Mitään kummaa tyydytystä joku saa tosta peukuttamisesta? Ihan ystävällisiin viesteihin täytyy olla lyömässä sitä miinuspeukkua, Mikä hemmetti koko peukuttamisen idea on? Miksi semmosta piti edes laittaa näihin?
Tyydytystä?
70
259
Vastaukset
- Juhannussunnuntai.
Heillä täytyy olla elimistössä todella paljon tyydyttämättömiä rasvapalloja vai oliko ne happoja:) Anna heidän elää omaa elämäänsä sillä he eivät ole siitä vastuussa eivätkä tiedä mitä he tekevät ;)
- Puhurix
Niin se taitaa olla. Muuten vaan melko lapsellinen juttu koko toi peukutus.
- aurinkoinen..
No mä en enää oikein huomaakkaan noita peukkuja kun ei niillä taida
olla mitään merkitystä ja tietää että joku ilkeyksissään laittaa niitä.
Ja sellaisiin viesteihinkin joissa ei ole mitään miinustamista.- pahapena
Sundaakii siulle!
Mie sitä olin aikoinaa kova peukuttaa, johtu näet siin, ko nää armeijan päivärahat ol nii mitättömmii ;)
Ain olin tien poskes peukku pystys, ko lomille pääsin ;) - aurinkoinen...
pahapena kirjoitti:
Sundaakii siulle!
Mie sitä olin aikoinaa kova peukuttaa, johtu näet siin, ko nää armeijan päivärahat ol nii mitättömmii ;)
Ain olin tien poskes peukku pystys, ko lomille pääsin ;)Sundaakia siullekkin:)
Niin miehän kyllä uskon kun olit tien poskessa lomille menossa että kaikki
peukut sulla pystyssä :)
Mä joudun vielä lähteen tänään kauppareissuun kun ruoka loppui kesken:)
Toivottavasti kaupat ovat pitempään auki tänään.
Mitähän sie olet touhuillut Juhannuksena? - pahapena
aurinkoinen... kirjoitti:
Sundaakia siullekkin:)
Niin miehän kyllä uskon kun olit tien poskessa lomille menossa että kaikki
peukut sulla pystyssä :)
Mä joudun vielä lähteen tänään kauppareissuun kun ruoka loppui kesken:)
Toivottavasti kaupat ovat pitempään auki tänään.
Mitähän sie olet touhuillut Juhannuksena?Siulhan onkii sit tosissaa olt nälkä, ku ruuvan män loppuu :)
Eiköhä nou puodit oo auk ainakii kuuteen, ainaskii tääl.
Ai mitä mie tuohusin Juhannuksen.
No, tää aatto män lastenlapsii vahtatessa, ko iskät ja äiskät läht tulia kahtelee. Siin olkii sellane urakka, jot ku siint selvisin, nii pakeninkii maaseuvun rauhaan, tännään mie hyvin levänneenä sit kottiutuin ;) pahapena kirjoitti:
Siulhan onkii sit tosissaa olt nälkä, ku ruuvan män loppuu :)
No, tää aatto män lastenlapsii vahtatessa, ko iskät ja äiskät läht tulia kahtelee. Siin olkii sellane urakka, jot ku siint selvisin, nii pakeninkii maaseuvun rauhaan, tännään mie hyvin levänneenä sit kottiutuin ;)Söikö Pena hyttyset?;)
Illalla meni lenkkeily luonnossa melkein juoksuksi, kun hyttysparvi seurasi meitä,.;)
Ja siltikään ei välttynyt puremilta.:/- aurinkoinen...
pahapena kirjoitti:
Siulhan onkii sit tosissaa olt nälkä, ku ruuvan män loppuu :)
No, tää aatto män lastenlapsii vahtatessa, ko iskät ja äiskät läht tulia kahtelee. Siin olkii sellane urakka, jot ku siint selvisin, nii pakeninkii maaseuvun rauhaan, tännään mie hyvin levänneenä sit kottiutuin ;)Olen mie kai aika kova syömään vaikka en iso ookkaan:))
Olihan ne kaupat yhdeksään asti auki mutta hyllyt oli aika tyhjiä Juhannuksen jäljiltä.
Ai sie taas olit lastenhoitajana aattona.Oot sie vaan aikamoinen kun annat toisten mennä.Mutta uskon että nautit kuitenkin lasten kanssa olemisesta ja lapsukaiset on varmaan innoissaa kun saavat siun kanssa touhuilla.
On se mukavaa olla joskus ihan rauhallisessa paikkaa.Sielukin lepää maaseudulla:) - Puhurix
Sepä just ihmetyttää, että miks pitää olla paskamainen.
