Pedonmerkki

21:22

Ystävä, kuka oletkin, jos/kun tulevana aikana sinulle ehdotetaan ihonalaisen sirukortin laittoa otsaasi tai oikeaan käteesi, niin kieltäydy siitä, vaikka sirun erinomaisuutta miten perusteltaisiin eri tavoin, koska kyseessä on Jumalan vastustajan, maailman viimeisen hirmudiktaattorin ja Saatanan tahto saada heille, pimeyden voimille, heille kuulumatonta palvontaa ja alistumista, jonka seuraus on sielusi joutuminen Helvettiin.

"Ja se (Väärä Profeetta) saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku."
(Ilm. 13:16-17)

Jk. Raamatussa kaikki ei tarkoita aina kaikkea vaan suurta tai suurinta osaa jostakin kokonaisuudesta. Kaikki eivät pedonmerkki mikrosirua ota, se on selvä. Mutta voin kuvitella monien, jopa suurimman osan ihmiskuntaa sen ottavan.

55

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskissssss

kaikki, jotka haluavat ostaa ja myydä sen ottavat.

• Elina 54

Mitäpä jos kuitenkin otan, jotta voin ostaa ruokaa ettei tule nälkä?

• 21:39

Miksi et uskoisi jumalallista varoitusta? Jos et usko ja otat Pedon merkin itseesi kaikista varoituksista huolimatta, niin siinä tapauksessa sinä saat syyttää vain itseäsi, kun olet helvetin tulijärvessä ja pirut nauravat sinua pilkaten: "Hah-hah-haa. Olitpa sinä tyhmä. Sinua varoitettiin Pedon merkin ottamisesta monta kertaa. Silti otit merkin. Hah-hah-haa, miten tyhmä voi ihminen olla. Uskoit sittenkin enemmän meidän pirujen valheita kuin sinua varoittavia ääniä. Siksi olet täällä kärventymässä ja ansiosta. Hah-hah-haa!" Sama koskee teitä muitakin täällä olevia. Voisitte olla nyt nauttimassa olostanne Taivaassa vaan täälläpä olette kanssamme kokemassa jatkuvaa piinan olotilaa, joka saisi migreenin tuntumaan helpottavalta.

• 21:39 kirjoitti:

Miksi et uskoisi jumalallista varoitusta? Jos et usko ja otat Pedon merkin itseesi kaikista varoituksista huolimatta, niin siinä tapauksessa sinä saat syyttää vain itseäsi, kun olet helvetin tulijärvessä ja pirut nauravat sinua pilkaten: "Hah-hah-haa. Olitpa sinä tyhmä. Sinua varoitettiin Pedon merkin ottamisesta monta kertaa. Silti otit merkin. Hah-hah-haa, miten tyhmä voi ihminen olla. Uskoit sittenkin enemmän meidän pirujen valheita kuin sinua varoittavia ääniä. Siksi olet täällä kärventymässä ja ansiosta. Hah-hah-haa!" Sama koskee teitä muitakin täällä olevia. Voisitte olla nyt nauttimassa olostanne Taivaassa vaan täälläpä olette kanssamme kokemassa jatkuvaa piinan olotilaa, joka saisi migreenin tuntumaan helpottavalta.

Hah-hah! Miten typerää aloittaja kirjoittaa. Vaikka ei tuo varmaan kaikkein typerintä Raamatussa ole, mutta miksi tuollasiin pitää uskoa? Uskot varmaan myös että lohikäärme on meressä, kun Raamattu niin sanoo. Mutta minäpä en kaikkea usko, usko se!

• en sinuna ottaisi

ohanneksen ilmestys 19

1. Sen jälkeen minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden suuren äänen taivaassa sanovan: "Halleluja!

Pelastus ja kunnia ja voima on Jumalan, meidän Jumalamme.

2. Sillä totiset ja vanhurskaat ovat hänen tuomionsa;

sillä hän on tuominnut sen suuren porton, joka turmeli maan haureudellaan, ja on kostanut ja on vaatinut hänen kädestänsä palvelijainsa veren."

3. Ja he sanoivat toistamiseen: "Halleluja!" Ja hänen savunsa nousee aina ja iankaikkisesti.
        4. Ja ne kaksikymmentä neljä vanhinta ja neljä olentoa lankesivat maahan ja kumartaen rukoilivat Jumalaa, joka valtaistuimella istuu, ja sanoivat: "Amen, halleluja!"
        5. Ja valtaistuimelta lähti ääni, joka sanoi: "Ylistäkää meidän Jumalaamme, kaikki hänen palvelijansa, te, jotka häntä pelkäätte, sekä pienet että suuret".

6. Ja minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden äänen ja ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän sanovan: "Halleluja! Sillä Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut hallituksen.

7. Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut.

8. Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus."
        9. Ja hän sanoi minulle:

"Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!"

Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat".
        10. Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on Jeesuksen todistus;

kumarra ja rukoile Jumalaa. Sillä Jeesuksen todistus on profetian henki."

11. Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja

hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.

12. Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,
        13. ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa,

ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.

14. Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.
        15. Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
        16. Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi:

"Kuningasten Kuningas ja herrain Herra".

17. Ja minä näin enkelin seisovan auringossa, ja hän huusi suurella äänellä sanoen kaikille keskitaivaalla lentäville linnuille:

"Tulkaa, kokoontukaa Jumalan suurelle aterialle..

Tässä sinulle vastaus :

19. Ja minä näin pedon ja maan kuninkaat ja heidän sotajoukkonsa kokoontuneina sotiaksensa hevosen selässä istuvaa vastaan ja hänen sotajoukkoansa vastaan.
        20. Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa,

joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin,

ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

• tässä on omasi
        en sinuna ottaisi kirjoitti:

ohanneksen ilmestys 19

1. Sen jälkeen minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden suuren äänen taivaassa sanovan: "Halleluja!

Pelastus ja kunnia ja voima on Jumalan, meidän Jumalamme.

2. Sillä totiset ja vanhurskaat ovat hänen tuomionsa;

sillä hän on tuominnut sen suuren porton, joka turmeli maan haureudellaan, ja on kostanut ja on vaatinut hänen kädestänsä palvelijainsa veren."

3. Ja he sanoivat toistamiseen: "Halleluja!" Ja hänen savunsa nousee aina ja iankaikkisesti.
        4. Ja ne kaksikymmentä neljä vanhinta ja neljä olentoa lankesivat maahan ja kumartaen rukoilivat Jumalaa, joka valtaistuimella istuu, ja sanoivat: "Amen, halleluja!"
        5. Ja valtaistuimelta lähti ääni, joka sanoi: "Ylistäkää meidän Jumalaamme, kaikki hänen palvelijansa, te, jotka häntä pelkäätte, sekä pienet että suuret".

6. Ja minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden äänen ja ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän sanovan: "Halleluja! Sillä Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut hallituksen.

7. Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut.

8. Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus."
        9. Ja hän sanoi minulle:

"Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!"

Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat".
        10. Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on Jeesuksen todistus;

kumarra ja rukoile Jumalaa. Sillä Jeesuksen todistus on profetian henki."

11. Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja

hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.

12. Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,
        13. ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa,

ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.

14. Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.
        15. Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
        16. Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi:

"Kuningasten Kuningas ja herrain Herra".

17. Ja minä näin enkelin seisovan auringossa, ja hän huusi suurella äänellä sanoen kaikille keskitaivaalla lentäville linnuille:

"Tulkaa, kokoontukaa Jumalan suurelle aterialle..

Tässä sinulle vastaus :

19. Ja minä näin pedon ja maan kuninkaat ja heidän sotajoukkonsa kokoontuneina sotiaksensa hevosen selässä istuvaa vastaan ja hänen sotajoukkoansa vastaan.
        20. Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa,

joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin,

ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

Pitää muistaa, että mitä ilmeisimmin nykytietoomme pohjautuen kyseessä tulee olemaan mikrosiru ihomme alle. Pedon merkki voi olla jokin muukin, mutta mikrosiru sopii todella hyvin kaikilta Raamatun kuvaamilta osiltaan pedonmerkiksi.

En muista mistä luin, taisi olla tieteenkuvalehti tms. tiedejulkaisu, jossa mikrosirun ihon alle laitosta voi todellakin seurata komplikaatioina paiseita esim. mikrosirun vaurioituessa vaikkapa tärskystä otsaan tai käteen tai jos ihminen joutuu liian kylmään tai kuumaan niin niilläkin voi olla vaikutusta ja seurauksena kipua, tulehtusta ja paiseita.

• kunhan mietin

Ja mistäs tiedät ettei sinulla jo ole sitä. ;)

• Vainoharhanen

Minuun se tai joku sen tapainen on luullakseni jo laitettu. Mutta itse en suinkaan ole sitä valinnut. Jumala tietää kaiken. Hän tietää jo nyt, ketkä sen ottavat ja mitä kaikkea maailmassa on jo tapahtunut.

