Missä olet...

M1974

...ihana nainen joka on aina valmis lähtemään matkalle ulkomaille. Matkatavaroita et tarvii, koska ostetaan kaikki mitä tarvitaan. Rahasta sun ei tarvii huolehtia, sitä on. Toivottavasti löydyt pian.

25

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskomaton nainen

Olet kuule liian hyvä ollaksesi totta. :-)

• En ole katkera

No luulisi, että tästä maasta joku luuseri löytyy sinullekin. Parhaat on nimittäin jo viety,,,

• eräsN-

Vai parhaat viety. Minulle pitäisi olla vielä yksi.

• En ole katkera
        eräsN- kirjoitti:

Vai parhaat viety. Minulle pitäisi olla vielä yksi.

Just. Missä olit silloin, kun minä naista etsin?

• Ja saanti taattu

Varmaan niitä löytyy. Ja antavat kaikkensa matkan eteen. Tiedänkin erään sellaisen naisen joka uhraa tollaisen takia kaikki suhteensa.

• Bad ROMANCE

Grr,,olen upea kesäkissa...mikä olet miehiäsi? oletko ok-näköinen..pituus..onko omat hampaat suussa vai tekarit..? rahallakaan ei kaikkea saa...mut aina voi yrittää...mihin meinasit matkata..toiveita matkakumppanisi ulkonäöstä .luonteesta jne..jostain pitää aloittaa:)

• M1974

Kas, kummaa. Jonkinlaisia vastauksia on tullut, mutta helmi puuttuu.

Naiselleni tarkoitetut kriteerit (luulisi olevan helppo täyttää):

- naisellinen.

- varatut naiset: nej, tack.

- pitää itsestään huolta.

- korvien välissä on muutakin kuin euro.

- ei ole esteitä lähteä matkalle.

- on oikeasti kiinnostunut matkustamisesta.

Tolta näytän ilman tatuointeja ja partaa. http://www.kulmassa.fi/?p=4073#more-4073

• Heipparallaa : )

Tumma, muodokas, reilu kolmekymppinen sinkku nainen täyttää kriteerisi.

Myöskin kivan näköinen, siisti, luotettava, mukava, kuntoileva,

symppis ja syvällinenkin, kamalan ihana paketti.

Olis kiva tutustua suhun muissakin merkeissä.

Sä täytät kriteerini ulkoisesti, varsin kivalta näytät : )

Ja taidat olla ihan maalaisjärjellä varustettu. Saako suhun suoraan yhteyttä?

• Helmi-62

Ihmeen vähän noita vastauksia kuitenkin on tullut.
        Täällä olisi sun kriteerit täyttävä nainen, ehkäpä juuri se helmi mitä kaipaat.

Jos sinä täytät seuraavat kriteerit, niin hienoa...

-herrasmies

-humorintajuinen

-osaat olla oma itsesi

- keskustelet muustakin kuin itsestäsi ja euroista

Passi olisi valmiina, joko lähdetään??

• M1974
        Helmi-62 kirjoitti:

Ihmeen vähän noita vastauksia kuitenkin on tullut.
        Täällä olisi sun kriteerit täyttävä nainen, ehkäpä juuri se helmi mitä kaipaat.

Jos sinä täytät seuraavat kriteerit, niin hienoa...

-herrasmies

-humorintajuinen

-osaat olla oma itsesi

- keskustelet muustakin kuin itsestäsi ja euroista

Passi olisi valmiina, joko lähdetään??

Liian vanha olet. tuskin omat hampaat suussa enää

• M1974
        M1974 kirjoitti:

Liian vanha olet. tuskin omat hampaat suussa enää

Vai sitä kirjoitellaan toisten nimimerkeillä. Mene muualle arvostelemaan ihmisiä!

• ytytyh

Hei,tääl olis yks neitokainen n.30v. ja vapaa lähtee minnevaa ja sä siis maksaisitko kaiken ku mul ei nyt oo massii itellä yhtään? oisin tosi hyvä matkaseuraa:)

• ozokka

Se mikä kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, ei ole totta. Tässä iässä on jo sen kokenut. Jos miehellä on rahaa kuin roskaa, niin ei ole tarvis naista etsiä suomi24:stä.

Sitä paitsi mitä, jos tuo on osatotuus? Vaikkapa mies ostaa kaiken tarvittavan, mutta päättää itse, mitä hänen mielestään nainen tarvitsee. Eli varaton nainen on sitten toisen armoilla. Tai lahjoo lahjoillaan, mutta onkin psykopaattisadisti, ja kiduttaa raiskaa ja kutsuu kaverinsakin mukaan kemuihin. Tai myy naisen orjaksi Jemeniin, ja sieltä häntä ei mikään valtio koskaanlöydä takaisin sivistyksen pariin.

Kannattaa miettiä, mihin on koira haudattuna! Itse voisin lähteä mökkilomalle kivan aikuisen miehen kanssa, riittää, että mies maksaa ruuat. Pysykööt kuu ja tähdet taivaalla. Siellähän ne kaikista katteettomista lupauksista huolimatta pysyvätkin.

