Sauli Niinistö nojaisi suomalaisiin perinteisiin arvoihin säästötalkoissa ja globaalissa kilpajuoksussa.
http://www.digipaper.fi/nykypaiva/69297/
Niinistö lähettää Timo Soinille terveisiä:
"Timoa rauhoittelisin, että kun hän tunsi kovaa huolta Kataisen asemasta tuon tiedotusajankohdan suhteen. Huoli on turha. Jyrki tiesi tarkkaan etukäteen ajoitukset, eikä hän jälkeenpäinkään niitä pahoitellut, Niinistö sanoo Nykypäivässä."
Lue Sauli Niinistön haastattelu Nykypäivästä
17
70
Vastaukset
- Rötösherra
Miksi tomittajat eivät kysy Niinistön edellisen vaalien rahoituksesta ja siitä kuinka Kokoomus selvisi veloistaan?
Epärehellisestä ei ole presidentiksi.- Totuustieto
Puolerahoitukset ovat julkisia. Kokoomus myi omaisuuttaan ja hoiti Niinistön pj-kaudella velat pois.
Tällä menolla olet itse oikeudessa - Heippa!
Ei tässä kukaan muu selvinnyt veloistaan kuin sinä.
- Heippa!
Totuustieto kirjoitti:
Puolerahoitukset ovat julkisia. Kokoomus myi omaisuuttaan ja hoiti Niinistön pj-kaudella velat pois.
Tällä menolla olet itse oikeudessaEi tässä tällä menolla kukaan muu ole oikeudessa kuin sinä.
- Multinikkinen
Totuustieto kirjoitti:
Tällä menolla olet itse oikeudessaEtsipä miten Kokoomus hoiti velkansa. Ei löydy julkisista tiedosta.
Pieni vetoa. Sinä etsit selkeät tiedot kuinka Kokoomus selvisi miljoonista sekä kattavan tiedon Saulin vaalituista niin minä katoan palstalta.
Jos et löydä minä väitän Niinistön olevan rötösherra.
Annan aikaa vuorokauden. - Heipp ahei
Heippa! kirjoitti:
Ei tässä tällä menolla kukaan muu ole oikeudessa kuin sinä.
Aivan, olen puolustanut syytöntä voitollsiesti.
- Heippa hei
Heippa! kirjoitti:
Ei tässä kukaan muu selvinnyt veloistaan kuin sinä.
Aivan, olen elänyt tulojeni mukaan ja maksanut velat (opinto- ja asuntolainat)
omalla työllä (monta kertaa 7 pv/vko) - § § § § §
Multinikkinen kirjoitti:
Etsipä miten Kokoomus hoiti velkansa. Ei löydy julkisista tiedosta.
Pieni vetoa. Sinä etsit selkeät tiedot kuinka Kokoomus selvisi miljoonista sekä kattavan tiedon Saulin vaalituista niin minä katoan palstalta.
Jos et löydä minä väitän Niinistön olevan rötösherra.
Annan aikaa vuorokauden.Ai sä annat vuorokauden aikaa ja millä valtuuksilla.
Ei oikein taida riittää kyvyt ym.
- Tilintarkastaja.
Ei niitä voi paljastaa. Muuten joku voisi asettaa ruotsalaisten säätiöiden verovapauden kyseenalaiseksi.
- Heippa!
Ei tässä kukaan muu asettanut ruotsalaisten säätiöiden verovapautta kyseenalaiseksi kuin sinä.
- Heippa hei
Heippa! kirjoitti:
Ei tässä kukaan muu asettanut ruotsalaisten säätiöiden verovapautta kyseenalaiseksi kuin sinä.
Aivan, sinä iis haluat verovapauden jatkuvan.
- Heippa!
Ei tässä kukaan muu tuntenut kovaa huolta Kataisen asemasta tuon tiedotusajankohdan suhteen kuin sinä.
- Heippa hei
Aivan, sinulla on siis ollut huoli siitä, että jollakin on huoli.
- Hieno haastattelu
Sauli Niinistössä on valtiomies aineista.
- Nikki Multinen
Etsipä miten Kokoomus hoiti velkansa. Ei löydy julkisista tiedosta.
Jos et löydä minä väitän Niinistön olevan rötösherra-ainesta.
Annan aikaa vuorokauden. - Aktiivijoukko
Nämä Niinistön rötöstelyt nostetaan esille ennen vaaleja.
- 110-nikkinen
Tulevassa kampajanssa Niinistön nuttu tahriutuu pahasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233378
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521481- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621211Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184