Oletko mielestäsi hyvä ihminen?

14

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukuisista ikävuosistani huolimatta olen rikkinäinen ajoin epävarma ja polullani hapuileva mieshenkilö.
      Kuitenkin pyrkimykseni on hyvään; tunnen hyvän ja pahan, kuten yleensä tyypit, joilla on vahva yliminä.

Siltä ei voi tehdä mitään salaa.

• readmorethanonebook

Yritys on kova mutten voi kuitenkaan vastata että kyllä.
      Way of the master = idiootti lauma.

• Eli et siis pysty rehelliseen itsetutkiskeluun.Ei voi mitään.

• -
        L.J.H kirjoitti:

Eli et siis pysty rehelliseen itsetutkiskeluun.Ei voi mitään.

Tarkoitatko "rehellisellä itsetutkiskelulla" sitä, ettei joku ole samaa mieltä kanssasi? Muuten, miten tuo postaamasi Youtubemainos, jossa kaupattiin typeriä jenkkihölynpölykirjoja, liittyy asiaan?

• readmorethanonebook
        L.J.H kirjoitti:

Eli et siis pysty rehelliseen itsetutkiskeluun.Ei voi mitään.

Eli jos ei pidä itseään hyvänä ihmisenä, niin ei ole kyennyt rehelliseen itsetutkiskeluun? logiikka oli mikä tässä?

Vai tarkoitatko sitä että way of the master ja living waters levittävät joko a.) tahallisesti valheellista tietoa tai b.) ovat tietämättömiä lähes kaikesta?
        Mitä tekemistä sillä on itsetutkiskelun kanssa?

• readmorethanonebook kirjoitti:

Eli jos ei pidä itseään hyvänä ihmisenä, niin ei ole kyennyt rehelliseen itsetutkiskeluun? logiikka oli mikä tässä?

Vai tarkoitatko sitä että way of the master ja living waters levittävät joko a.) tahallisesti valheellista tietoa tai b.) ovat tietämättömiä lähes kaikesta?
        Mitä tekemistä sillä on itsetutkiskelun kanssa?

Anteeksi luin vähän huonosti vastauksesi oli vähän kiire. Niin se oli "mutten voi kuitenkaan vastata että kyllä." Okei on tuossa jonkin verran tervettä itsetutkiskelua.

Sen sijaan väite että way of the masterin tyyypit ovat idiootteja on puppua tuossa asiassa he ovat oikeassa.

• Kun ihmiselle kerrotaan Jeesuksesta seuraavia asioita ei viitsitä lähteä käsittelemään:

Kuka on vastuussa helvetin luomisesta?

Vastaus:Jumala itse. Jumala loi kaiken, mukaan lukien helvetin ja ei nosta sormeakaan kyseisen instituution poistamiseksi. Miksi? Koska hän on välinpitämätön. Hyvä Jumala ei sallisi luomustensa kärsivän ikuisesti, jos kerran näitä rakastaa.

Kuka loi synnin.?

Vastaus: Jumala itse. Sijoittamalla hyvän ja pahan tiedon puun paikkaan, josta sen hedelmiä saattoi poimia, oli VIRHE. Kaikkivoipa olento olisi voinut hyvin siirtää puun autiomaahan ihmisten ulottumattomiin. Myöskään alkuihmiset eivät tienneet eroa hyvän ja pahan välillä, he eivät siis olleet moraalisia, eivätkä voineet tehdä väärin. Perisynnin periytyminen on myös Jumalan oma ajatus. Toisin kuin kristity sanovat, Jumala EI OLE anteeksiantava. Pitäähän hän tiliä kaikesta mitä olet tehnyt.

Kuka loi säännöt, jotka tuomitsevat ihmiset helvettiin?

Taas, Jumala itse. Kaikkivoivalle olennolle tuskin on mahdotonta muuttaa sääntöjä niin, etteivät ihmiset joutuisi helvettiin ja niin, etteivät he tekisi syntiä. Onhan hän kaikkivoipa. Niin ei ole käynyt.

Kuka loi ehdot joilla taivaaseen pääsee?

Jumala, yllätys yllätys. Jumala uhrasi itsensä itselleen, mutta jostain kumman syystä uhri ei toteutunut, koska nousi kuolleista, mutta synnytti jotain, joka päästää taivaaseen. Kaikkivoipa olento asetti samallla kummalliset ehdot ihmisille, jotka olivat valmiiksi hämmentyneitä.

Eli kuka on syypää ikuiseen kadotukseen ja kurjuuteen?