Eikös noita "tykkää" -painikkeita ole joka puolella nykyään. Siinä pieni ihminen pääsee vaikuttamaan.
- Puhurix
Ai niin. Tää on sitä vuorovaikutusta.
- pahapena
Jospa jotkut tuntee, et heijän "suur elämäntehtävänsä " on siirtää tää kursori ylä-tai alapeukun kohalle ja klikata :)
- Puhurix
Kyllä on tärkeitä elämäntehtäviä ihmisillä.
Alaspäin olevaan peukkuun ei vahingossa voi istua. Asiahan ei näin ollen ole pelkästään negatiivisluonteinen.
- Puhurix
Niin riippuu siitä kenen peukkuun istahtaa.
Varmat orkut, katso vaikka kohta näet.;-P
Ei näkynyt kuitenkaan puskassa minun lenkkipolkuni varrella....onneksi.;))
Nyt saapi takoa miinuksia, kun mä tulin antamaan aihetta.:D- ;)
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Nyt saapi takoa miinuksia, kun mä tulin antamaan aihetta.:DJospa sillä olisi tällä kertaa peukalo pers....eikun kipeenä, eikä jaksa poukuttaa:)
Puskia ei näkynyt minunkaan juhannuksessa, olin paljon sisä tiloissa. ;) kirjoitti:
Jospa sillä olisi tällä kertaa peukalo pers....eikun kipeenä, eikä jaksa poukuttaa:)
Puskia ei näkynyt minunkaan juhannuksessa, olin paljon sisä tiloissa.Minä kyllä itse kävin puskassa, vastoja tekemässä kahtena päivänä...milloin huonommalla menestyksellä ja milloin vähän paremmalla.;)
- ;)
Minä kyllä itse kävin puskassa, vastoja tekemässä kahtena päivänä...milloin huonommalla menestyksellä ja milloin vähän paremmalla.;)
Kun mennee tekemään vastoja voi puskissa tehdä samaan syssyyn montakin helpottavaa assiita. Joskus tehdä vaikka vastoja:)-kin.
- Puhurix
Sä näytät olevan erityisesti peukuttajan suosiossa.
- Puhurix
Minä kyllä itse kävin puskassa, vastoja tekemässä kahtena päivänä...milloin huonommalla menestyksellä ja milloin vähän paremmalla.;)
Vihtoja! Ne on vihtoja!
Puhurix kirjoitti:
Sä näytät olevan erityisesti peukuttajan suosiossa.
Olen suorastaan otettu tästä suosiostani.;))
- o / h
mutta kuningattarien on helppo hymyillä kun ei tarvitse puskissa lymyillä:)
- Osuit
o / h kirjoitti:
naulankantaan!
o / h kirjoitti:
Nimenomaan, mikään ei paina mieltä, kun on peukalo keskellä kieltä...äähhh....en nyt runoilla kehtaa, kun uni mun silmissä vehtaa.;)
- Satutätix *
Puhurix kirjoitti:
Vihtoja! Ne on vihtoja!
varsivihtuja, niitä ne o. ;D (ei vaineskaan ku vihtojahan ne) :) Huomenet ja saman tein hyvät yöt sulle Puhurix. :)
- Puhurix
Sulla taitaa olla oikein fan-club.
- Puhurix
Satutätix * kirjoitti:
varsivihtuja, niitä ne o. ;D (ei vaineskaan ku vihtojahan ne) :) Huomenet ja saman tein hyvät yöt sulle Puhurix. :)
Huomenet Satutätille! Nukuitkos hyvin? Mä nukun näitä kesäöitä niin hyvin kunhanei ole helle. Pidän ikkunan auki, jolloin kuuluu linnunlaulua ja puhaltaa ihana vilpoinen henkäys suoraan mun sänkyyn.
Puhurix kirjoitti:
Sulla taitaa olla oikein fan-club.
Taitavat vaan olla jostakin sikalan perukoilta nämä fanit.;))
Mutta ei mitään, possut on kivoja.:D- Puhurix
Taitavat vaan olla jostakin sikalan perukoilta nämä fanit.;))
Mutta ei mitään, possut on kivoja.:DJa näistä possuista ei kannata kauheasti välittää. Naaman edessä olisivat hyvin hiljaisia poikia.
- pahapena
Nyt saapi takoa miinuksia, kun mä tulin antamaan aihetta.:DSatu !!
Mun oli pakko tuubittaa tää, ku kirjotit lenkkipolust ;-P
http://www.youtube.com/watch?v=N6xIvZwfk94&feature=related
- kyllähän me
kahvipalstalla suremme pekuja :D
- Puhurix
Pekuja? Tunneks mä niitä?