• PSARI

Miten Isis-kultin salainen merkki 666 eli kolme stigmaa peräkkäin, joiden kunkin stigma-kirjaimen lukuarvo oli 6, liittyy sirukorttiin???

"Ja se (Väärä Profeetta) saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku." (Ilm. 13:16-17)

Josefuksen mukaan Jeesus Kristus perusti Roomaan kristittyjen lahkonsa Julius Caesarin rakastajattaren Kleopatralle omistettuun pahoin rapistuneeseen Isis temppeliin, jonka kunnostutti Jerusalemin pyhän temppelin kaltaiseksi senaatin jäsen Saturninuksen vaimolta Fulvia Paulinalta Anubis-jumalan avulla huijatuilla rahoilla.

Jeesus Kristus palkkasi lisäkseen temppeliin 3 pappia, joihin laittoi myös tuon salaisen merkkinsä 666. Isiksen merkki oli tyet-solmu. Nimi oli Isis tai Isus, joka tarkoitti miespuolista Isis temppelin ylipappia, Isis oli ylipapitar.

Isus nimeä käytetään vieläkin joissain kirkoissa kreikankielisen Jeesus nimen sijaan. Nikaian kirkolliskokouksessa Isus nimi vaihdettiin Idän Kirkoissa kreikkaaliseen muotoon Jeesus.

• anna jo olla

Sinä ja sinun lahkosi. Juttusi on pelkkää pötyä.

• PSARI
        anna jo olla kirjoitti:

Sinä ja sinun lahkosi. Juttusi on pelkkää pötyä.

En edusta mitään lahkoa, varsinkaan kristittyjen lahkoa, vaan tervettä järkevää ihmistä, joka osaa lukea ja tulkita vanhoja tekstejä ja kääntää asiat oikein. Pohjaan tietoni historiaan.

• ed.
        PSARI kirjoitti:

En edusta mitään lahkoa, varsinkaan kristittyjen lahkoa, vaan tervettä järkevää ihmistä, joka osaa lukea ja tulkita vanhoja tekstejä ja kääntää asiat oikein. Pohjaan tietoni historiaan.

Historiaan ?! jeesuksia, oli Jeesusken syntymä aikaa varsin paljon, sehän oli aika yleinen nimi.

Miten kuvittelet tuota soopaa levitäessäsi, että se JEESUS JUMALAN POIKA tekisi jotain noin saastaista, hän jossa ei virhettä havaittu ! Hän joka vihasi epäjumalan temppeleitä.

Sinä teet hänestä omien pienien aivojesi tuotteen.Olet säälittävä !

Ja ps. Täysin "tervettä " ihmistä ei ole tämän telluksen pinnalla yhtään ! J a tämä on tietteellinen fakta !

• ihmettelijä_elämän
        PSARI kirjoitti:

PSARI, sun kirjoitukset on palstan mielenkiintoisinta antia. Ongema vaan lienee monelle, että noita kertomisi faktoja on vaikea tarkistaa,,

• ihmettelijä_elämän kirjoitti:

PSARI, sun kirjoitukset on palstan mielenkiintoisinta antia. Ongema vaan lienee monelle, että noita kertomisi faktoja on vaikea tarkistaa,,

Etenkin, kun yhtään vakavasti otettavaa tutkijaa ei ole psarin legendojen kannalla.

• PSARI
        ihmettelijä_elämän kirjoitti:

Voit lähteä itse tutkimaan Isis temppelin tapahtumia Josefuksen teksteistä.

Jeesus Kristus eli Jesus Chrestus ristiinnaulittiin v. 52 jaa. (v. 49 jKr.), jolloin tapahtui 5,6 Richterin asteikon maanjäristys Roomassa ja useita kuoli. Roomassa oli 3 tunnin pimennys, josta Raamattu kertoo. Täysin mahdottomana on pidetty Rooman keisari Claudiuksen keskustelua ristiinnaulitsemisesta Jeesuksen sekä virkamiesten että Pontius Pilatuksen kanssa, mutta ristiinnualitsemisen tapahtuessa Roomassa, asia on tosi.

Ristiinnaulitseminen kesti 300-luvulle asti Roomassa, mutta juutalaiset olivat vapautettu tästä julmasta tuomiotavasta heidän omien uskonnollisten tapojensa ja lakiensa mukaisesti Rooman valtakunnan keisarien määräyksillä.

Josephus kirjoitti teksteihinsä ensimmäisellä vuosisadalla:
        Roomassa oli mies, joka oli Juutalainen, joka oli ajettu pois omasta maastaan syytteiden mukaisesti. Hän rikkoi juutalaisten lakeja ja häntä syytettiin irstailusta. Hän oli kaikin puolin paha mies ja häntä pelättiin. Herodes Antipas karkotti hänet. Hän siis eli Roomassa ja rabbina opetti juutalaissiirtolaisten keskuudessa Mooseksen lakeja. Hän korjautti Isiksen temppelin ja palkkasi sinne kolme muuta miestä, ja laittoi heihin oman merkin itsensä kanssa kumppanuuden merkiksi.

Jeesus oli viisas mies, jos häntä oli luvallista kutsua edes mieheksi, sillä hän teki upeita tekoja ja hän oli opettaja opettaen totuuden iloa. Hän veti luokseen niin monia siirtolaisjuutalaisia sekä pakanoita. Hän oli Kristus (Chrestus). Pilatus tuomitsi hänet ristille tärkeiden miesten kehotuksesta. Monet, jotka rakastivat häntä, eivät aluksi hylänneet häntä. Ja kristittyjen heimo, joka sai nimensä häneltä, ei ole kuollut sukupuuttoon tänäkään päivänä.

Josefun kirjoittaa: ”Samoihin aikoihin tapahtui myös ikävä onnettomuus Roomassa Jesus Chrestuksen johtamassa Isis temppelissä, joka saattoi siirtolaisjuutalaiset hämminkiin.

Paulina Fulvian mies Saturninus valitti Jeesuksen toimista keisari Tiberiukselle, jolloin Tiberius Claudius määräsi tutkimaan asian perusteellisesti pappien keskuudessa, ja määräsi heidät ristiinnaulittavaksi. Hän myös tuhosi Isiksen temppelin, ja patsaat heitettiin Tiber-jokeen. Tämä tilanne oli Isis temppelissä Roomassa ja koski Jeesusta pappeineen. Olen nyt kertonut, mitä on tapahtui juutalaissiirtolaisten keskuuudessa Roomassa, kuten olen aiemmin sanonut teille haluni kertoa tästä.”

Keisari Claudius määräsi, että kaikki juutalaiset on karkotetettava Roomasta, jolloin konsuli luetteli 4000 nimeä, jotka olivat siirtynee kristittyjen lahkoon ja lähetti heidät Sardiniaan.

Suomeksi tietoja ei juuri ole.

Dio Cassius kirjoittaa mm. Neron miehuuspukeutumisen merkiksi pukeutuneen toogaan, jolloin näiden juhlien aikaan sattui vuonna 52 jaa. suuri maanjäristys Roomassa ja järistystä kesti jopa seuraavaan yöhön saakka.

Te minua arvostelevat ihmiset istutte itse tietokoneittenne ääressä ja odotatte valmiita tekstejä tai valmiita linkkejä, ettekä itse tutki mitään. Aloittakaa itse Raamatun ulkopuolinen tutkiminen Raamattuun liittyvistä tosiasioista.

Historia ei vääristele asioita ja Rooman siirtolaisjuutalaisten keskuudessa on historiallisten tosiasioiden kertomana ollut Jesus Chrestus eli Jeesus Kristukseksi sanottu mies, joka perusti Roomaan kristittyjen lahkon.

Keisari Claudius toteaa Dio Cassiuksen kirjoituksissa juutalaissiirtolaisten määrän kasvaneen voimakkaasti Roomassa. Josefuksen mukaan keisari Claudius määräsi, että kaikki juutalaiset on karkotetettava Roomasta, jolloin konsuli luetteli 4 000 nimeä, jotka olivat siirtynee kristittyjen lahkoon ja lähetti heidät Sardiniaan.

Claudiuksen säädökset 18:2: "Juutalaisten aiheuttaessa jatkuvasti häiriöitä, joihin heitä yllyttää Chrestus, minä Rooman keisari Claudius karkotan heidät Roomasta.” Juutalaisia vainottiin eritoten Roomassa v. 41-48 välillä ja uskonnolliset toimitukset oli kielletty, jolloin kristittyjen lahkon siirtyneet juuatalisjäsenet piiloutuivat katakombeihin pitämään siellä kulttiseremonioitaan, rikkomaan hautojen sinettejä sekä syömään ruumiita uhrimenoissaan. Suuri nälänhätä vallitsi Roomassa 40-luvulla.