• M1974

Kannattaisi käydä muuallakin kun mökillä ja nähdä maailmaa. Vaikutat kateelliselta ja elämäänsä kyllästyneeltä. Vai sun mielestä miehellä jolla on rahaa, on ensimmäiseksi "psykopaattisadisti". No, toi on sun mielipide.
        Luuletko tosiaan, että tämä on ainoa paikka mistä naisia haetaan. Kaikki keinot pitää käyttää hyvän naisen hakemiseen ja löytämiseen.

• ozokka
        M1974 kirjoitti:

Kannattaisi käydä muuallakin kun mökillä ja nähdä maailmaa. Vaikutat kateelliselta ja elämäänsä kyllästyneeltä. Vai sun mielestä miehellä jolla on rahaa, on ensimmäiseksi "psykopaattisadisti". No, toi on sun mielipide.
        Luuletko tosiaan, että tämä on ainoa paikka mistä naisia haetaan. Kaikki keinot pitää käyttää hyvän naisen hakemiseen ja löytämiseen.

Ikävä tuottaa pettymys, mutta sana on vapaa myös minulle tällä palstalla. Voitte pyytää ylläpitäjää poistamaan viestini, jos olen mielestänne laittanut laittoman viestin. Omasta mielestäni kyseessä oli mielipide, ei panettelua. Sitä paitsi et ole tainnut edes kirjoittaa rekisteryllä nimimerkillä, vaan anonyymisti? En tiedä kuka olet (enkä edes halua tietää).

Oikeassa olette sen suhteen, että olen elämääni kyllästynyt. Olen kokenut enemmän kuin olen halunnut ja odotan kiihkeästi kahden metrin multahuntua nenukkini ylle. Mutta siinä psykologiset taitosi menivät metsään, että olisin kateellinen. Sinua ei ole varnaan tuttu ja rakas puristanut pillistä. Sepä se auttaa herättämään luottoa ihmiskuntaan.

Ihmiset ovat erilaisia. Toiset himoitsevat uusia maita ja tavaroita. Itse tyydyn kotimaahan ja vaatimattomiin oloihin ja asketismiin. Miksi kadehtisin sellaisesta, jota en halua?

Ja edelleenkin: Joissain ihmissuhdealan koulutuksissa olen kuullut annettavan neuvoja, että jos joku on liian hyvää ollakseen totta, se ei ole totta. Voihan olla, että kyseinen oppi on 2000-luvulla haudattu feodaalisena bullshittina. Näillä palstoilla kuitenkin kaikkineen on aika monenlaista yrittäjää, joten ei pitäisi heti ilonpilaajaksi leimata, jos vähän laittaa peliin realismia.

Hyvää matkaa!

• Helmi-62

Miksi kaikkeen pitää suhtautua negatiivisesti, eikö voisi jättää kommentoimatta jos ei asioita osaa katsella pieni pilke silmäkulmassa??
      Eiköhän tämäkin foorumi ole luotu niin rikkaille kuin köyhillekin ja se on jokaisen oma asia millä keinoin ystävää etsii.
      Tuntuu siltä, että täältä (suomi24-keskusteluista) aina löytyy sellainen, joka haluaa korostaa omaa erinomaisuuttaan ja viisauttaan kommentoimalla muiden keskusteluja... toisaalta pitänee antaa kaikien kukkien kukkia :)

P.S. Omat hampaat on edelleen suussa ja ikä on numeroita.

• -neilikka-

Jaah, aikamoisen viestin olet laittanut.

Nuorempana mietin millaista olisi elää taloudellisesti vapaata elämää,
      nyt 30 vuotiaana olen jo suht tyytynyt osaani työväenluokkaan kuuluvana immeisenä, minulla on luonto, urheilu ja elämän pienet ilot,
      tietysti ottaa päähän kun esim: auton korjaamiseen meni juuri 400 euroa mikä on kova paikka ja ikävä juttu jo muutenkin pienelle kesälomabudjetille.

Olen minä reppureissaillut euroopassa aina kun on ollut pienikin mahdollisuus, nyt en ole muutamaan vuoteen jaksanut matkustella.

En minä tiedä osaisiko miehen lompakolla käydä, aina kun on pitänyt itsestään huolehtia.

• N-81:)

nyt voit lopettaa etsimisen. löysit juuri minut!mä olen 29-v kuvailemasi nainen, paitsi että mulla on ihan omat rahat:) siirrytäänkö sähköpostiin?

• M1974

Vastattu.

M1974 kirjoitti:

Vastattu.

Myös vastattu:)

• N-74

mä voin lähtee jos toi edellinen ei nappaa :D ikää muutama vuosi enemmän, mutta ei haittaa menoa... (-74), kesälomaa 4 viikkoa jäljellä...

• apm1974

Ei napannut. Taisi olla varattu ja suuttui kun valehtelin.

• Itkumuurille

Mäkin voisin lähtee, mutta kun en nyt ehdi. Pitää napauttaa vielä vähän seinää ja kattoo ja lattiaa. Suvisävelet niinkuin melkein korvissa kumisee, very nice ja bii happii. Käsi melkein polvesta poikki ja silllai

• apm1974

Täytyy katsella jostain muualta, näitä hyviä ja oikeita helmiä. Ehkä ulkomailta kun suomesta ei löydy.

Hyvää kesää kaikille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2549
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe