Taas ne olivat oven takana...ties kuinka mones kerta. Jos haluan liittyä Jehovan todistajiin, niin otan itse yhteyttä heihin. Vai kuinka? Ja kuka päästää ventovieraita ihmisiä asuntoonsa tuplakaupalla, en ainakaan minä. Kuinka päästä eroon niistä? Kun selvä puhe ei auta!
Haluanko Jehovan todistajaksi???
5
63
Vastaukset
- osaatko?
Katsoo ovisilmästä eikä aukaise ei-toivotuille rimputtelijoille.
Se on OVISILMÄN TARKOITUS ! - HOHhohHOHhei
Kiitos vinkistä! Noin helppoako se on? Jos ei ole ovisilmää ja sattuu asumaan omakotitalossa.
- silmät ja ketjut
Hommaa ovisilmä.
Se on turvallisuuttasi lisävä kapine.
Oven takana voi olla narkkari puukko kourassa...ja sinä avaat kaikille oven?
OMG!
-oletpas varomaton!
Nyt kipikapi hommaamaan ovisilmä!
- turvallisuus ?
Ovisilmä 16mm | lisätiedot
Nyt edullisesti kunnollinen ovisilmä ulko-oveenne.
Enää ei tarvitse arvailla ketä oven takana on.
Todella helppo asentaa, vain yksi reikä (16mm) oveen ja ovisilmä paikalleen. Tuote on väriltään kromattu. Näkökenttä aina 200 astetta. Asennureiän halkaisija 16mm.Oven paksuus 40-65 mm.
googleta.
nyt varstosta suoraan kotiovelle! - HOHhohHOHhoh
No pitää hommata. En toki avaa ovea kaikille, mutta joskus saatamme olla puutarhassakin ja sinne ei tietty voi hankkia ovisilmää! Otan neuvostasi vaarin. Aina oppii jotakin uutta, kun vanhaksi elää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057