Olen pitkällä sairauslomalla ja saan määräaikaista työkyvyttömyyseläkettä/kutnoutustukea.
Olen irtisanottu työstäni sairausloman aikana tuotannollisten ja taloud.syiden vuoksi. Jos ottaisin vastaan osa-aikaista työtä kokeilumielellä, voin ansaita
vähäsiesti myös eläkeaikana. Miten tämä vaikuttaa siihen ansiosidonnaisen turvan määrään, joka minulle maksettaisiin jos työkyvyttömyysjakosni päättyisi enkä olisi heti työllsitetty ja joutuisin turvautumaan päivärahaan työttömysykassastani?
Takanani on pitkä työura (kymmeniä vuosia) ja viimeisin ansioni oli kohtuullinen, joten en halua ainakaan ottaa riskiä vielä pienemmistä ansioturvan tuloista.
kuntoutustuen aikana työskentelyn vaikutus päivärahaan
kuntoutustuella
1
149
Vastaukset
- tyottomyyskassat
Hei nimimerkki kuntoutustuella,
Kiitos kysymyksestäsi.
Kysymyksesi on henkilökohtainen ja siihen liittyy monta seikkaa, jotka pitäisi tarkistaa ennen yksiselitteisen vastauksen antamista. Tämän vuoksi pyydän sinua ottamaan yhteyttä omaan työttömyyskassaasi asian selvittämiseksi.
Ystävällisin terveisin
Tiina työttömyyskassasta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t887141- 353791
- 453360
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402532- 412262
- 2062259
- 1222192
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292119Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401749