Mihinköhän 3. treffeille veisin tytön? Hän harrastaa tanssia ym, tykkää urheilusta ja musiikista. Mihin te naiset haluaisitte, että mies teidät veisi 3. treffeillä? Ollaan kummatkin parikymppisiä, joten ei mitään kynttiläillallisia snobipaikoissa ym :D
3. treffit-> mitä tekemistä?
4
788
Vastaukset
- neitielsinki
Nyt kun on kesä, niin ihan mukavaahan se on vaan lähteä kävelylle vaikka meren rantaan (riippuen toki kaupungista...), osta jäätelöt ja vaan nauttia auringosta :) Erilaiset huviåuistot ja eläintarhat myös kivoja paikkoja treffailuun !!
- ~cissi~
Kolmansilla treffeillä pitäisi jo tulla kutsu miehen kotiin :) Muuten mulla lopahtaisi kiinnostus. Mutta olenkin jo yli 30 enkä jaksa kuljeskella pitkin rantoja käsi kädessä. Mutta kyllä nuorempaakin naista kiinnostaa tsekkaa millaisessa läävässä bunkkaat, siitä voi tehdä paljon päätelmiä... Älä kuitenkaan mainosta ostaneesi juuri uusia petivaatteita, pesänrakennusvietti miehillä on pelottavaa :D
Rennosti vaan, mukavia treffejä! - Jarce94
No itse olen hiukan nuorempi (17-vuotias) mutta tosiaankin viet hänet kotiisi ja laitat hänelle ruokaa :D Tai just joku huvipuisto(jos toinen on sitä tyyppiä että nauttii hurjista laitteista tai karuselleista). Päivä rannalla näin kesällä voisi olla myös aika klassinen, eväät mukaan ja uimapuku alle ;) Tosin suosittelen eniten tuota koti-iltaa, hyvää ruokaa, elokuva yms....
- täti
Miten olisi lavatanssit? Siinä yhdistyisi musiikki ja tanssi ja saisit ihan "laillisesti" pidellä häntä. Jos asut omassa asunnossa, voit pyytää häntä tanssien jälkeen sinne iltapalalle (mansikoita ja kuohuviiniä tai teetä ja leipää, jotain varannet kaappiin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63859
- 61835