Mitä mieltä olette kun ateistit hakeutuvat papeiksi helpon työn perässä?
ateistipappi: helppo työ kiinnosti
15
131
Vastaukset
- en kadehdi
Helppo työ ? Pappi on vastuussa Jumalalle loppupeleissä, siitä mitä tekee tai jättää tekemättä ! Että empä sanoisi helpoksi ja vielä ihminen joka on itse harhassa asian suhteen !
- Mirka ...
""Pappi on vastuussa Jumalalle loppupeleissä""
-Ei mitään hätää, jumala on vain satua ja höpötystä. - fghdfhdf
Mirka ... kirjoitti:
""Pappi on vastuussa Jumalalle loppupeleissä""
-Ei mitään hätää, jumala on vain satua ja höpötystä.sä olet ruma.
- Elävässä uskossa.
Eipä Suomen seurakunnissa ole muutenkaan Pyhää Henkeä koskaan näkynyt, joten kyllä sinne ateistitkin mahtuvat aivan hyvin, vaikka papiksi.
- Hihitys :-)
Joo... syntiä siunaamaan... kuten vaikka eronneita... ;-)
Papin työ ei ole helppoa uskovallekaan ja voisin kuvitella, että se on vielä vaikeampaa ateistille, koska on jaksettava puhua jostakin, johon ei itse usko.
pappi Sonja- Elävässä uskossa.
Eiköhän tärkeintä ole se muhkea palkka; Piispat yli 100 00e vuodessa.
Jeesus sanoi, että levittäkää ilosanomaa ILMAISEKSI. Vasta antikristus Paavali alkoi vaatimaan rahaa ja vääristelemään Jeesuksen sanomaa. - Leonid K.
Elävässä uskossa. kirjoitti:
Jeesus sanoi, että levittäkää ilosanomaa ILMAISEKSI. Vasta antikristus Paavali alkoi vaatimaan rahaa ja vääristelemään Jeesuksen sanomaa.Onko 100 00€ sama kuin 10 000€?
- 100 000
Leonid K. kirjoitti:
Onko 100 00€ sama kuin 10 000€?
Yli satatuhatta vuodessa.
Diakonissalaitoksen johtaja tienaa vuodessa pari sataatuhatta. - Vielä...
Leonid K. kirjoitti:
Onko 100 00€ sama kuin 10 000€?
Vähän vanha mutta ihan hyvä linkki:
http://kirkostaeroon.blogspot.com/2009/03/piispan-palkka.html 100 000 kirjoitti:
Yli satatuhatta vuodessa.
Diakonissalaitoksen johtaja tienaa vuodessa pari sataatuhatta.Missä kohtaa Jeesus käski levittämään ilosanomaa ilmaiseksi?
- Arvaus.
Zelig kirjoitti:
Missä kohtaa Jeesus käski levittämään ilosanomaa ilmaiseksi?
Olisiko se kohta, jossa sanotaan "lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa" tms? (Jeesus)
Paavalin mukaan ei tarvinnut levittää ilmaiseksi, itse toimi kyllä myös teltantekijänä.
(Joku joka muistaa paremmin korjatkoon, jos tuli virheitä.) Arvaus. kirjoitti:
Olisiko se kohta, jossa sanotaan "lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa" tms? (Jeesus)
Paavalin mukaan ei tarvinnut levittää ilmaiseksi, itse toimi kyllä myös teltantekijänä.
(Joku joka muistaa paremmin korjatkoon, jos tuli virheitä.)Ilamaiseksi ei toki, Jeesus kun pani opetuslapset matkaan ilman mitään, tarkoituksena saada lahjoituksina tarvitsemansa. Mutta rahaa ei Jeesus vaatinut. Tiedä sitten miten ilman rahaa tulivat toimeen ylipäätään. Tähän maailmanaikaan ei varmaan onnistuisi.
Ruhtinaalliset tilit kirkon johtopäässä kyllä on. "Otsansa hiessä" tietenkin.... Sanoisin, että maailmassa ei ole oikeudenmukaisuutta vai miten joidenkin palkat ovat yli käsityskyvyn.- pertsa2010
Arvaus. kirjoitti:
(Joku joka muistaa paremmin korjatkoon, jos tuli virheitä.)Arvaus
10:4 Älkää ottako mukaanne rahakukkaroa, älkää laukkua, älkää kenkiä, älkääkä tervehtikö ketään tiellä.
10:5 Kun tulette johonkin taloon, niin sanokaa ensiksi: 'Rauha tälle talolle!'
10:6 Ja jos siellä on rauhan lapsi, niin teidän rauhanne on lepäävä hänen päällänsä; mutta jos ei ole, niin se palajaa teille.
10:7 Ja olkaa siinä talossa ja syökää ja juokaa, mitä heillä on tarjota, sillä työmies on palkkansa ANSAINNUT. Älkää siirtykö talosta taloon.
10:8 Ja mihin kaupunkiin te tulettekin, missä teidät otetaan vastaan, syökää, mitä eteenne pannaan.
10:9 Älkää varustako itsellenne kultaa, älkää hopeata älkääkä vaskea vyöhönne,
10:10 älkää laukkua matkalle, älkää kahta ihokasta, älkää kenkiä, älkääkä sauvaa; sillä työmies on ruokansa ansainnut - käsittämätöntä
Elävässä uskossa. kirjoitti:
Jeesus sanoi, että levittäkää ilosanomaa ILMAISEKSI. Vasta antikristus Paavali alkoi vaatimaan rahaa ja vääristelemään Jeesuksen sanomaa." antikristus Paavali " Niinhän sinä itsekkin VÄÄRISTELET Raamatun oppia !
Antikristus on vasta tulossa.
On sullakin nikki !?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917335- 373897
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402612- 2302605
- 402403
- 1292339
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202045- 451922