Tolppa Salesta tulee presidentti

Olen aina ennustanut täällä oikein ja niin ennustan nytkin. Niinistölle ei ole kunnon vastusta kenestäkään, niin se vaan on!

16

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ON parempiakin nähty

Mitä hiivatin hyötyä luulet olevan jonninjoutavista höpinöistäsi.

Ja sitäpaitsi minä ennustan tarkemmin. että sinä oot pelkkä väärä profeetta, kuten oomme jo nähneetkin !

• Iiro on multinikki

Viuh vauh, tuulitakin heiluttaja ja ikuinen pelle itse Uliseva Iiro on täällä tänään taas! Olet valehtelija ja todellinen nollataulu. 107 % varmuudella.

• Moonrnan

Puna-iiro vikisee! Nettirääpäle on ryöminyt komukolostaan ...uraa !!!!

Opetapa taas ainutlaatuista historiaasi , jossa Suomi hyökkäsi avuttoman Neuvostoliiton kimppuun, ja lopulta sitten kuolaamasi isi-Stalin armahti Suomen,tukistamalla ensin hellästi Suomi-neidon helmoja puna-armeijan voimalla !.

HAAHAHHHHEHEHEHHHOHOOOOO

• Kai sinustakin nyt tulee Niinistön ihaílija?

Vaikka et olekaan ihaillut Suomen pelastajaksi tituleerattua marsalkka Mannerheimia etkä ole kovin kunnioittavasti kirjoitellut Sauli Niinistöstäkään, voit toki tehdä jälleen uuden takinkäännön ja ryhtyä Niinistön tukijaksi, eiö totta?

• poropolulla

Arhinmäki tai Lapintie ovat vahvimmat presidenttiehdokkaat. Lapintie varsinkin olisi upea naispressa! Hän jos kuka osaa huolehtia kaiken kansan parhaaksi!

• tebe

Sulla on edelleen nolot jutut.

Ja tottakai olet mahtava ennustaja. Kokoomus ei sinun mukaasi päässyt edelliseen hallitukseen, Halonen valitaan ekalla kierroksella jne.

Olet ainoastaan ennustanut oikein silloin kun olet veikannut molempia kahdesta mahdollisesta vaihtoehdosta.

Taas kaikki nauraa sulle, työtön paskanpuhuja :)

• PERSESULKA

Olen aina ennustanut täällä oikein ja niin ennustan nytkin. Kehäpelkuri-iirosta ei ole kunnon vastusta kenestäkään, niin se vaan on!

• Hei kuule,

Keskon rekkakuski, älä nyt enää viitsi esittää palstan kuningasta. Aika ajoi sinun ohitsesi jo 5 vuotta sitten. Olet NIIIIN menneisyyttä!

• RaateRoadCommy
    • osuit taaski oikeaan

ikävä kyllä olet oikeassa.
      Meillä on tyhmä kansa joka ei ole vieläkään oppinut läksyään.
      Porvari on aina ollut maamme suurin tuholainen ja sama peli jatkuu kun kansa ei sitä ymärrä mutta osaa kyllä ruikuttaa.
      Minäkin olen porvari mutta vain henkisesti, en materialistisesti. Kun ihmiset luopuvat materian ja mammonan palvonnasta ja ymmärtävät että porvari voi olla henkisesti siten että omaa suuren henkisen pääoman niin sitten alkaa vasta muutos.
      Sale voittaa ja vie maan Natoon. Olihan se nähtävissä jo Bidenin täällä piipahtaessa kun Suomen Natojäsenyys sovittiin ja Sale sai USAn tuen hankkeilleen.

• 2+12

p.s. mielenkiintoista on nähdä tajuaako kansa tämän Bidenin jutun... että tuli tänne sopimaan nukkehallituksesta.

• ------

Ja minä olen henkisesti kommunisti, muuten materialisti. Minusta on ihanaa omistaa paljon ja henkisesti surra, kun kaikilla ei ole paljon rahaa ja omaisuutta.

• otan osaa

niinpä, meitä on joka junaan.
        Olet kyllä minusta henkinen kääpiö. Kaikki todella arvokas on henkistä kun noustaan perustasolta ylöspäin.

• Rauni täti

Iirohiiri kyykyssä, kyykkäily alkoi lardinpelkona ja peten pokerihaasteesta.

• vienotuuli

Niin, minullekin, noinhan siinä tulee tapahtumaan!

• raakkuna1

Asia vaan on sillä tavalla että Niinistö saa edustaa suomen Presidenttinä tätä aikaa jolloin joudumme pahoihin vaikeuksiin, niinpä voinee sanoa että vastuunkantajana on henkilö joka on ollut mukana vaikuttamassa tilanteeseen jossa Suomi makaa tällä hetkellä.

Ja kyllä meillä löytyy kunnollinen Presidentti, kunhan tulemme tilanteeseen jossa on todella suuret muutokset mahdollisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2403
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      848
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      841
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      807
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      776
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      755
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      742
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      694
    Aihe