella. mee huuhaalle takaisin.
että puskista siel ittekin huutelet. huuhaalta en oo tänne tunnu. kyllä täällä tietää useimmat ketkä nuo puskista ampujat ovat.
- poltit siipes
sanonpa muuta! kirjoitti:
tuota tuota, mitenkä sinä nyt satuitkin nakkelemaan puskasta, sinä jalouden jumatar? vahinkossa v armaan
narautit ittes. oot siis näitä kahvipalstan vakkareita, ja tuntuu kun sulta ois valitkka viety, tuntuuko se nuin pahalle? - sanonpa muuta!
sanonpahan vaan kirjoitti:
että puskista siel ittekin huutelet. huuhaalta en oo tänne tunnu. kyllä täällä tietää useimmat ketkä nuo puskista ampujat ovat.
Kun nyt on niin ettei satu olemaan nikkiä. Onko pakko se perustaa ?
Jos olet tyhjässä kirkossa, olet tehnyt keskinkertaisen havainnon, jota ei lasketa.
- sefulle hommia
eikö tuo uus sefu voi laitaa niitä vakiohyökkääjiä banniin? miksi ne saa rääpiä ja olla jatkuvasti jonkun kimpussa, ja leikkimässä kylän pahinta räksyttävää rakkia
Kuka sitä nyt kesän kauneinta juhlaa täällä olisi ollut viettämässä?
En minä ainakaan.;) Tuolla luonnon helmassa tuli oltua koko rahan edestä ja hyvää teki.:)- ;)))
Minulla ei mennyt latiakaan. Paitsi kahdesti taksiin. Rahaa tuli sen sijaan senkin edestä:) Kyl sie tiiät.
;))) kirjoitti:
Minulla ei mennyt latiakaan. Paitsi kahdesti taksiin. Rahaa tuli sen sijaan senkin edestä:) Kyl sie tiiät.
Mistä mä sen tiiän, siis sun rahantulosi.?;)
Ei tullut ainakaan mun tilille sentin senttiäkään...viimoisetkin oli ja meni.;)
Taksiakaan en käyttänyt kertaakaan.:)- ;)))
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Mistä mä sen tiiän, siis sun rahantulosi.?;)
Ei tullut ainakaan mun tilille sentin senttiäkään...viimoisetkin oli ja meni.;)
Taksiakaan en käyttänyt kertaakaan.:)Tarkoitin kyl sie tiiät, arvaat, että olin töissä. En miekään tiiä paljonko tuli kun en ole tehnyt laskelmaa. Rahasta viis, se oli hyvää ajankulua. Loppukiri ja sitten oloneuvokseksi:)
;))) kirjoitti:
Tarkoitin kyl sie tiiät, arvaat, että olin töissä. En miekään tiiä paljonko tuli kun en ole tehnyt laskelmaa. Rahasta viis, se oli hyvää ajankulua. Loppukiri ja sitten oloneuvokseksi:)
Älä juokse liian lujaa, tiedä vaikka ohitat maalin ennen aikojasi.;)
Eihän sulla enää mittää kiirettä pitäs olla...tai jos on, niin istahda hetkeksi ja anna mennä kiireen ohitse....vanha neuvo.;)- ;)))
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Älä juokse liian lujaa, tiedä vaikka ohitat maalin ennen aikojasi.;)
Eihän sulla enää mittää kiirettä pitäs olla...tai jos on, niin istahda hetkeksi ja anna mennä kiireen ohitse....vanha neuvo.;)Ei niinkään kiirettä mutta muutama vanha sopimus hoitaa pois heinäkuun loppuun mennessä. Loppukiriin riittää...no ei ehkä etanan vauhti mutta sellainen sopiva hiki:) Ei passaa jäädä istumaan pelkästään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764