Moveri ja hyysärit ihmettelee mitä me täysjärkiset suomalaiset vastustamme.
No ohessa listaa jonkun verran.
- Ihmisten sukupuolielimien silpomista
- naisten kuoliaaksi kivittämistä. Se tapahtuu niin että naisen päälle vedetään säkki ja nainen haudaan maahan torin laitaan ja uskovaiset miehet saa kivittää hänet kuoliaaksi
- homojen hirttämistä. ajankohtaista näin Pride aijoina.
- uskonnosta luopuvien murhaamista
- moniavioisuutta
- miesten täysvaltaa naisten suhteen
- itsemurha pommittajia
- vääräuskoisten vainoa ja murhaamista, kirkkojen polttamista
- jne jne lista on loputon
näistä maista tulleita ihmisä on suomi jo täynnä
mutta hyysärit ja mover luonnollisesti pitää mietä rasisteina
vastustamme
22
<50
Vastaukset
- z.o
jäi vielä vaivaamaan tuossa viimeisellä rivilläsi sana: "mietä". Oliko tuo sinulta kirjoitusvirhe? Sehän voisi oikeastaan olla ihan oikea sana. En vain ole koskaan kuullut ennen. Kuitenkin seuraava sana "rasisteina" on monikossa, mikä viittaa kirjoitusvirheeseen, ellei tuo e-kirjain ole sitten tullut siihen rasisteina-sanaan vahingossa.
Vastaa ennen klo 23:00, ettei mene yöunet tuon takia. Mutta ei mitään kiirettä, onhan tässä sinne vielä aikaa. Sensuroinnin takia sinunkin kannattaa laittaa Moverin postiin kopiot kaikesta mitä tänne kirjoitat, jo ennakkoon, niin ei tarvitse googlata poistettuja txt muualta netistä.- z.o
minä - mie
minua -mietä, minnuu, miua...
Savolaiset, Karjalaiset! Miten tuo vääntyy, vai vääntyykö mitenkään. - Lakeuvelt kajahtoo
z.o kirjoitti:
minä - mie
minua -mietä, minnuu, miua...
Savolaiset, Karjalaiset! Miten tuo vääntyy, vai vääntyykö mitenkään.Mie sanois siulle että elä sie tule puhhuu karjaloo ku et ossoo
Mite tuo vientyy, vai vientyykö mitteenkää.
Opettele sie puhhuloottamahan oikkeen ennekö tuet tänne haastellottamahan yhtikes mittee.
Hyvä lista!
Unohdit vaan yhden:
- ihmisten syyttämistä ja syyllistämistä teoista, joiden kanssa heillä ei ole mitään tekemistä.- onkos nuo sitten
humanoidien tekemisiä, jos ei ihmisten?
- z.o
erittäin hyvä huomio. Valkoisia rasisteja todellakin syytetään aina vaikka mistä, vaikka oikeita rikollisia ovat mustanahkaiset, hyysärit, ym maanpetturit.
- z.o
onkos nuo sitten kirjoitti:
humanoidien tekemisiä, jos ei ihmisten?
ei kannata sotkea maapallon ulkopuolisia olentoja nyt tähän. Kyse on mustasta rodusta, joka on läheistä sukua nykyihmiselle. Asuvat Afrikassa ja ovat rasisteja kaikki.
z.o kirjoitti:
ei kannata sotkea maapallon ulkopuolisia olentoja nyt tähän. Kyse on mustasta rodusta, joka on läheistä sukua nykyihmiselle. Asuvat Afrikassa ja ovat rasisteja kaikki.
Kutsun myös rasisteja ihmisiksi.
z.o kirjoitti:
erittäin hyvä huomio. Valkoisia rasisteja todellakin syytetään aina vaikka mistä, vaikka oikeita rikollisia ovat mustanahkaiset, hyysärit, ym maanpetturit.
En minä syytä rasisteja kuin rasismista.
- z.o
Mover kirjoitti:
Kutsun myös rasisteja ihmisiksi.
kiitos kiitos.
Sinäkin olet varmaan ihminen, mutta et ihan inhimillinen. z.o kirjoitti:
kiitos kiitos.
Sinäkin olet varmaan ihminen, mutta et ihan inhimillinen.Kiitos kiitos.
- Kenties..
annanko linkin, vai etsitkö itse ?
- z.o
Kenties.. kirjoitti:
annanko linkin, vai etsitkö itse ?
mitä linkkiä sinä olet vailla? Nettilinkit johtavat yleensä johonkin vielä valheellisempaan kuin oli tarkoituskaan.