Historiallisten kirjoitusten pohjalta ainakin tämä Rooman Jeesus Kristus on ristiinnaulittu. Juudeassa oli myös Jeesus nimisiä henkilöitä, mutta he olivat juutalaisia. Jeesus Bar Abbas eli Barabbas puhui hepreaa ja Galielan Beetlehemissä syntynyt Jeesus eli Yeshu puhui äidinkielenään arameaa.

• PSARI
        Zelig kirjoitti:

Etenkin, kun yhtään vakavasti otettavaa tutkijaa ei ole psarin legendojen kannalla.

Zelig, et näköjään tunne kovinkaan paljon ulkomaalaisia Raamatun tutkijoita tai edes suomeksi kirjoitettuja historiaan pohjautuvia Raamattuun pohjautuvia sen ulkopuolisia tietoja. Minulla on yhteyksiä mm. Gambridgen yliopistoon Englantiin, Ruotsiin, Italiaan sekä USAan. Toiset rahanahneet pitävät mölyä itsestään ja itse omia rahojaan käyttävät eivät tuo itseään esille, sillä jos kertoisin itsestäni julkisesti, tukehtuisin parannuspyyntöihin.

Onko se niin vaikeaa tajuta, että kirjoitan Jeesus Kristuksesta eli Jesus Chrestuksesta eri historioitsijoiden kirjoittamien tekstien pohjalta. Teillä on omat Jeesuksenne, mutta hänestäkin teidän pitäisi päättää, onko hän Juudeassa sijaitsevassa Beetlehemissä syntynyt Jeesus, jonka äiti oli Maria, ja jonka Jumala eli Jerusalemin paikallihallitsija Abba oli siittänyt, ja jonka kasvatti-isä Joosef oli (isä Jaakob Matt.), vaiko Jeesus, joka syntyi Juudean ja Syyrian provinssin rajalla olevassa Beetlehemissä, joka sijaitsi Galileassa.

Tästä Jeesuksesta Luukas kirjoittaa. Tämän Jeesuksen äiti oli Maria ja kasvatti-isä Joosef, jonka isä oli Eeli Luukkaan evankeliumin mukaan. Noiden kahden Joosefin lapsiluku oli sama, mutta lasten nimet olivat erilaiset.

Raamattu 1933/38 Raamatun kartoista löydätte molemmat Beetlehemit, mutta vain Galilean alueen Beetlehemin vuoristoista osaa kutsuttiin Daavidin kaupungiksi, jossa lammaspaimen Iisai asui, ja josta paikasta puhutaan VT:ssa. Juudean Beetlehem ei ole oikea Daavidin kaupunki, vaikka näin väitetäänkin.

Oheisesta linkistä voitte ehkä löytää oikean Jeesuksen kävelemät polut. Kuvissa näkyy vanhoja rakennuksia kuten Jeesuksen aikainen öljypuristamo.

http://www.biblewalks.com/sites/BethlehemGalilee.html

Jeesus Kristuksen kuolleitten herättäminenkin liittyi hänen perustamansa kristittyjen lahkon uhrimenoihin, kun jumalana eli Jeesus Kristus perustamansa kristittyjen lahkon ylipappina silpoi Rooman katakombeissa fossoreiden kanssa ruumiita ja tai rikkoi katakombi-haudoissa olleitten hautojen sinetit ja otti valmiiksi pilkottuja ruumiita esille syötäväksi, jolloin ihmisten syödessä ruumiita, kuolleet syntyivät uudelleen eläviksi. Raamatusta löytyy monta aiheeseen liittyvää jaetta.

Keisari Tiberius Claudiuksen säädöksissä lukee näistä sekä Nasaretista on löydetty myös keisari Claudiuksen kirjoittama kivitaulu, jossa hautojen sinettien rikkomisesta ja ruumiin häpäisystä seuraa kuolemanrangaistus. Tosiasioita ei voi kiistää millään luulolla tai uskomusopeilla.

• PSARI kirjoitti:

Zelig, et näköjään tunne kovinkaan paljon ulkomaalaisia Raamatun tutkijoita tai edes suomeksi kirjoitettuja historiaan pohjautuvia Raamattuun pohjautuvia sen ulkopuolisia tietoja. Minulla on yhteyksiä mm. Gambridgen yliopistoon Englantiin, Ruotsiin, Italiaan sekä USAan. Toiset rahanahneet pitävät mölyä itsestään ja itse omia rahojaan käyttävät eivät tuo itseään esille, sillä jos kertoisin itsestäni julkisesti, tukehtuisin parannuspyyntöihin.

Onko se niin vaikeaa tajuta, että kirjoitan Jeesus Kristuksesta eli Jesus Chrestuksesta eri historioitsijoiden kirjoittamien tekstien pohjalta. Teillä on omat Jeesuksenne, mutta hänestäkin teidän pitäisi päättää, onko hän Juudeassa sijaitsevassa Beetlehemissä syntynyt Jeesus, jonka äiti oli Maria, ja jonka Jumala eli Jerusalemin paikallihallitsija Abba oli siittänyt, ja jonka kasvatti-isä Joosef oli (isä Jaakob Matt.), vaiko Jeesus, joka syntyi Juudean ja Syyrian provinssin rajalla olevassa Beetlehemissä, joka sijaitsi Galileassa.

Tästä Jeesuksesta Luukas kirjoittaa. Tämän Jeesuksen äiti oli Maria ja kasvatti-isä Joosef, jonka isä oli Eeli Luukkaan evankeliumin mukaan. Noiden kahden Joosefin lapsiluku oli sama, mutta lasten nimet olivat erilaiset.

Raamattu 1933/38 Raamatun kartoista löydätte molemmat Beetlehemit, mutta vain Galilean alueen Beetlehemin vuoristoista osaa kutsuttiin Daavidin kaupungiksi, jossa lammaspaimen Iisai asui, ja josta paikasta puhutaan VT:ssa. Juudean Beetlehem ei ole oikea Daavidin kaupunki, vaikka näin väitetäänkin.

Oheisesta linkistä voitte ehkä löytää oikean Jeesuksen kävelemät polut. Kuvissa näkyy vanhoja rakennuksia kuten Jeesuksen aikainen öljypuristamo.

Jeesus Kristuksen kuolleitten herättäminenkin liittyi hänen perustamansa kristittyjen lahkon uhrimenoihin, kun jumalana eli Jeesus Kristus perustamansa kristittyjen lahkon ylipappina silpoi Rooman katakombeissa fossoreiden kanssa ruumiita ja tai rikkoi katakombi-haudoissa olleitten hautojen sinetit ja otti valmiiksi pilkottuja ruumiita esille syötäväksi, jolloin ihmisten syödessä ruumiita, kuolleet syntyivät uudelleen eläviksi. Raamatusta löytyy monta aiheeseen liittyvää jaetta.

Keisari Tiberius Claudiuksen säädöksissä lukee näistä sekä Nasaretista on löydetty myös keisari Claudiuksen kirjoittama kivitaulu, jossa hautojen sinettien rikkomisesta ja ruumiin häpäisystä seuraa kuolemanrangaistus. Tosiasioita ei voi kiistää millään luulolla tai uskomusopeilla.

On aika vaikea tajuta, että miksi Galileassa syntynyt ihminen olisi nimeltään Jeesus Chrestus mm. siksi että nimi on latinannos ja tuohon aikaan ihmisiä ei tunnettu sukunimellääm. Jeesus Nasaretilainen tunnettiin joko nasaretilaisena tai Joosefin poikana. Tiedät ihan hyvin mitä kristus tarkoittaa ja se pohjautuu juutalaiseen traditioon.

Se, että Jeesusta kutsuttiin Nasaretilaiseksi johtunee siitä, että hän luultavasti syntyi juutalaisena Nasaretissa eikä Beetlehemissä. Paavali ja Markus ei mainitse Jeesuksen syntyneen Beetlehemissä ei Galilean eikä Juudean. Matteus kasvatti Jeesus-legendaa lisäämällä Beetlehemin, koska hän korosti Jeesuksen Daavidin sukuhaaraa (jonka myös Paavali mainitsee).

Jeesus Nasaretilainen ei palvonut mitään egyptiläisiä jumalia Rooman katakombeissa, koska hän oli läpeensä juutalainen. Hänen veljensä Jaakob oli myös ahkera synagogassa kävijä ja vanhurskas juutalainen.