- Pohtiva pohtija
Jaa, eikös se ole narsismia, kun kaik halluu muilta kieltää. Tarvi pohtia kun politiikkaa tai lakikirjoja ja aina vain uusia sääntöjä niissä, niin huomaa kuinka kivaa on kieltäminen. Ja kun narskut saavat taas uuden lain aikaan niin voivat alkaa käyttäytyä sopimattomasti taas joitakuita kohtaan. Historia toistaa aina vain itseään, ennen oli mustat ihmiset, juutalaiset. Nyt löytyy jo "suvaitsevaisempi skaala" eli tupakoitsijat, vaikkakin autot ovat yhä se suurin saastuttaja joka saastuttaa yli 70 prosenttia päästöistä. Eli aiheuttavat terveyshaittoja.
Saako autoileva narsku siis ylimielisen nautinnon halveeratessaan autoilematonta tupakoijaa? Esimerkiksi.
Mistä syystä ketäkin peukuttaa, niih- Puhurix
No siinähän on filosofiaa, joka ilmeisesti pitää paikkansa.
- Puhurix
Puhurix kirjoitti:
No siinähän on filosofiaa, joka ilmeisesti pitää paikkansa.
Mä sain viis miinusta!
- vienotuuli
Narsku tai moralisti, joka pelkää kuollakseen, että joillakin jossakin on hauskaa.:)
- Puhurix
No se oliskin vallan kamalaa. Suupielet persiiseen ja heti.
- oikea.heippa
Puhurix kirjoitti:
No se oliskin vallan kamalaa. Suupielet persiiseen ja heti.
Niin. Narskulla ja moralistilla on hauskaa ainoastaan hautausmaalla. Se on heistä varmaan huvittavaa. Hautausmaa.
- pahapena
Vienotuuli, tos sun kuvassa on jotenkii jotain tutunomaista ;)
- vienotuuli
pahapena kirjoitti:
Oletan arvaavani kenen nicciä muistuttaa? - en kuitenkaan ole hän! :))
- hah,haa.
pahapena kirjoitti:
Huuhaa onkin siirtynyt tänne.
- oikea.heippa
hah,haa. kirjoitti:
Huuhaa onkin siirtynyt tänne.
Olet myöhässä ½ vuotta jos nyt sen vasta huomasit. Että. Huuhaalaisia on siirtynyt tänne. Mutta kaikkinainen "huuhaa" provoineen lentää poistoon kuin lokki lapikkaan sisällä saappaanheiton kirkonkyläkilpailuissa:)
- vapaavalinta
Meitä on monta mieltä toiset tykkää toiset ei .
- Puhurix
Se on totta, mutta miksi joka asiaan pitää olla huutamassa, tykkääkö vai ei?
Puhurix kirjoitti:
Se on totta, mutta miksi joka asiaan pitää olla huutamassa, tykkääkö vai ei?
Hyvä pointti! Ketä se edes kiinnostaa tykkääkö joku jostain vai ei;)
- oikea.heippa
a-v kirjoitti:
Ittestäin mä hirveesti tykkään, silloin kun unta lykkään,
ei tarvii tulla herättelemään, kesken unien:) oikea.heippa kirjoitti:
ei tarvii tulla herättelemään, kesken unien:)Kyllähän määkin nyt ittestäni mut ketä sekään sitte oikeesti kiinnostaa;)
No, tykkään mä joistakuista muistaki, vähä..;)- oikea.heippa
a-v kirjoitti:
Kyllähän määkin nyt ittestäni mut ketä sekään sitte oikeesti kiinnostaa;)
No, tykkään mä joistakuista muistaki, vähä..;)Tottakai on tykättävä edes harvoista ja valituiksi tulleista. ((Ketkä nyt ovat valikoituneet ystäväpiireihin, esim). Mutta ei kaikista sentään:)
oikea.heippa kirjoitti:
Tottakai on tykättävä edes harvoista ja valituiksi tulleista. ((Ketkä nyt ovat valikoituneet ystäväpiireihin, esim). Mutta ei kaikista sentään:)
Olkaamme valikoivia jatkossakin;) Ei kaikista, ei, niistä vaan jotka ovat sen tavalla tai toisella ansainneet.
- Puhurix
a-v kirjoitti:
Nii ja kato ny. Mistä hyvästä säkin nyt sait noi miinukset?
- Puhurix
oikea.heippa kirjoitti:
ei tarvii tulla herättelemään, kesken unien:)Ittestä pitääkin tykätä sillai terveellä tavalla.
