Olen pitkällä sairauslomalla ja saan määräaikaista työkyvyttömyyseläkettä/kutnoutustukea.
Olen irtisanottu työstäni sairausloman aikana tuotannollisten ja taloud.syiden vuoksi. Jos ottaisin vastaan osa-aikaista työtä kokeilumielellä, voin ansaita
vähäsiesti myös eläkeaikana. Miten tämä vaikuttaa siihen ansiosidonnaisen turvan määrään, joka minulle maksettaisiin jos työkyvyttömyysjakosni päättyisi enkä olisi heti työllsitetty ja joutuisin turvautumaan päivärahaan työttömysykassastani?
Takanani on pitkä työura (kymmeniä vuosia) ja viimeisin ansioni oli kohtuullinen, joten en halua ainakaan ottaa riskiä vielä pienemmistä ansioturvan tuloista.
kuntoutustuen aikana työskentelyn vaikutus päivärahaan
kuntoutustuella
1
180
Vastaukset
- tyottomyyskassat
Hei nimimerkki kuntoutustuella,
Kiitos kysymyksestäsi.
Kysymyksesi on henkilökohtainen ja siihen liittyy monta seikkaa, jotka pitäisi tarkistaa ennen yksiselitteisen vastauksen antamista. Tämän vuoksi pyydän sinua ottamaan yhteyttä omaan työttömyyskassaasi asian selvittämiseksi.
Ystävällisin terveisin
Tiina työttömyyskassasta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 701062
- 48994
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104948- 51925
- 33707
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34597- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118547