Jumala. Ei saatana, vaan luoja itse. Hassu tulos.

• Kuka loi synnin?
        Ei Jumala vaan perkele.Ihmisen oma valinta oli uskoa perkelettä ja kapinoida Jumalaa vastaan.

Kuka loi säännöt jotka tuomitsevat ihmiset helvettiin?
        "tuskin on mahdotonta muuttaa sääntöjä?" Jumala olisi aika epävakaa jos koko ajan muuttelisi sääntöjään.

Tietenkin Jumala. Mutta Jumala itse antoi poikansa täyttääkseen ne ehdot jotta Häneen uskovat voisivat päästä jotta ihmisillä olisi siihen mahdollisuus.

No esim.ne jotka ovat nähneet esittämäni videon ja joille on kerrottu evankeliumi itse mikäli päättävät olla ottamatta sovitusta vastaan mikäli päättävät olla nöyrtymättä Jumalan puoleen ja ottamatta Jeesusta Herraksi ja pelastajaksi.

• ynjevi
        L.J.H kirjoitti:

Kuka loi synnin?
        Ei Jumala vaan perkele.Ihmisen oma valinta oli uskoa perkelettä ja kapinoida Jumalaa vastaan.

"tuskin on mahdotonta muuttaa sääntöjä?" Jumala olisi aika epävakaa jos koko ajan muuttelisi sääntöjään.

Tietenkin Jumala. Mutta Jumala itse antoi poikansa täyttääkseen ne ehdot jotta Häneen uskovat voisivat päästä jotta ihmisillä olisi siihen mahdollisuus.

No esim.ne jotka ovat nähneet esittämäni videon ja joille on kerrottu evankeliumi itse mikäli päättävät olla ottamatta sovitusta vastaan mikäli päättävät olla nöyrtymättä Jumalan puoleen ja ottamatta Jeesusta Herraksi ja pelastajaksi.

Yksinkertainen kun olen niin kysympä teiltä, että kuinka luotiin jumala, pyhä henki ja poika ?

• L.J.H kirjoitti:

Kuka loi synnin?

Et nyt vieläkään ymmärtänyt. Tottakai paholainen saattoi olla synnin takana, mutta paholainen on Jumalan luomus. Jumala on vastuussa luomuksistaan. Katso video, ja opi.

http://www.youtube.com/watch?v=E15IC3YKv8g

• x42 kirjoitti:

Et nyt vieläkään ymmärtänyt. Tottakai paholainen saattoi olla synnin takana, mutta paholainen on Jumalan luomus. Jumala on vastuussa luomuksistaan. Katso video, ja opi.

http://www.youtube.com/watch?v=E15IC3YKv8g

Vastuussa kenelle? Paholainen on sodassa ja kapinassa Jumalaa vastaan mutta vähän kuin joku rakkikoira joka pääsee sitä myöten liikkumaan kun hihnaa löysätään.

Lopeta selittely ja tee ratkaisu kääntyä Jumalan puoleen sun kohdalla kyse on sun elämästä.

• 243et
        L.J.H kirjoitti:

Vastuussa kenelle? Paholainen on sodassa ja kapinassa Jumalaa vastaan mutta vähän kuin joku rakkikoira joka pääsee sitä myöten liikkumaan kun hihnaa löysätään.

Lopeta selittely ja tee ratkaisu kääntyä Jumalan puoleen sun kohdalla kyse on sun elämästä.

Mielikuvitusolennoista pitäisi kirjoitella ihan muilla palstoilla. Eivät kuulu tämän palstan aihepiiriin.

• arjuuna

Sanotaa kuka loi synnin, se oli ihminen joka loi sen jumalan nimissä, joka sitten kulkee perisyntinä elämästä toiseen kunnes ihminen itse ymmärtää miten tämä perisynti on oikein todellisuudessa syntynyt, niin silloin hän vapautuu tuosta peimästä, ja voi elää taivaassa jo täällä maanpäällä ollessaan, sillä ellemme ole taivaassa nyt emme ole siellä kuoleman jälkeenkään olimmepa uskovaisia tai emme

• -..

Ihminen voi tehdä kaiken mahdollisen toisen parhaaksi, silti hän tekee vain vähimmän.
      Jeesuskin sanoi miksi kutsut minua hyväksi? Kukaan ei ole hyvä paitsi Jumala yksin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      68
      3031
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2845
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      49
      2067
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1535
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1329
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1308
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1291
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1243
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1212
    10. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1210
    Aihe