Evankelistat kirjoittavat samasta Jeesuksesta. Syy miksi ovat detaljeiltaan ristiriitaisia johtuu siitä, että osa suullisista traditioista oli muuttunut vuosikymmenten aikana, käännösvirheistä ja kirjoittajat halusivat painottaa eri asioita Jeesuksen opetuksissa. Unohtamatta sitäkään, että kirjoittajat lisäsivät täysin epähistoriallista materiaalia evankeliumeihin.

Rooman valtakunnan alueella oli paljon juutalaisia ja siksi kristinusko levisi nopeasti sen jokaisen kolkkaan. Evankeliumit kirjoitettiin kreikaksi (joka oli tuon aikakauden lingua franca) jota puhuttiin Välimeren alueella runsaasti.

Sen yliopiston nimi on muuten Cambridge.

• PSARI kirjoitti:

Voit lähteä itse tutkimaan Isis temppelin tapahtumia Josefuksen teksteistä.

Jeesus Kristus eli Jesus Chrestus ristiinnaulittiin v. 52 jaa. (v. 49 jKr.), jolloin tapahtui 5,6 Richterin asteikon maanjäristys Roomassa ja useita kuoli. Roomassa oli 3 tunnin pimennys, josta Raamattu kertoo. Täysin mahdottomana on pidetty Rooman keisari Claudiuksen keskustelua ristiinnaulitsemisesta Jeesuksen sekä virkamiesten että Pontius Pilatuksen kanssa, mutta ristiinnualitsemisen tapahtuessa Roomassa, asia on tosi.

Ristiinnaulitseminen kesti 300-luvulle asti Roomassa, mutta juutalaiset olivat vapautettu tästä julmasta tuomiotavasta heidän omien uskonnollisten tapojensa ja lakiensa mukaisesti Rooman valtakunnan keisarien määräyksillä.

Josephus kirjoitti teksteihinsä ensimmäisellä vuosisadalla:
        Roomassa oli mies, joka oli Juutalainen, joka oli ajettu pois omasta maastaan syytteiden mukaisesti. Hän rikkoi juutalaisten lakeja ja häntä syytettiin irstailusta. Hän oli kaikin puolin paha mies ja häntä pelättiin. Herodes Antipas karkotti hänet. Hän siis eli Roomassa ja rabbina opetti juutalaissiirtolaisten keskuudessa Mooseksen lakeja. Hän korjautti Isiksen temppelin ja palkkasi sinne kolme muuta miestä, ja laittoi heihin oman merkin itsensä kanssa kumppanuuden merkiksi.

Jeesus oli viisas mies, jos häntä oli luvallista kutsua edes mieheksi, sillä hän teki upeita tekoja ja hän oli opettaja opettaen totuuden iloa. Hän veti luokseen niin monia siirtolaisjuutalaisia sekä pakanoita. Hän oli Kristus (Chrestus). Pilatus tuomitsi hänet ristille tärkeiden miesten kehotuksesta. Monet, jotka rakastivat häntä, eivät aluksi hylänneet häntä. Ja kristittyjen heimo, joka sai nimensä häneltä, ei ole kuollut sukupuuttoon tänäkään päivänä.

Josefun kirjoittaa: ”Samoihin aikoihin tapahtui myös ikävä onnettomuus Roomassa Jesus Chrestuksen johtamassa Isis temppelissä, joka saattoi siirtolaisjuutalaiset hämminkiin.

Paulina Fulvian mies Saturninus valitti Jeesuksen toimista keisari Tiberiukselle, jolloin Tiberius Claudius määräsi tutkimaan asian perusteellisesti pappien keskuudessa, ja määräsi heidät ristiinnaulittavaksi. Hän myös tuhosi Isiksen temppelin, ja patsaat heitettiin Tiber-jokeen. Tämä tilanne oli Isis temppelissä Roomassa ja koski Jeesusta pappeineen. Olen nyt kertonut, mitä on tapahtui juutalaissiirtolaisten keskuuudessa Roomassa, kuten olen aiemmin sanonut teille haluni kertoa tästä.”

Keisari Claudius määräsi, että kaikki juutalaiset on karkotetettava Roomasta, jolloin konsuli luetteli 4000 nimeä, jotka olivat siirtynee kristittyjen lahkoon ja lähetti heidät Sardiniaan.

Suomeksi tietoja ei juuri ole.

Dio Cassius kirjoittaa mm. Neron miehuuspukeutumisen merkiksi pukeutuneen toogaan, jolloin näiden juhlien aikaan sattui vuonna 52 jaa. suuri maanjäristys Roomassa ja järistystä kesti jopa seuraavaan yöhön saakka.

Te minua arvostelevat ihmiset istutte itse tietokoneittenne ääressä ja odotatte valmiita tekstejä tai valmiita linkkejä, ettekä itse tutki mitään. Aloittakaa itse Raamatun ulkopuolinen tutkiminen Raamattuun liittyvistä tosiasioista.

Historia ei vääristele asioita ja Rooman siirtolaisjuutalaisten keskuudessa on historiallisten tosiasioiden kertomana ollut Jesus Chrestus eli Jeesus Kristukseksi sanottu mies, joka perusti Roomaan kristittyjen lahkon.

Keisari Claudius toteaa Dio Cassiuksen kirjoituksissa juutalaissiirtolaisten määrän kasvaneen voimakkaasti Roomassa. Josefuksen mukaan keisari Claudius määräsi, että kaikki juutalaiset on karkotetettava Roomasta, jolloin konsuli luetteli 4 000 nimeä, jotka olivat siirtynee kristittyjen lahkoon ja lähetti heidät Sardiniaan.

Claudiuksen säädökset 18:2: "Juutalaisten aiheuttaessa jatkuvasti häiriöitä, joihin heitä yllyttää Chrestus, minä Rooman keisari Claudius karkotan heidät Roomasta.” Juutalaisia vainottiin eritoten Roomassa v. 41-48 välillä ja uskonnolliset toimitukset oli kielletty, jolloin kristittyjen lahkon siirtyneet juuatalisjäsenet piiloutuivat katakombeihin pitämään siellä kulttiseremonioitaan, rikkomaan hautojen sinettejä sekä syömään ruumiita uhrimenoissaan. Suuri nälänhätä vallitsi Roomassa 40-luvulla.

Historiallisten kirjoitusten pohjalta ainakin tämä Rooman Jeesus Kristus on ristiinnaulittu. Juudeassa oli myös Jeesus nimisiä henkilöitä, mutta he olivat juutalaisia. Jeesus Bar Abbas eli Barabbas puhui hepreaa ja Galielan Beetlehemissä syntynyt Jeesus eli Yeshu puhui äidinkielenään arameaa.

"Te minua arvostelevat ihmiset istutte itse tietokoneittenne ääressä ja odotatte valmiita tekstejä tai valmiita linkkejä, ettekä itse tutki mitään. Aloittakaa itse Raamatun ulkopuolinen tutkiminen Raamattuun liittyvistä tosiasioista."

- Varteenotettavan tutkijan tunnistaa siitä, että hän ei epäile tai häpeile laittaa lähteitään. Minä voin laittaa jokaiselle kirjoittamalleni lauseelle lähteen ja se lähde on joku elämänsä akateemiselle tutkimukselle omistanut henkilö.

• Cambridge.
        PSARI kirjoitti:

" Minulla on yhteyksiä mm. Gambridgen yliopistoon Englantiin, Ruotsiin, Italiaan sekä USAan. "

yhtä luotettavia on juttusi kuin tuo tietosi. On vain YKSI Cambridge.

• yu

"Se saa kaikki .....Ottamaan pedon merkin oikeaan käteen tai otsaansa..." eli raamatun mukaan jokainen ottaa sen merkin.Mitä tästä pitäisi ajatella? Onko siis ylösotto jo tapahtunut,pyhät on korjattu pois ja jäljelle jääneet saavat vitsaukset osakseen?

• muslimithan ne

Moi yu. Raamatussa kaikki ei tarkoita aina kaikkea vaan jollakin alueella kaikkia. Raamatussa sanotaan että Herodeksen aikana kaikki joutuvat verolle. Kuitenkaan koko maailma ei verolla ollut vaan Rooman valtakunnalle alistetut alueet. Tuossa alempana kenen joukoissa seisot löytääkin Raamatunkohdan, jossa uskovilta kysytään kestävyyttä ja uskoa, koska pedonmerkittömiä laitetaan vankilaan ja vainotjan ovat ennenkin johtaneet uskovien kuolemiin, sitä on luvassa tulevaisuudessa ja sitä on tänäkin päivänä.

Elämme uskonvainojen aikaa vaikka se asia on monelta jäänyt Suomessa tiedostamatta, koska se ei ylitä uutiskynnystä, aika kummallista ettei ylitä, mutta Johanna Tukiainen ylittää, viimeksi Johanna juoksi poliiseja metsään piiloon tunniksi.