Tähän kohtaan voisi kertoa vaikka totuuden ja paljastaa valheen:
Kaikki mitä kirjoitatte tänne suoleen, jää myös tänne, ainakin niin kauaksi aikaa, kunnes poliisi kutsutaan paikalle ja kaikki suoli24 palvelimet leikkaa kiinni ja kaikki tuhoutuu. Esim Moverin kone jolla se päivystää tätä rasimipalstaa, on palvelin joka on suorassa yhteydessä sen lähimpään mafiaveljeen, jota se rassukka ei edes tunne. Mover tai kukaan (rek kirkjoittaja itse) täällä suolessa ei poista mitään kirjoituksia oikeasti, ne vain piilotetaan tältä yleisölle näkyvästä nettisivusta. Myös Mover pystyy koko ajan lukemaan koneeltaan kaikki esim kirjoittajan itsensä poistamat jutut. - Mikä juju tässä sitten on, eihän näin suuria sontamääriä pysty kukaan hallitsemaan, mitä nämä ns vapaaehtoiset seriffit ovat valikoimassa. Pitää tajuta, että tätä palvelua ylläpitää rikollismafia, jolla on selvät yhteydet muslimeihin, jotka taas haluavat puhdistaa koko maapallon vääräuskoisista. - Vieläkö ootte kärryillä? No, oleellista tässä ovat juuri nämä poistetut viestit, mitä hommaa täällä seriffit harjoittaa, eli nämä paholaisen kätyrit. Tarkoitus ei todellakaan ole niitten viestien sisällössä, vaan niitten viestien IP, joka johtaa tiettyyn tietokoneeseen ja tämän koneen omistajaan, joka pystytään identifioimaan ja kun tarpeeksi on poistoja, niin tämä kyseinen henkilö löytyy lopulta muslimimafian tappolistalta.
Olen salaliittoteoreetikko ja monet pitävät minua täysin sekopäänä, mutta tämä mitä tuossa selitin, on täysin mahdollista, teknisesti erittäin helppoa ja vielä erittäin ilmeistä että näin juuri tapahtuu. Onko sillä sitten mitään merkitystä loppupeleissä, riippuu ihan siitä mihin suomalainen politiikka maan tulee viemään. - z.o
z.o kirjoitti:
mitä linkkiä sinä olet vailla? Nettilinkit johtavat yleensä johonkin vielä valheellisempaan kuin oli tarkoituskaan.
Tähän kohtaan voisi kertoa vaikka totuuden ja paljastaa valheen:
Kaikki mitä kirjoitatte tänne suoleen, jää myös tänne, ainakin niin kauaksi aikaa, kunnes poliisi kutsutaan paikalle ja kaikki suoli24 palvelimet leikkaa kiinni ja kaikki tuhoutuu. Esim Moverin kone jolla se päivystää tätä rasimipalstaa, on palvelin joka on suorassa yhteydessä sen lähimpään mafiaveljeen, jota se rassukka ei edes tunne. Mover tai kukaan (rek kirkjoittaja itse) täällä suolessa ei poista mitään kirjoituksia oikeasti, ne vain piilotetaan tältä yleisölle näkyvästä nettisivusta. Myös Mover pystyy koko ajan lukemaan koneeltaan kaikki esim kirjoittajan itsensä poistamat jutut. - Mikä juju tässä sitten on, eihän näin suuria sontamääriä pysty kukaan hallitsemaan, mitä nämä ns vapaaehtoiset seriffit ovat valikoimassa. Pitää tajuta, että tätä palvelua ylläpitää rikollismafia, jolla on selvät yhteydet muslimeihin, jotka taas haluavat puhdistaa koko maapallon vääräuskoisista. - Vieläkö ootte kärryillä? No, oleellista tässä ovat juuri nämä poistetut viestit, mitä hommaa täällä seriffit harjoittaa, eli nämä paholaisen kätyrit. Tarkoitus ei todellakaan ole niitten viestien sisällössä, vaan niitten viestien IP, joka johtaa tiettyyn tietokoneeseen ja tämän koneen omistajaan, joka pystytään identifioimaan ja kun tarpeeksi on poistoja, niin tämä kyseinen henkilö löytyy lopulta muslimimafian tappolistalta.
Olen salaliittoteoreetikko ja monet pitävät minua täysin sekopäänä, mutta tämä mitä tuossa selitin, on täysin mahdollista, teknisesti erittäin helppoa ja vielä erittäin ilmeistä että näin juuri tapahtuu. Onko sillä sitten mitään merkitystä loppupeleissä, riippuu ihan siitä mihin suomalainen politiikka maan tulee viemään.miksiköhän heti tuon viestin lähettämisen jälkeen ruutuun tuli:
"Yhteyden aikakatkaisu
Palvelin osoitteessa keskustelu.suomi24.fi vastaa pyyntöihin liian hitaasti.
Sivusto voi olla väliaikaisesti saavuttamattomissa tai kovan rasituksen
alaisena. Yritä hetken kuluttua uudestaan.
Jos mitkään sivustot eivät toimi, tarkista tietokoneen
verkkoasetukset.
Jos tietokone tai verkko on suojattu palomuurilla tai välityspalvelin on
käytössä, tarkista että Firefoxin verkkoyhteyttä ei estetä."
- Lakeuvelt kajahtoo
Lakeuvelt kajahtoo
myö vastustamma myös
-suomalaisten poltiikkojen harjoittamaa suomalaisfobista politiikkaa
-suomalaisten haukkumista rasisteiksi
-suomalisten syrjimistä
-suomalaisten verinahasta revittyjen verirahojen holtitonta ja edesvastuutonta jakamista mamuille (lue myös i=o)
Eli sanalla sanoven mamujen, (=Brysselin pää-mamu Stubbin) harjoittamaa rasismia suomalaisuutta vastaan.
