rohkea varoittaja.
"Jos Jumalatonta ei varoiteta,kuolee hän synneissään,mutta sinun henkesi minä vaadin sinulta.Mutta jos Jumalatonta varoitetaan ja hän ei sinua kuule,kuolee hän synneissään,mutta sinä olet henkesi pelastanut".
Näin se raamattu sanoo.
Nyt on kait kysymys epäjumalan palveluksesta nimeltä ellen white.
Ihmispalvonnasta.
Mikäs käsky se olikaan?
Älä palvo mitään muuta kuin Jumalaa.
Älä sellaista mikä on alhaalla maanpäällä,älä sitä mikä on taivaissa,muuta kuin Jumalaa.
Kyllä anti-elleni on oikeassa.
Hän rohkeasti varoittaa adventisteja ja yrittää tempaista heidät tulesta.
anti-elleni
6
<50
Vastaukset
- PYH!
PYH! Olette molemmat eksyttäjiä.
- kyselevä¤
Niin voisitko kertoa minkä lainen sinun Jumalasi on?
- anti vetää
Vai "rohkea varoittaja"!
Raukkamainen itseään kehuva räpättäjä sinä anti-elleni vain olet, etkä muuta.- pyh....pyh....
Varo sanojasi.Teet niistä tilin tuomiopäivänä.
- hyvä anti-elleni
Minun Jumalani ei ainakaan hyväksy vääriä profettoja.
Mistä tunnistaa väärän profeetan?
Siitä että sen ennustukset ei toteudu.
Yksikin ennustus jos menee pieleen,on hän väärä profeetta.
Minkä ihmeen takia sellaista nostetaan enää sen jälkeen jalustalle?
Minun Jumalani vaatii yksinomaista antaumusta.
"Tämän käskyn minä annan teille.Rakasta Jumalaasi YLI KAIKEN ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
Ei mitään mainintaa väärin ennustelevista naisista.
Sitten on tietenkin varoitettava siitä ettei seuraa väärää profeettaa.Se on lähimmäisenrakkautta se.
Jos seuraa väärää profettaa,joutuu tuomiopäivänä Jumalan hylkäämäksi.
Mutta jos kuuntelee varoittajaa ja hylkää väärän profeetan pelastaa sielunsa ja se varoittajakin pelastaa sielunsa.- anti vetää
Sinun sielusi pelastamiseen tarvitaan aika paljon enemmän kuin lähimmäistesi vihaaminen, jota olet osoittanut kirjoituksillasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754