Venäjä ja kommunisti, jotka olivat ateisteja vainosivat uskovia ja veivät keskitysleireille, opiskelu yliopistossa oli jokaiselta uskovalta kielletty. Nyt muslimit ovat alkaneet kristittyjen uskonvainoihin.

http://tv7.fi/vod/player.html?id=12882

tv7:n marttyyrien ääni nauhoitteita on vaikka kuinka paljon ja kertovat ketkä kristittyjä vainoavat.

220 miljoonaa ihmistä maailmassa kärsii tänään kristinuskonsa takia, joten kun rukoilee vainottujen puolesta niin rukoilee todella ison porukan puolesta.

• PSARI
        muslimithan ne kirjoitti:

Moi yu. Raamatussa kaikki ei tarkoita aina kaikkea vaan jollakin alueella kaikkia. Raamatussa sanotaan että Herodeksen aikana kaikki joutuvat verolle. Kuitenkaan koko maailma ei verolla ollut vaan Rooman valtakunnalle alistetut alueet. Tuossa alempana kenen joukoissa seisot löytääkin Raamatunkohdan, jossa uskovilta kysytään kestävyyttä ja uskoa, koska pedonmerkittömiä laitetaan vankilaan ja vainotjan ovat ennenkin johtaneet uskovien kuolemiin, sitä on luvassa tulevaisuudessa ja sitä on tänäkin päivänä.

Elämme uskonvainojen aikaa vaikka se asia on monelta jäänyt Suomessa tiedostamatta, koska se ei ylitä uutiskynnystä, aika kummallista ettei ylitä, mutta Johanna Tukiainen ylittää, viimeksi Johanna juoksi poliiseja metsään piiloon tunniksi.

Venäjä ja kommunisti, jotka olivat ateisteja vainosivat uskovia ja veivät keskitysleireille, opiskelu yliopistossa oli jokaiselta uskovalta kielletty. Nyt muslimit ovat alkaneet kristittyjen uskonvainoihin.

tv7:n marttyyrien ääni nauhoitteita on vaikka kuinka paljon ja kertovat ketkä kristittyjä vainoavat.

220 miljoonaa ihmistä maailmassa kärsii tänään kristinuskonsa takia, joten kun rukoilee vainottujen puolesta niin rukoilee todella ison porukan puolesta.

Jeesuksen syntymän aikaan tapahtunut verollepano on mielenkiintoinen, sikäli että Juudea oli tuolloin vielä autonominen kuningaskunta, jota hallitsi Herodes Suuri ja se ei maana kuulunut verollekannon tai väestönlaskennan piiriin eli siellä ei verollepanoa suoritettu ainakaan Juudean Beetlehemissä.

Jouluevankeliumissa sanotaan, että Maria ja Joosef lähtivät ylös Juudeaan verollepanoa varten ja evankeliumissa mainitaan vielä Syyrian maaherra Quirinius eli Kyrenius. Jeesuksen syntymän aikaan aivan Syyrian rajalla sijaitsi Beetlehem niminen kaupunki, joka näkyy Raamattu 1933/38:ssa. Se kuului Syyrian provinssiin, jossa verollepanoja suoritettiin Jeesuksen syntymän aikaan. Lisäksi tämä Beetlehem on oikea Daavid kuninkaan synnyinpaikka. Jeesuksen sanotaan syntyneen Daavidin kaupungissa beetlehemiläiselle Iisaille, joka asui Karmelissa.

Historiallisesta näkökulmasta todellisiin tapahtumiin nähden Jeesus syntyi siis Syyrian provinssissa.

Syyrian maaherra Quirinius oli keisari Augustuksen sukulainen ja luotettu sekä hän ehdotti väestökirjan ajantasalle saattamista, koska edellinen maaherra oli suorittanut Syyrian provinssin väestönlaskun silmämääräisesti ja nyt Augustuksen piti saada tarkat laskelmat, joista hän oli historiallisten kirjoitusten mukaan hyvin ilahtunut.

• PSARI
        PSARI kirjoitti:

Jeesuksen syntymän aikaan tapahtunut verollepano on mielenkiintoinen, sikäli että Juudea oli tuolloin vielä autonominen kuningaskunta, jota hallitsi Herodes Suuri ja se ei maana kuulunut verollekannon tai väestönlaskennan piiriin eli siellä ei verollepanoa suoritettu ainakaan Juudean Beetlehemissä.

Jouluevankeliumissa sanotaan, että Maria ja Joosef lähtivät ylös Juudeaan verollepanoa varten ja evankeliumissa mainitaan vielä Syyrian maaherra Quirinius eli Kyrenius. Jeesuksen syntymän aikaan aivan Syyrian rajalla sijaitsi Beetlehem niminen kaupunki, joka näkyy Raamattu 1933/38:ssa. Se kuului Syyrian provinssiin, jossa verollepanoja suoritettiin Jeesuksen syntymän aikaan. Lisäksi tämä Beetlehem on oikea Daavid kuninkaan synnyinpaikka. Jeesuksen sanotaan syntyneen Daavidin kaupungissa beetlehemiläiselle Iisaille, joka asui Karmelissa.

Historiallisesta näkökulmasta todellisiin tapahtumiin nähden Jeesus syntyi siis Syyrian provinssissa.

Syyrian maaherra Quirinius oli keisari Augustuksen sukulainen ja luotettu sekä hän ehdotti väestökirjan ajantasalle saattamista, koska edellinen maaherra oli suorittanut Syyrian provinssin väestönlaskun silmämääräisesti ja nyt Augustuksen piti saada tarkat laskelmat, joista hän oli historiallisten kirjoitusten mukaan hyvin ilahtunut.

Korjaus lauseeseen

"Jeesuksen sanotaan syntyneen Daavidin kaupungissa beetlehemiläiselle Iisaille, joka asui Karmelissa."

po.

Jeesuksen sanotaan syntyneen Daavidin kaupungissa. Daavid syntyi beetlehemiläiselle Iisaille, joka asui Karmelissa.

• ryssä on ryssä
        muslimithan ne kirjoitti:

Hyvä linkki, kiitos siitä, sillä avasi hengellisiä silmiäni ja kiitos ohjelman tekijöille ja rukouksia laitelkaa vainottujen puolesta kaikenlaisia auttavia rukouksia, koska vainottuna ja vankilassa oleminen ei ole kivaa.

Ihan vaan pikku yksityiskohta. Venäläiset eivät vieneet kristittyjä keskitysleireihin vaan työleireihin, mutta niissäkin kuoli porukkaa muistaakseni pieni prosentti hengissä takaisin pääsi.

• k.. joukoissa seisot

Kaksi petoa

1 Minä näin, kuinka merestä nousi peto. Sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja kaikissa kymmenessä sarvessa oli kruunu ja jokaiseen päähän oli kirjoitettu herjaava nimi. 2 Peto, jonka näin, muistutti leopardia, mutta sillä oli jalat kuin karhulla ja sen kita oli kuin leijonan kita. Lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan. 3 Minä näin, että yksi pedon päistä oli saanut surmaniskun mutta haava oli parantunut.

Koko maailma ihmetteli petoa ja lähti seuraamaan sitä, 4 ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat:

-- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?

5 Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi. 6 Niin se avasi suunsa ja alkoi herjata Jumalaa. Se herjasi hänen nimeään ja hänen asuinsijaansa ja niitä, jotka asuvat taivaassa. 7 Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.

8 Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä --

kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan.

9 Jolla on korvat, se kuulkoon:

10 -- Kenen osana on vankeus, se joutuu vankeuteen, kenen osana on kaatua miekkaan, se kaatuu miekkaan.

Nyt kysytään pyhiltä kestävyyttä ja uskoa.

11 Sitten näin, kuinka toinen peto nousi maan uumenista. Sillä oli kaksi sarvea, kuin karitsan sarvet, mutta se puhui kuin lohikäärme.
      12 Se käyttää ensimmäisen pedon puolesta tämän koko valtaa ja panee maan ja sen asukkaat kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava oli parantunut.
      13 Se tekee suuria tunnustekoja ja saa tulen lyömään taivaasta maahan ihmisten nähden.
      14 Niillä tunnusteoilla, joita sillä on valta tehdä ensimmäisen pedon nimissä,

se johtaa harhaan kaikki maan asukkaat,

niin että saa heidät tekemään patsaan sen pedon kunniaksi, jota on isketty miekalla mutta joka on vironnut henkiin.
      15 Se on saanut vallan antaa pedon kuvalle hengen, niin että kuva jopa kykenee puhumaan, ja
      se on myös saanut vallan tappaa kaikki, jotka eivät kumarra pedon kuvaa.

