Anoppia saunassa

panomiesonerimies

Juhannuksena tuli sitten otettua viunaa oikein kunnolla appivanhempien mökillä. Mökki koostuu vierasmajasta, rantasaunasta ja itse mökkirakennuksesta. Vaimollani ja minulla oli käytössä vierasmaja ja appivanhemmat ja vaimon sisko majoittuvat isompaan hirsimökkiin.
Iltahan meni oikein rattoisasti ja appiukon kanssa tuli saunottua ja juotua miestä väkevämpää ja meidän jälkeen luonnollisesti naisväki siirtyi saunaan. Appiukon pelikunto petti pahasti naisväen saunoessa ja talutin hänet jo punkkaamaan. Oli se hauskaa itsekseen katsella kuin kolme mehevä perseistä eukkoa kirmasi järveen ja anoppi kahlasi isot tissit heiluen punainen hiuspehko märkänä lumpeiden seassa. Nooh illanviettoa jatkettiin ja itse menin seuraavalle saunakierrokselle ja anoppi halusi tulla mukaan. Minullehan se sopi mainiosti ja muillakaan ei ollut sanomista asiaan. Lauteilla katselin hänen rehottavaa tuheroaa ja ihania rintoja. No pian oli löylyt lyöty ja takaisin terassille, vaimoni oli jo häipynyt nukkumaan ja hänen siskonsakin ilmoitti painuvansa pehkuihin. Anopin kans siis kaksistaan tyhjentämään viinitönikän jämiä. Nopeasti oli viinit juotu kunnes anoppi ehdotti että siirtyisimme saunamökkiin sillä siellä oli vielä väkevää ja oluttakin. Sinne siis ja juomingit alkoivat. Ei aikaakaan kun olimme molemmat kännissä kuin käet ja miehiset vaistot heräsivät kun anopilla tipahti vartalonsa verhona käyttämä pyyhe maahan. Kaappasin anopin syliin, kädet rinnoille ja kieli suuhun ja anoppi ei vastustellut. Lauteille panemaan ja juuri kun olin tulossa anoppi huusi " pane mua Kimmo pane täysillä" ja Kimmo on siis appiukkoni nimi. No panin kuitenkin vaikka Kimmoa pyysi ja anoppi jäi pylly pystyssä kerjäämään uusintaa kunnes talutin hänet omaan mökkiinsä.
Ajattelin että hän, kuten minäkin, oli niin humalassa ettei muistaisi asiasta mitään mutta oli se vaan noloa kun rupesi puhumaan että onko mua hyttynen pistänyt haarojen väliin ku on niin hellänä. Menin niin punaiseks että pelkäsin että kaikki huomaavat. No päivällä kun kirmasin järveen uimaan ja ajattelin että jos tästä hommasta selviän kuivin jaloin enkä jää kiinni niin hyvä on niin paikalle tulee anoppi joka kysyy että otetaanko illalla uusiksi, silmää iskien. Muisti siis kaiken. Ja kaiken kruunasi vaimoni sisko joka vielä samana iltana pienessä siiderihumalassa tuli selittämään että hän kyllä kuuli kun äiti huusi iskää mutta iskä oli jo nukkumassa että taisit olla sinä siellä saunassa. En tiedä sanoiko leikillään vai tosissaan mutta nyt on pelko perseessä että kohta on eropaperit vaimon puolesta vetämässä. No toisaalta oon sitten ainakin saanut äitiä ja tytärtä että pääsee vertailemaan...

13

19747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaassu

      en usko. appiukkoas ehkä vetäsit kun se sammui.

    • von runkkel

      ja silti runkkaat ja luet näitä tarinoita

    • panomies täälläkin

      Mulle kävi miltei samalla tavalla, tosin ei appiukon nimeä huudettu ja tapahtui saunassa muiden menessä hiekkarannalle uimaan veneellä joka vastarannalla noin 50m päässä. Oli upeaa painaa anoppia takaapäin lauteilla ja katsella samalla saunan ikkunasta järvelle milloin vaimo appiukon ja muun väen kans on takaisin rannassa.
      Mökkireissun jälkeen en ole anoppia pannut mutta viitettä on ollut siihen suuntaan että taas kun mökille päästään olisi herkkua tiedossa. Nam, mahtava peräsin ja pulleat purjeet:o)

    • mies raksalla

      uskomatonta että täällä on muitakin jotka ovat saaneet anoppinsa herkkua maistaa, itse raksamies vain, sain nauttia maisteri anoppini herkuista ihan heidän kotonaan parivuoteella. Namskis,

    • ällötys...

      Sama sairas pervo oot joka levittelee näitä anopinpanojuttuja joka
      h*** tin palstalla.
      Ei mee läpi.
      Oot käytännössä yksinäinen pienimunanen hintelä kuolaaja joka vetää käteen jallun kanssa hakunilan yksiössä.

    • jk

      senki runkkari

    • hintelärunkkel olet?

      kyllä meitä anopin nussijoita useampikin on että ihan sinä pienimunainen hintelä kuolaaja voit katsoa peiliis jos sellaisen haluat löytää. Todellinen panomies ei ole nääs turhan ronkeli, vakohan se on anopillakin.

    • Kaide666666

      Hei,
      Viime launtaina kun muut menivät nukkumaan niin sain sormettaa orkun anopille.
      Kovasti kiitteli, minä 42 v ja anoppi 67 v.
      Oltiin dokattu koko päivä jne..
      Toivon että pääsen vielä joku kerta panemaan asti, sanokaa mitä haluatte...

      • Voude50

        Asut siis juoppo lähiössä ootte varsinaisii puleja koko poppoo, teettekö kiljua?


    • olet pelle!

      ja sit sä heräsit.

    • ukkkiiiiii

      Anoppi näki kullini kun olin menossa saunaan, katsoi suoraan siihen ja vielä seuraavana päivänä sanoi, että kyllähän sitä kelpaa näytellä. Aion panna anoppi joskus

    • Itsevaan

      Hyi, en juurikaan pidä vanhoista akoista.

    • alapesu

      Jallusta kopioitu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      109
      1890
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1485
    3. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1457
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1449
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      149
      1378
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      98
      1299
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1297
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1219
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1107
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1098
    Aihe