Olen pitkällä sairauslomalla ja saan määräaikaista työkyvyttömyyseläkettä/kutnoutustukea.
Olen irtisanottu työstäni sairausloman aikana tuotannollisten ja taloud.syiden vuoksi. Jos ottaisin vastaan osa-aikaista työtä kokeilumielellä, voin ansaita
vähäsiesti myös eläkeaikana. Miten tämä vaikuttaa siihen ansiosidonnaisen turvan määrään, joka minulle maksettaisiin jos työkyvyttömyysjakosni päättyisi enkä olisi heti työllsitetty ja joutuisin turvautumaan päivärahaan työttömysykassastani?
Takanani on pitkä työura (kymmeniä vuosia) ja viimeisin ansioni oli kohtuullinen, joten en halua ainakaan ottaa riskiä vielä pienemmistä ansioturvan tuloista.
kuntoutustuen aikana työskentelyn vaikutus päivärahaan
kuntoutustuella
1
138
Vastaukset
- tyottomyyskassat
Hei nimimerkki kuntoutustuella,
Kiitos kysymyksestäsi.
Kysymyksesi on henkilökohtainen ja siihen liittyy monta seikkaa, jotka pitäisi tarkistaa ennen yksiselitteisen vastauksen antamista. Tämän vuoksi pyydän sinua ottamaan yhteyttä omaan työttömyyskassaasi asian selvittämiseksi.
Ystävällisin terveisin
Tiina työttömyyskassasta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249