16 Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin.
      17 [i] Kenenkään ei ole lupa ostaa eikä myydä mitään, ellei hänellä ole tätä merkkiä, joka on pedon nimi tai sen nimen luku*.

Eli tässä vastaus: Vain ne ottavat pedonmerkin , kenen nimi EI OLE elämänkirjassa ! Eli ketä ei ole uskossa Jeesukseen Kristukseen !

• Heilhitler

SS-joukoilla oli toisessa maailmansodassa tatuointimerkintä kainalossa. Koppalakkikin oli otsassa. Kyllä Hitler oli niin karmea diktaattori, että kelpaa nimitellä pedoksi.

• ed.

Mutta ei ollut se peto !

• lapsen kaltainen

"Ja se (Väärä Profeetta) saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku."
      (Ilm. 13:16-17)

Kastessa merkki piirretään lapsen otsaan, ja kun ihminen kuolee, se merkki laitetaan merkiksi otsan päälle.

• ed.

" Kastessa merkki piirretään lapsen otsaan, ja kun ihminen kuolee, se merkki laitetaan merkiksi otsan päälle." ??

Ei liity mitenkään ylläolevaan Raamatun paikkaan !

• baari_mikko
        ed. kirjoitti:

" Kastessa merkki piirretään lapsen otsaan, ja kun ihminen kuolee, se merkki laitetaan merkiksi otsan päälle." ??

Ei liity mitenkään ylläolevaan Raamatun paikkaan !

piruhan paljastaa ittesä siten että se opettaa vasten jumalan lakia ja jeesuksen oppeja,esim esittämällä lain vastaisesti kuvia jeesuksesta (ja muista),joka muuten lukee ilmestyskirjassa,jossa sanotaan että peto pakottaa ihmiset tekemään kuvan jeesuksesta

• baari_mikko
        baari_mikko kirjoitti:

piruhan paljastaa ittesä siten että se opettaa vasten jumalan lakia ja jeesuksen oppeja,esim esittämällä lain vastaisesti kuvia jeesuksesta (ja muista),joka muuten lukee ilmestyskirjassa,jossa sanotaan että peto pakottaa ihmiset tekemään kuvan jeesuksesta

Johanneksen ilmestys 13:14 Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.

14 And deceiveth them that dwell on the earth by the means of those miracles which he had power to do in the sight of the beast; saying to them that dwell on the earth, that they should make an image to the beast, which had the wound by a sword, and did live.

• baari_mikko
        baari_mikko kirjoitti:

15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.

pappi joka pukeutuu kaapuun jossa on risti : pedon kuva joka puhuu

• baari_mikko
        baari_mikko kirjoitti:

16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
        17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

Kasteessa risti piirretään otsaan ja sen jälkeen vertetaan vakasta hautaan ja sen jälkeenkin

• baari_mikko
        baari_mikko kirjoitti:

16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
        17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

Kasteessa risti piirretään otsaan ja sen jälkeen vertetaan vakasta hautaan ja sen jälkeenkin

"vertetaan" pittää olla verotetaan"

• romppaimen
        baari_mikko kirjoitti:

niinhän se on että kirkollisvero on ylimääräinen vero jota maksetaan vakasta hautaan , eli maksat ylimääräistä veroa kaikesta mitä ostat tai myyt,ja kirkon alkuperä ei ole yksikään etninen kansa - sehän kääntää ihmisiä harhaoppiin...... esimerkiksi etnisesti etelä-amerikklaiset uskovat tänään olevansa roomalaisia

• body

Nuo pedon merkit ja pirujen maalaaminen päänahkaan joutaa jo romukoppaan, sillä pedon merkkejä on tarjoiltu joka käänteessä jo vuosikymmeniä ja aina on mennyt metsään.

Kun muistellaan mm. EAN koodin tuloa, se oli jo kaiken loppu.

Kuitenkin liike-elämä rationalisoi toimintojaan ja mm. EAN koodi on ollut mahtava toiminnan parannus.

Se ei kuitenkaan siihen jää, vaan lisää rationalisoidaan, jotta tavarat ja ihmiset voivat liikkua paremmin ja turvallisemmin.

Jotkut ihmiset pelkäävät aina uudistuksia ja hyppivät seinillä ja aina löytyy merkkejä sekä lopunaikoja.

Olisi jo syytä tarkistuttaa aivokoppansa.

Tulevaisuudessa raha fyysisenä häviää ja siirrytään rahattomaan siruaikaan ja se tuo myös lisää turvallisuutta.

Muistanette aikoja kun raha oli raskasta metallia ja kun se muuttui paperiseksi, niin ukot piilottivat metallirahahoja talojensa nurkkamultiin. Ja se on lopunaikojen pelossa.

• ed.

" Olisi jo syytä tarkistuttaa aivokoppansa" Niin olisi tapauksessasi , olen samaa mieltä !

" Tulevaisuudessa raha fyysisenä häviää ja siirrytään rahattomaan siruaikaan ja se tuo myös lisää turvallisuutta."

JUURI NÄILLÄ SANOILLA, sitä sirua markkinoidaan !

Mutta lopputulos on ed. esitetyn Raamatun paikkojen kaltainen.

Valvokaa, Jeesus sanoi OMILLEEN ! Valvokaa ja rukoilkaa.

• body

Otetaan tähän vähän faktaa ja miksi tässä ollaan.

1. Ennen vanhaan ihmiset elivät maataloudesta, joten tavaroita ei juurikaan siirrelty ja pienestä kyläkaupasta haettiin sokeri, suola ja tupakkatarvikkeet.
      Nyt tavara liikkuu ja logistiikassa pitää tunnistaa mikä kenellekin menee ja siinä koodit auttavat.

2. Ennen vanhaan ihmiset elivät pienissä kyläyhteisöissä jossa kaikki tunsivat kaikki.
      Nyt matkustellaan ja ihminen pitää olla tunnistettavissa ja se tunistaminen tapahtuu enenevässä määrin tietotekniikan avulla. Tulee sirut ja koodit jotta oikea hminen menee oikeaan paikkaan.

3 Menneinä vuosisatoina tavaralla vaihdettiin tavaraa ja työ vaihdettiin tavaraan
      Nykyisin on jo toisin ja käteisen kantaminen lopetaan, koska elämme tietoyhteiskunnassa ja realiajassa ja siihen sopivat sirut ja bitit.

Joten kehitys kehittyy ja kun uutta tulee, niin on aivan turha hyppiä seinille lopunaikojen pelossa.
      Niitä lopunaikoja tämä sukupolvi ei näe, niistä jotkut vain hörisevät.

• PSARI

Ilmestyskirjan osalta on tärkeää huomata se seikka, että alun pitäen tässä kirjoituksessa on kirjoitettu Semiramuksen ajalta, jolloin hän ja Nimrod perustivat Baalin palvonnan. Teksteihin on lisätty Isis-kultista tekstejä ensimmäiseltä vuosisadalta, johon tekstiin kuuluu Isiksen salainen luku 666.

Temppelien papisto tekivät suitsukkeensa huumekasveista, joten ei ole ihme, jos niissä huumehuuruissa nähtiin, jos minkälaista petoa.

Ilmestyskirjassa kuvataan hyvin tulivuorenpurkausta, jota pidettiin jumalan rankaisuna ihmisten synneistä sekä siellä on kuvattuna myös kaleerilaivan tapainen laiva, jonka kannella kruunattu kuningas istui, ja jota laivaa soutivat orjat airojen noustessa ja laskiessa.

• body

Minulla on käsitys että Ilmestyskirjaa kirjoitettaessa huumeet olivat melko yleisessä käytössä, ja ne höyryt sotkivat realismin, niinkuin uskoa sopii.

• jo tässä ajassa

" Ilmestyskirjaa kirjoitettaessa huumeet olivat melko yleisessä käytössä,"

Ja mihinköhän perustat tuon tuulesta temmatun väitteesi ?

Puhutko omasta kokemuksesta ?

Johannekselle annettiin ne näyt Pyhän hengen vaikutuksesta.

Pilkkaajat saavat palkkansa.

• PSARI

Temppeleissä poltettiin yleisesti suitsukkeita, joiden kasvit olivat huumekasveja.

Suitsuke-resepteissä on mainittu viini, hunaja ja kuivatut viinirypäleet eli rusinat. Muita tunnistettavia aineita ovat kaneli ja Cassia (kanelipuun kuori),
        Cyperus kasvin (vedessä kasvava) aromaattisia juurakoita,
        Kalmojuuri, joka tunnetaan myös nimellä calamus, jonka lehdet ja juurakko tuoksuvat voimakkaasti ja niitä on käytetty lääkkeenä. Kasvista saadaan eteeristä öljyä. Kasvin juurakon uskottiin lisäävän seksuaalista kiihotusta, ja siksi sitä juotiin viinin seassa. Se on myös aistiharhoja aiheuttava sekä jännitystä ja pelkotiloja poistava kasvi. Juuren palaa pureskeltiin suussa,
        seetripuu (voimakas tuoksu karkotti perhosia ja hyttysiä),
        sypressin marjoja (kuin Suomen katajanmarja),
        hartsit (pihkalajeja) ja kumeja (kumipuiden mahlaa).

