Velkajärjestelyyn helposti?

???

Eli törmäsin tällaiseen https://www.velkajarjestely.fi joka siis ilmeisesti yksityinen firma joka auttaa ihmisiä velkajärjestelyyn. Onko kennelläkään kokemusta tästä ja miten toimii? Vaikuttaa helpolta.

21

422

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lomakepoika

Mitä tuo tekee mitä et voi tehdä itsekin?

• mietinpä vaan

Velkajärjestelyhakemuksen täyttäminen on ainakin minulle niin ylivoimainen urakka että mielummin käyttäisin siinä ammattilaista. Toinen asia on se, että tuolla on hirveät jonot kunnallisissa velkaneuvontapaikoissa. Ihan hirveää kun pitäisi saada apua ja joutuu odottamaan kuukausia.

Toki voit itsekin täyttää ne paperit, mutta jos on väärin täytetty niin tulevat bumerangina takaisin...

• Tartu toimeen

Siis maksaako tuon lomakkeen täyttö muka 400 euroa?! Eikö sillä rahalla jo opettele täyttelmään itsekin? Vähän terää nyt, heitä pois tuollainen uusavuttomuutesi.

• 20+5

Summasummarum maksa velkasi. Vai ketä ne velat on ottanut?

• Toivoa On!

No en itse niitä velkoja pysty mitenkään maksaa. Ulosottokulujen kanssa lähes 30000 euroa ja niissä korko kymmentäprosenttia tai yli. Ei mun tuloilla sellasta maksella joten laitoin äsken tuonne hakemuksen.

• Kai tajusit

Miksi ihmeessä olet mennyt tuollaisia velkoja ottamaan ja vielä noin korkealla korolla? Kai sinä olet velkaa ottaessasi tajunnut, että se pitää korkoineen maksaa takaisin?

• kfjfkfkdkdkg

Hyvin mainostettu! Teettekö laskulle vai pitääkö maksaa käteisellä?

• v3v3v

jöö..maksaa 400 euroa...ei tuossa tilassa semmosia rahoja löydy

• Totuus ei pala

Sivuillahan sanotaan että hakevat ensiksi sulle ilmaseks oikeusapua ja SIT jos oikeusapua ei valtiolta saa niin maksaa 400 euroa ennakkomaksua joka palautetaan jos velkajärjestelyhakemusta ei hyväksytä.

Ihan reilu diili mielestäni. Jos vaikka toikin ihminen jolla 30000 velkaa pääsee niistä edes puolista eroon 400 eurolla niin jumalauta. Parempaa sijoitusta ei ole.

• hahahahaa!

Jeps. Hyvä on kyllä jos pääsee velkajärjestelyyn. Taidanpa laittaa hakemuksen vetää.

• Smurffimamma

Sama juttu. Hakemusta vetämään. Laitan tietoa lisää kun ovat käsitelleet sen miten meni.

• 1+6

Ette vissiin innokaat pösilöt tajua että MIKÄÄN ei ole ilmaista. Firma hakee oikusapua jonka maksaa valtio eli veronmaksajat mutta ettehän te loiset sitä ymmärrä kun teidän tuloistanne ei valtio saa penniäkään (sossun tulo on verotonta).

• Velkaa liikaa apua

Niin ja mitä sitten? Saahan kaikki maahanmuuttajatkin ilmaista oikeusapua! Oikeusapu on jokaisen suomalaisen oikeus jos ei muuten ole varaa! Mene sinä kokoomuslainen kaivoon.

• e653636

www.lainahaku.fi

• c2c3

itseni on vaikea tässä tilanteessa hakea kun kaikki lainat eivät ole ulosotossa..osa perintäfirmoilla..
      Eli en tiedä miten paljon olen velkaa. Jos selvitän suuntaa antavasti niin en usko että se riittää heille

• Kohta vapaa!

Itse kysyin tuota sieltä ja vastasivat sähköpostitse, että tärkeintä on antaa mahdollisimman monen velkojan tiedot. Pyytävät sitten saldotiedot kaikilta perintätoimistoilta ja ilmoittamiltasi velkojilta joiden perusteella tehdään sitten hakemus. Eli senkun vaan hakemaan!

• 5+9
        Kohta vapaa! kirjoitti:

Itse kysyin tuota sieltä ja vastasivat sähköpostitse, että tärkeintä on antaa mahdollisimman monen velkojan tiedot. Pyytävät sitten saldotiedot kaikilta perintätoimistoilta ja ilmoittamiltasi velkojilta joiden perusteella tehdään sitten hakemus. Eli senkun vaan hakemaan!

Eikö olisi yksinkertaisinta pyytää saldotiedot ihan itse?

• simojani

Idiota. Kai sä ymmärrät että kun mun veloissa juoksee korko, niin mitä myöhemmin velkajärjestelyhakemuksen täytön aikana ne pyydetään sitä oikeammat tiedot ne on. Sitäpaitsi miksi tehdä jotain itse minkä joku muu voi tehdä.

Kyllä on taas niin tyhmää jengiä liikenteessä.

• ahneita paskoja

SIIS TÄH ? Ei nuo voi taata, että pääset velkajärjestelyyn. Hukkaan heitettyä rahaa, kun kunnallisesta velkaneuvonnasta saa ilmaiseksi kaiken tarvittavan ja lakimies auttaa vielä oikeudessa. Karttakaa tuommoisia...

• tt

Karttakaa tollaisia. Viranomaiset hoitavat tarvittaessa noita velkajärjestelyasioita.Tuolla aikaisemmin oli viesti jossa syytettiin lainaajaa.

"Miksi ihmeessä olet mennyt tuollaisia velkoja ottamaan ja vielä noin korkealla korolla? Kai sinä olet velkaa ottaessasi tajunnut, että se pitää korkoineen maksaa takaisin? "

Toisaalta myös lainaajaa voi syyttää samalla logiigalla.

Miksi ihmeessä menit lainaamaan tulottomalle ja velkaiselle henkilölle rahaa. OIisit tarkistanut hänen taloudellisen tilanteesi.

Todellisuudessa asia on jossain tuolla välillä. Pikavipit lainaavat riskillä rahaa, joten he pyytävät korkeampaa korkoa. Mutta sitten kun riski olisi konkretisoitumassa, niin alkaa urputus.

Vipeillä holtittomasti velkaantuneita voi syyttää taas itse säälistä, vaikka se tavallaan oli oma vika. Sen hölmöilyn takia ei todellakaan kannata heittäytyä ulos yhteiskunnasta 15 vuodeksi. Tietyissä tilanteissa velkajärjestelyn haku on juurikin sitä vastuunottoa omista tekemisistään.

• SeppoAri = Separi

Ei tietenkään voi taata että pääsee velkajärjestelyyn. Tekevät kuitenkin saman työn kuin kunnalliset velkaneuvojat ja palvelu on ILMAINEN ellet pääse velkajärjestelyyn.

Luetunymmärtämistä ihmiset... luetunymmärtämistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6566
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4201
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3529
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2911
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      625
      1521
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      938
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      923
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      899
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      888
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      869
    Aihe