Millasta siellä on asua ? onko mukavia ihmisiä, onko kivat pihat ?
Ollaan muuttamassa monista eri syistä sinnepäin mahdollisimman pian.
Ja jos vaan saadan vuokra-asunto klaukkalasta niin sinne.
Oisin mukava tietää millasta siellä on ?
Vaikka ihan innossani oon sinne tulossa =)
Muutto nurmijärvelle.Varmaan klaukkalaan?
4
556
Vastaukset
- poismuuttanut
Onhan se ihan mukava paikka asua. Asuin itse melkein kymmenen vuotta klaukkalassa. Suurin osa ihmisistä on todella mukavia mutta sitten on myös niitä juoru ämmiä ja selkään puukottajia! Päivisin se näyttää pieneltä kivalta perheille sopivalta kylältä mutta sillä paikka kunnalla on myös se vasta puoli, eli kun vähän kattoo tarkemmin pintaa syvemmälle niin on niitä kaiken mailman huume sirkuksia joista olemma saaneet lehdestäkin lukea.
- Nurmijärvi <3
Mistäköhän näitä 'juoruämmiä ja selkäänpuukottajia' ei löytyisi ? :) En menis myöskään yleistämään huumetilannetta. Pidän Nurmijärveä erittäin rauhallisena ja ihanana paikkana asua,. Klaukkalan hyviin puoliin kuuluu tietysti laajemmat palvelut kuin kirkonkylällä tai rajamäellä, mutta silti löytyy maaseudun rauhaa jos sellaista kaipaa. Klaukkala on tosiaan ehkä tosiaan vähän railakkaampi ja kaupunkimaisempi rellestämisen suhteen, mutta mitään ei kannata yleistää.
- Tarumainen
Täällä on jo niin paljon uudisasukkaita, että saisi jo riittää, varsinkin lapsiperheet. Hyvätuloisia pariskuntia kyllä sopii muuttaa asumaan. Suosittelen muille muuttamaan johonkin radanvarsikaupunkiin esim. Keravalle tai Järvenpäähän. Junalla hyvät kulkuyhteydet joka puolelle.
- ergerg
Asuin siellä 10-vuotta ja vieläkin käyn silloin tällöin. Hyvä paikka, ihmiset mun mielestä mukavia, tosin mulla tulee sen verran nostalginen olo koko paikasta, että saatan ajatella paikkaa eri tavalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva202960- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703