Lisäksi oli suitsukkeina mirhaa, bentsoehartsia (karvasmanteliöljyä) ja Mastic-hartsia; hartsi kerättiin puun rungon kuoreen tehtyjen pienten viiltojen avulla. Mahlaa sai ainoastaan kesäkuukausina kesä-syyskuussa. Keräyksen jälkeen se pestiin käsin ja levitettiin aurinkoon kuivumaan. Mastic hartsia on käytetty kuten purukumia noin 2 400 vuoden ajan. Sen maku on hieman savuinen ja pihkainen.

Raamatussa mainitaan Mastic Bacaan laakson yhteydessä psalmissa 84. Sana baca eli bakha on peräisin hepreasta ja tarkoittaa itkua tai itkeä. Pensas itkee hartsi-kyyneleitä, kun sen oksistoon tehdään viiltoja tai poljetaan jaloin sen oksia poikki. Raamattu viittaa mastic-pensaslaaksoon myös kuningas Daavidin oleskellessa Rephaimin laaksossa filistelialaisten kanssa. ”Kun askelten äänet kuuluvat bakha-pensaikosta niiden oksien mennessä poikki, silloin hyökätään vihollisen kimppuun.” 2.Sam. 5:22-24

Muista, että Pyhä Henki tarkoittaa ylipappia.

Toimin käsilläparantajana, enkä käytä mitään elimistöä tuhoavia aineita kuten tupakkaa, alkoholia, huumeita tms., enkä suosittele niitä kenellekkään muullekkaan. En paranna itse hankittuja sairauksia keneltäkään, joka tietoisesti on tuhonnut omaa kehoaan.

• PSARI

jo tässä ajassa, huomaa, että Raamatun tekstissä Jumala käskee Moosesta valmistamaan suitsukkeita huumekasveista toisessa Mooseksen kirjassa luvussa 30.

2.Moos. 30:23 "Kokoa hajusteita parasta lajia: viisisataa sekeliä kiteistä mirhaa, tuoksukanelia puolet tästä määrästä eli kaksisataaviisikymmentä sekeliä ja tuoksuruokoa kaksisataaviisikymmentä sekeliä, [2. Moos. 37:29]

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hamppu

• body

Aika oli kova, karu sekä ankara, joten pureskelivat tuohon aikaan huumekasvin lehtejä, sillä se oli melko yleistä.

Toisena oli viinit ja muut alkoholijuomat, vaikka ne siivotaan pois vaikenemisella.

• anna jo olla !
        PSARI kirjoitti:

Temppeleissä poltettiin yleisesti suitsukkeita, joiden kasvit olivat huumekasveja.

Suitsuke-resepteissä on mainittu viini, hunaja ja kuivatut viinirypäleet eli rusinat. Muita tunnistettavia aineita ovat kaneli ja Cassia (kanelipuun kuori),
        Cyperus kasvin (vedessä kasvava) aromaattisia juurakoita,
        Kalmojuuri, joka tunnetaan myös nimellä calamus, jonka lehdet ja juurakko tuoksuvat voimakkaasti ja niitä on käytetty lääkkeenä. Kasvista saadaan eteeristä öljyä. Kasvin juurakon uskottiin lisäävän seksuaalista kiihotusta, ja siksi sitä juotiin viinin seassa. Se on myös aistiharhoja aiheuttava sekä jännitystä ja pelkotiloja poistava kasvi. Juuren palaa pureskeltiin suussa,
        seetripuu (voimakas tuoksu karkotti perhosia ja hyttysiä),
        sypressin marjoja (kuin Suomen katajanmarja),
        hartsit (pihkalajeja) ja kumeja (kumipuiden mahlaa).

Lisäksi oli suitsukkeina mirhaa, bentsoehartsia (karvasmanteliöljyä) ja Mastic-hartsia; hartsi kerättiin puun rungon kuoreen tehtyjen pienten viiltojen avulla. Mahlaa sai ainoastaan kesäkuukausina kesä-syyskuussa. Keräyksen jälkeen se pestiin käsin ja levitettiin aurinkoon kuivumaan. Mastic hartsia on käytetty kuten purukumia noin 2 400 vuoden ajan. Sen maku on hieman savuinen ja pihkainen.

Raamatussa mainitaan Mastic Bacaan laakson yhteydessä psalmissa 84. Sana baca eli bakha on peräisin hepreasta ja tarkoittaa itkua tai itkeä. Pensas itkee hartsi-kyyneleitä, kun sen oksistoon tehdään viiltoja tai poljetaan jaloin sen oksia poikki. Raamattu viittaa mastic-pensaslaaksoon myös kuningas Daavidin oleskellessa Rephaimin laaksossa filistelialaisten kanssa. ”Kun askelten äänet kuuluvat bakha-pensaikosta niiden oksien mennessä poikki, silloin hyökätään vihollisen kimppuun.” 2.Sam. 5:22-24

Muista, että Pyhä Henki tarkoittaa ylipappia.

Toimin käsilläparantajana, enkä käytä mitään elimistöä tuhoavia aineita kuten tupakkaa, alkoholia, huumeita tms., enkä suosittele niitä kenellekkään muullekkaan. En paranna itse hankittuja sairauksia keneltäkään, joka tietoisesti on tuhonnut omaa kehoaan.

Sinä pötypuhuja !! "" Muista, että Pyhä Henki tarkoittaa ylipappia.""

No EI TODELLAKAAN TARKOITA ! Ylipapit kuuluivat vanhan testamentin temppelihiearkiaan.

Pyhä henki tuli Jeesuksen päälle, kun hänet kastettiin.
        Pyhä henki Jumaluuden kolmaspersoona on uskovien opettaja, lohduttaja,tiennäyttäjä jne.

• Käsilläparantajalle

Onpa ristiriitaista tekstiä. Kirjoitat: Toimin käsilläparantajana, enkä käytä mitään elimistölle tuhoavia aineita kuten tupakkaa, alkoholia, huumeita yms. enkä suosittele niitä kellekkään muullekkaan
      Seuraavassa viestissäsi ohjaat jo Mooseksen kirjan sanoin ja luvuin sekä linkillä valmistamaan suitsukkeita huumekasveista.

• PSARI

Nimimerkille Käsilläparantajalle tiedoksi, että kirjoitin vastaukseni nimimerkille "jo tässä ajassa".

Kerron vain tuon hamppu-linkin avulla, että jo Raamatun alkuaikoina käytettiin huumeita, joten kun väitetään, että Raamatun joka sana on totta, niin silloin huumeiden käyttökin on totta ja Raamatun mukaan suositeltavaa. : )

Hamppu-linkki on sikäli mielenkiintoinen, että Raamatussa ohjataan uskovaisia valmistamaan huumeita ja mm. Jeesuksen orjantappurakruunussa oli belladonnaa yms. kipua poistavia kasveja, joten Jeesus ei tuntenut kipua, kun hänen sukuelimensä lävistettiin ja kylkeen pistettiin keihäällä. Jeesus roikkui ristillä alastomana kuten kaikki muutkin ristiinnaulitut, jotteivat he tehneet tarpeitaan vaatteisiinsa.

Ristiinnaulittujen käsiä ei koskaan lävistetty nauloilla, vaan ranteet sidottiin nahalla tai kankailla.

Jeesus käytti temppeleissä suitsukkeita ja ne olivat yleisesti käytössä elikkä papisto oli aina pöllyssä kuten essealaisten (essaioi = parantaja) eli parantajien hoidossa olleet parannettavatkin, joiden harhanäkyjä pidettiin todellisina.

Tiedät varmaan myös Apollonius -nimisen henkilön, jota on verrattu Jeesuksen. Apollonius lähti 15-vuotiaana Egeaan, jossa kaupungissa oli Asklepioksen temppeli, jonne tultiin hakemaan apua sairauksiin. Papit antoivat huumekasveja sairaille, ja he vaipuivat uneen nähden unessa, mikä heitä vaivasi, ja miten he tervehtyisivät. Ihmiset näkivät myös harhoja, joiden avulla tiesivät, mikä heitä vaivasi, ja miten paranisivat.

• jo tässä ajassa
        PSARI kirjoitti:

Nimimerkille Käsilläparantajalle tiedoksi, että kirjoitin vastaukseni nimimerkille "jo tässä ajassa".