Se ei ou oikkein!Jos sallit, niin täydennän tikuilla hieman listaasi?
---
Lakeuvelt kajahtoo
myö vastustamma myös
-suomalaisten poltiikkojen harjoittamaa suomalaisfobista politiikkaa KAIKKEA MUUTAKIN FOOBISTA POLITIIKKAA
-suomalaisten haukkumista rasisteiksi ILMAN SYYTÄ
-suomalisten JA KAIKKIEN MUIDENKIN syrjimistä
-suomalaisten verinahasta revittyjen verirahojen holtitonta ja edesvastuutonta jakamista mamuille (lue myös i=o), JA ASIAAN VAIKUTAN ITSE PARHAITEN LAILLISIN KEINOIN, ESIM. ÄÄNESTÄMÄLLÄ, JNE.
Eli sanalla (sanoven mamujen, (=Brysselin pää-mamu Stubbin) harjoittamaa rasismia( suomalaisuutta vastaan).
Se ei ou oikkein!
---
Menikö joku väärin?- Lakeuvelt kajahtoo
Mover kirjoitti:
Jos sallit, niin täydennän tikuilla hieman listaasi?
---
Lakeuvelt kajahtoo
myö vastustamma myös
-suomalaisten poltiikkojen harjoittamaa suomalaisfobista politiikkaa KAIKKEA MUUTAKIN FOOBISTA POLITIIKKAA
-suomalaisten verinahasta revittyjen verirahojen holtitonta ja edesvastuutonta jakamista mamuille (lue myös i=o), JA ASIAAN VAIKUTAN ITSE PARHAITEN LAILLISIN KEINOIN, ESIM. ÄÄNESTÄMÄLLÄ, JNE.
Eli sanalla (sanoven mamujen, (=Brysselin pää-mamu Stubbin) harjoittamaa rasismia( suomalaisuutta vastaan).
Se ei ou oikkein!
---
Menikö joku väärin?Sanopas mitä muuta minä olen tehnyt?
Kuin äänetsänyt ja ajatellut.... ja jutellut, lukasepa pirruuttas, sen hyvän ystäväsi fenniksen tokasu, ennkö saxit sen miekkarin taas, vai onko se sadistinen-islamisti-poistaja ehtinyt saxia sen ennen sinua?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9967063
Sinä varmaan saat poliisilta kaikki rikokseni lueteltuna aakkosjärjestyksessä.
Tule sitten kutsuu minua tai hyvää ystävääni fennistä hakkumaan rasistiksi.
hmmm
Ja sitähän se ei ole! Mutta hyvä lisäys!!! muistuta tuo Päivi Lipposelle ja muillekin SDP.täisille, mie en maha sille mittää että miulla on kirjitushiriö.
Ja muista se itsekin kun seuraavan kerran haukuskelet sen fenniksen juttuja rasistisiksi ; I must LOVE U. - Lakeuvelt kajahtoo
Mover kirjoitti:
Jos sallit, niin täydennän tikuilla hieman listaasi?
---
Lakeuvelt kajahtoo
myö vastustamma myös
Se ei ou oikkein!
---
Menikö joku väärin?viel yks
olen äärimäisen kiukus siitä että ministeri haukkuu ketään suomalaista yhtään millään sanalla, se ei ole asiallista.
Onko suomalaiset rasisteja vastustaessaan verinahastaan revittyjen verirahojensa holtitonsa syytäämistä suomalaisvanhusten sijasta mamuille.
tai pelätessään muslimien harrastaamaa tappmista.
Kun poliitikot syrjii vahvsti suomalaisia, ja puolustaessaan suomalaiste ovatkin rasisteja, niin vahvasti ihmetten politiikkaame. Lakeuvelt kajahtoo kirjoitti:
viel yks
olen äärimäisen kiukus siitä että ministeri haukkuu ketään suomalaista yhtään millään sanalla, se ei ole asiallista.
Onko suomalaiset rasisteja vastustaessaan verinahastaan revittyjen verirahojensa holtitonsa syytäämistä suomalaisvanhusten sijasta mamuille.
tai pelätessään muslimien harrastaamaa tappmista.
Kun poliitikot syrjii vahvsti suomalaisia, ja puolustaessaan suomalaiste ovatkin rasisteja, niin vahvasti ihmetten politiikkaame.Aivan tuntuu, että fennis itse se sieltä lakeuvelt kajahtaisi.
Yhtä kaikki, korjaa toki listaani, jos siis siinä on jotain vikaa?
Oukei?
- Tapu-tapu ..
Minä en vastusta - vähemmän sairaita mutiaisia kun kivittävät hengiltä.
- Jugde The Judge
Moniavoisuutta oli listassasi...
Mitä se tarkoittaa ? Saako ihminen mennä avioon useammin kuin kerran ? - Tätäkin pitäisi..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744