sana on vapaa?
Mitä tarkoittaa sanonta "pitää hyvänä" ?
12
7935
Vastaukset
- keho tulkitsee
Se on kosketusten kieltä. Kertoa hellät tunteet koko keholla ja katseella.
- tulkinta vain
Niinpä, ei tuota voisi paremmin ilmaista :)
- perkkels
Pidä hyvänäsi.
- pyytää ja olla ilman
pitää hyvänä ? Samaa sarjaa kuin se, että poika supisee tytön korvaan lauseen "tahdon vain sinun parasta" ...
Jokainen voi sitten miettiä, mitä tuo lause mahtaa tarkoittaa ...
- En epätoivoinen
mutta mielelläni antaisin itseni kokonaan hyvänä pidettäväksi. Vaikka hetkiseksikin. On niin kauan siitä kun kukaan on hyvänä pitänyt. Eiköhän meistä moni sitä halua.
- s....
tulee mieleen miesten ohimenevät lausahdukset, tule tyttö tänne pidän sua hyvänä, jne. eli ällöttävää
- En epätoivoinen
Onko ihmisen läheisyys ällöttävää? Onko väärin haluta ihmistä ja osoittaa hänelle hellyttä, niin sanoin kuin kosketuksin. Saada nautintoa monin eritavoin.
- Sen oikean kanssa
Läheisyys, sekä henkinen että fyysistä, on yksi perustarve, tärkeä sellainen.
Läheisyyttä ei kuitenkaan halua joka jampan kanssa. Baareissa, jos on iloisella mielellä ja ystävällinen, näitä suorasanaisia ja suora sormisia kokeilijoita törmää useampia illan aikana (veikaan, että s.... siihen viittasi). On niitä, jotka tanssilattialla ohittaessaan nappaavat lantiosta tai vyötäröstä tai yrittävät vetää kropan kiinni itseensä, on suoria lähetkö mukaan vihjailijoita jne. No varmaan joku lähteekin tällä taktiikalla, ei miehet varmaan muuten jaksais kokeilla :-) Enkä tuomitse niitä, jotka haluavat edes sen lyhyen hetken läheisyyttä. Joo- ei kiitos mulle kuitenkaan!
Hän, johon tunteeni on kiinnittynyt saisi puolestani kokeilla kepillä jäätä, jos siltä tuntuisi ;-) Mutta hänelle olenkin ilmeillä ja eleillä näyttänyt kiinnostustani eli vihreä valo palaa. Hänen kanssaan hellyys ja molemmin puolinen nautinto tuntuisi oikealta ja luonnolliselta. Tiedän, että intohimosta huolimatta se olisi kaunista. - En epätoivoinen
Sen oikean kanssa kirjoitti:
Läheisyys, sekä henkinen että fyysistä, on yksi perustarve, tärkeä sellainen.
Läheisyyttä ei kuitenkaan halua joka jampan kanssa. Baareissa, jos on iloisella mielellä ja ystävällinen, näitä suorasanaisia ja suora sormisia kokeilijoita törmää useampia illan aikana (veikaan, että s.... siihen viittasi). On niitä, jotka tanssilattialla ohittaessaan nappaavat lantiosta tai vyötäröstä tai yrittävät vetää kropan kiinni itseensä, on suoria lähetkö mukaan vihjailijoita jne. No varmaan joku lähteekin tällä taktiikalla, ei miehet varmaan muuten jaksais kokeilla :-) Enkä tuomitse niitä, jotka haluavat edes sen lyhyen hetken läheisyyttä. Joo- ei kiitos mulle kuitenkaan!
Hän, johon tunteeni on kiinnittynyt saisi puolestani kokeilla kepillä jäätä, jos siltä tuntuisi ;-) Mutta hänelle olenkin ilmeillä ja eleillä näyttänyt kiinnostustani eli vihreä valo palaa. Hänen kanssaan hellyys ja molemmin puolinen nautinto tuntuisi oikealta ja luonnolliselta. Tiedän, että intohimosta huolimatta se olisi kaunista.Toki ihanteellisintahan se olisi jos sekä henkinen ja fyysinen puoli kohtaavat. Sen haluaisin kokea toki vielä. Olen kuitenkin niin pitkään ollut yksin eron jälkeen, että sitä ihokontaktia todella kaipaa, on tarpeita joita haluaa tyydyttää. Ei tarkoita sitä, että joka jampan mukaan olisin lähdössä ja viikonloppuja baareissa etsisin seuraa. Itseasiassa käyn ylipäätäänkin baareissa vähän. Niin, ehkä ristiriitaista. Ei tässä pystyynkään halauisi vielä kuolla. En ihan ikäloppu vielä ole joskaan en enää nuorikaan.
- @Kiltti nainen@
Hipaisu ensin on jo hyvänä pitoa. Kunnon halaus joka pitkään kestää , saa jo taivaisiin. Loppuillan kun saisi istua hänen sylissään ja helliä häntä niin voisiko enempää onnea olla. Kyse ei ole seksistä.
- Mietin tässä vain
Mietin näitä lukiessani ja saan sellaisen kuvan, että ns.vakipanosuhde, hoitosuhde millä sitä nyt nimitetäänkään olisi vain negatiivista. Itselläni ei ole mitään tällä hetkellä, mutta ihmistä kaipaan elämääni. Mieluummin olisi se vakikumppani kenen kanssa jakaa "nälkäänsä" kuin etsiä eri kumppania joka viikonloppu. Mietin, että en edes välttämättä haluaisi rakastua, toki sekin ihme saisi elämääni tulla jos on tullakseen. On vain sellainen elämänvaihde menossa, että haluaa mutkatonta, yhdessäoloa, hetkiä joita jakaa toisen kanssa. Ilman suuria tunnehärdelleitä, sitoumuksia tulevasta. Olla vain ja nauttia toisesta. Höh, olenkohan ihan "outo".
- Mr.Happybone
Tuskinpa olet outo, sillä minä olen ajatellut ihan samansuuntaisesti, enkä ole muita oudompi. Edellisestä erosta on jo aikaa ja olen halunnutkin olla yksin, keskittyä tekemisiini ja käydä läpi asioita. Muutaman yhden yön jutun jälkeen olen todennut, ettei niistä irtoa kuin laihaa lohtua. Nyt olisi tilaa ja tarvetta enemmälle. Mielikin on tarpeeksi avoin ihastumaan ja rakastumaan, jos joku erityinen sattuisi kohdalle, mutta toistaiseksi nauttisin kovasti kevyistä, hyvistä hetkistä myös jonkun kivan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803