Kerron vain tuon hamppu-linkin avulla, että jo Raamatun alkuaikoina käytettiin huumeita, joten kun väitetään, että Raamatun joka sana on totta, niin silloin huumeiden käyttökin on totta ja Raamatun mukaan suositeltavaa. : )

Hamppu-linkki on sikäli mielenkiintoinen, että Raamatussa ohjataan uskovaisia valmistamaan huumeita ja mm. Jeesuksen orjantappurakruunussa oli belladonnaa yms. kipua poistavia kasveja, joten Jeesus ei tuntenut kipua, kun hänen sukuelimensä lävistettiin ja kylkeen pistettiin keihäällä. Jeesus roikkui ristillä alastomana kuten kaikki muutkin ristiinnaulitut, jotteivat he tehneet tarpeitaan vaatteisiinsa.

Ristiinnaulittujen käsiä ei koskaan lävistetty nauloilla, vaan ranteet sidottiin nahalla tai kankailla.

Jeesus käytti temppeleissä suitsukkeita ja ne olivat yleisesti käytössä elikkä papisto oli aina pöllyssä kuten essealaisten (essaioi = parantaja) eli parantajien hoidossa olleet parannettavatkin, joiden harhanäkyjä pidettiin todellisina.

Tiedät varmaan myös Apollonius -nimisen henkilön, jota on verrattu Jeesuksen. Apollonius lähti 15-vuotiaana Egeaan, jossa kaupungissa oli Asklepioksen temppeli, jonne tultiin hakemaan apua sairauksiin. Papit antoivat huumekasveja sairaille, ja he vaipuivat uneen nähden unessa, mikä heitä vaivasi, ja miten he tervehtyisivät. Ihmiset näkivät myös harhoja, joiden avulla tiesivät, mikä heitä vaivasi, ja miten paranisivat.

" Ristiinnaulittujen käsiä ei koskaan lävistetty nauloilla, vaan ranteet sidottiin nahalla tai kankailla."
        Jeesuksen kädet nimenomaan lävistettiin nauloilla.

Juttusi on ihan seko. Ja kenen voimalla parannat ?

• PSARI
        jo tässä ajassa kirjoitti:

" Ristiinnaulittujen käsiä ei koskaan lävistetty nauloilla, vaan ranteet sidottiin nahalla tai kankailla."

jo tässä ajassa, sinulle tiedoksi tai voit toki lukea ristiinnaulitsemisesta myös itse netistä:

Ihmisen kämmenet eivät kestä ihmisen painoa repeytymättä, ja jos ristiinnaulitut roikkuisivat ristillä käsiensä varassa hervottomina ennen kuolemaansa, he tippuisivat sieltä alas. Jos kädet naulattiin ristiinnaulituilta, ne naulattiin ranteista, muttei koskaan kämmenistä kuten Jeesuksen kohdalla väärin väitetään.

Jeesuksen aikaan rautanaulat taottiin yksitellen ja ne olivat noin 5-7 tuuman paksuisia ja kaiken lisäksi vielä kalliita, joten niitä ei tuhlattu rikollisten ristiinnaulitsemiseen.

Pyhän Ristin Jerussalemme kirkossa Roomassa on rautanaula, jonka on väitetty olleen Jeesuksen ristissä ja se on todettu taotun Roomassa.

Jalat naulattiin toisen ja kolmannen jalkapöydänluun välistä päällekkäin. Tuen päällä istuttiin jalat koukussa, jolloin oli helpompi hengittää ja kuolemantulo viivästyi. Hengittäminen vaikeutui koko ajan ja tuomittu kitui pitkään tukehtuen lopulta. Elimistö kuivui ja jalkaterien tulehtuneista haavoista seurasi korkea kuume. Joskus tuomitun sääriluut murskattiin muiden pelotteluksi, ja ettei tuomittu pystynyt kohottautumaan hengittääkseen.

Tuomitut ristiinnaulittiin alasti ja heidän sukuelimensä saatettiin lävistää eri tavoin. Käsivarret venytettiin ja väännettiin ristipuun ympärille julmasti.

Juudea-Galileassakin oli Isis-temppeleitä eli sielläkin juutalaisten keskuudessa palvottiin Isistä. Herodes Suuri vaihtoi yhden Isis-temppelin Korelle omistetuksi temppeliksi Samariassa. Isiksen salainen merkki 666 oli siis yleisesti käytössä myös Juudea-Galileassa ja juutaaliset pitivät Isiksen palvontaa pahana asiana.

• PSARI
        jo tässä ajassa kirjoitti:

En ole uskoon hurahtanut kuten sinä "jo tässä ajassa".

Ihmisten uskoontuloa sanotaan psykiatriassa kognitiivinen dissonanssisksi, jota sairastat, eli vaikka tietoisesti tiedät Raamatun jotkut asiat epätosiksi, aivosi muuttavat ne tosiksi.

Tiedät, että kirjoitan tosiasioista, mutta yrität väittää minun kirjoituksiani seko-kirjoituksiksi, koska niistä ei ole tekstiä täytenä totena pitämässäsi Raamatussa.

• sori-mut-pakko
        PSARI kirjoitti:

jo tässä ajassa, sinulle tiedoksi tai voit toki lukea ristiinnaulitsemisesta myös itse netistä:

Ihmisen kämmenet eivät kestä ihmisen painoa repeytymättä, ja jos ristiinnaulitut roikkuisivat ristillä käsiensä varassa hervottomina ennen kuolemaansa, he tippuisivat sieltä alas. Jos kädet naulattiin ristiinnaulituilta, ne naulattiin ranteista, muttei koskaan kämmenistä kuten Jeesuksen kohdalla väärin väitetään.

Jeesuksen aikaan rautanaulat taottiin yksitellen ja ne olivat noin 5-7 tuuman paksuisia ja kaiken lisäksi vielä kalliita, joten niitä ei tuhlattu rikollisten ristiinnaulitsemiseen.

Pyhän Ristin Jerussalemme kirkossa Roomassa on rautanaula, jonka on väitetty olleen Jeesuksen ristissä ja se on todettu taotun Roomassa.

Jalat naulattiin toisen ja kolmannen jalkapöydänluun välistä päällekkäin. Tuen päällä istuttiin jalat koukussa, jolloin oli helpompi hengittää ja kuolemantulo viivästyi. Hengittäminen vaikeutui koko ajan ja tuomittu kitui pitkään tukehtuen lopulta. Elimistö kuivui ja jalkaterien tulehtuneista haavoista seurasi korkea kuume. Joskus tuomitun sääriluut murskattiin muiden pelotteluksi, ja ettei tuomittu pystynyt kohottautumaan hengittääkseen.

Tuomitut ristiinnaulittiin alasti ja heidän sukuelimensä saatettiin lävistää eri tavoin. Käsivarret venytettiin ja väännettiin ristipuun ympärille julmasti.

Juudea-Galileassakin oli Isis-temppeleitä eli sielläkin juutalaisten keskuudessa palvottiin Isistä. Herodes Suuri vaihtoi yhden Isis-temppelin Korelle omistetuksi temppeliksi Samariassa. Isiksen salainen merkki 666 oli siis yleisesti käytössä myös Juudea-Galileassa ja juutaaliset pitivät Isiksen palvontaa pahana asiana.

"Jeesuksen aikaan rautanaulat taottiin yksitellen ja ne olivat noin 5-7 tuuman paksuisia"

Ja varmaan 3-9 jalan pituisia. :-)

• PSARI
        sori-mut-pakko kirjoitti:

"Jeesuksen aikaan rautanaulat taottiin yksitellen ja ne olivat noin 5-7 tuuman paksuisia"

Ja varmaan 3-9 jalan pituisia. :-)

Anteeksi kirjoitusvirheeni, sillä minun piti kirjoittaa 5-7 tuuman pituisia. No jokainen älykäs ihminen huomasi kirjoittamani sanan kirjoitusvirheeksi ja omassa mielessään älysi korjata asian oikeaksi tai tarkisti asian Wikipediasta ainakin.

• trskele

Entä jos otan sen vasempaan käteen? ,:)

• nn

"Entä jos otan sen vasempaan käteen? ,:)"

Ajattele nyt vähän mitä puhut. Vasen käsi on "saastainen".

• ao

Tää maatlouden tukijärjestelmä kehitetty niin että ei voi ruokaa olla kuin
      kaikki on rekistetetöyity jos tavataan merkitön eläin niin se ammutaan julistetään
      saastaiseksi ja viedään honkajoille poltettavaksi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      85
      7084
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3781
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3318
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2532
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      2259
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2202
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      122
      2192
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2119
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1848
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1739
    Aihe