- Puhurix
a-v kirjoitti:
Kyllähän määkin nyt ittestäni mut ketä sekään sitte oikeesti kiinnostaa;)
No, tykkään mä joistakuista muistaki, vähä..;)Neljän miinuksen arvosta.
- Demoniiih...;o)...
Tyhjyyden täyttämistä se varmasti on..ja tarpeettomuuden..ja, ja..maustettuna ilkeämielisyydellä..Sitä se vain on...;o)...
- oikea.heippa
Tyhjät tynnyrit näyttävät vaan olevan kovin isoja, kun ei tunnu täyttyvän koskaan vaikka joka päivä täyttävät ja täyttävät:) Lie pohjatappi irti:) Tai haljennut kyljestä pelkkää kuivuuttaan.
- Demoniiih..;o)...
oikea.heippa kirjoitti:
Tyhjät tynnyrit näyttävät vaan olevan kovin isoja, kun ei tunnu täyttyvän koskaan vaikka joka päivä täyttävät ja täyttävät:) Lie pohjatappi irti:) Tai haljennut kyljestä pelkkää kuivuuttaan.
Mua ei peukuttamiset haittaa laingan..Eihän niitä edes huomaa..paitsi silloin, kun joku niistä mainitsee...;o)...
peukuttelu voi myöskin olla sama juttu, kuin peukun imeminen..;o)... - Demoniiih...;o)...
Demoniiih..;o)... kirjoitti:
Mua ei peukuttamiset haittaa laingan..Eihän niitä edes huomaa..paitsi silloin, kun joku niistä mainitsee...;o)...
peukuttelu voi myöskin olla sama juttu, kuin peukun imeminen..;o)...Pakkotuubitus..Kannanotoksi tyhjille immeismielil..öööh..tynnyreille...;o)...
http://www.youtube.com/watch?v=RtXQ31F1A-k - o / h
Demoniiih...;o)... kirjoitti:
Pakkotuubitus..Kannanotoksi tyhjille immeismielil..öööh..tynnyreille...;o)...
http://www.youtube.com/watch?v=RtXQ31F1A-kKuuntelin biisin ilma toistona:)
Adobe Flash Player täytyy päivittää katsoaksesi tämän videon.
Lataa päivitys Adobelta.
Kun sain tuollaisen vastauksen kun yritin kuunnella:) - Demoniiih...;o)...
o / h kirjoitti:
Kuuntelin biisin ilma toistona:)
Adobe Flash Player täytyy päivittää katsoaksesi tämän videon.
Lataa päivitys Adobelta.
Kun sain tuollaisen vastauksen kun yritin kuunnella:)No..päivittele Sinä..Minä kuuntelen biisin toistamiseen..Hyvin tynnyrit tuntuu skulaavan...;o)...
- o /ho
Demoniiih...;o)... kirjoitti:
No..päivittele Sinä..Minä kuuntelen biisin toistamiseen..Hyvin tynnyrit tuntuu skulaavan...;o)...
Olen tehnyt päivityksen 99½ kertaa ja aina tulee uusi:)
Montakohan päivitystä tuolla Abode veijarilla on takataskussa;) - Puhurix
Ilkeily on joillekin kyllä ihan elämäntapa. Voi vaan ihmetellä, miten hyvin sitä sitten voi.
- tietäjä.
Puhurix kirjoitti:
Ilkeily on joillekin kyllä ihan elämäntapa. Voi vaan ihmetellä, miten hyvin sitä sitten voi.
Sen aiheuttaa katkeruus. Jollain on tosi paha olla. Melkein joka aloitukseen se laittaa provonsa. Kaipa saa tyydytystä siitä tai jtn.
- Jarmo.
kaikilla on omat mielipiteet ja niin saa ollakkin.Vain jos ystävätkin peukuttaa puskasta? oli miten oli annetaan kaikkien kukkien kukkia .
- Hannu.
Mutta mun on pakko peukuttaa, kun mua niin kyykytetään täällä joka päivä.
- Puhurix
Siks just tommosta tykkäämisen tai ei-tykkäämisen huutelua ei tarvita.
- tietäjä.
Siksi että se reppana peukuttaja haluaa tulla huomatuksi edes palstoilla, kun ei muuten sitä hiirulaista kukaan huomaa ei edes livessä. Toiseksi se torsopelle haluaa näyttää että sillä pelaa peukku, mikään muu ei sillä toimikaan.
- Puhurix
No sieltä se vastaus tulikin jo.
- .
omahyvä haiskahtaa näill tietyillä.
- ;)))
Älä ole kade
mä oon landen late
mä teen niinku itse määrään
koska tykkään mä itseni ympärillä häärää.
palstan daamit ovat kuningattaria
vaikka ne tanssisi pelkkää lattaria:)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928