Peilin toisella puolella

SamiA

Peilin toisella puolella

Koulun kello soi.
Yhtä äkkiä käytävä pursuaa välitunnille kiirehtiviä nuoria: puheen sorina täyttää ilman kuin ampiaisparvi, luokkien ovet heiluvat käytävällä kuin airot, joiden soutajat ovat kolmen promillen humalassa. Nuoret pojat mahtailevat ja tytöt hihittävät kuin Marilyn Monroe.

Ensilumi yllätti jälleen.
Hiutaleet keinuvat äänettömästi ilmassa kuin kanootit ja takertuvat tytön hiuksiin. Poika ajattelee tyttöä, jonka silmät ovat kuin kaksi kyyhkystä, jotka kylpevät sinisessä vadissa, jonka keskellä on musta reikä -- saparot, rautalankaa ja poskissa pisamia.

Pihalle ilmestyi liukumäki, jotta vuorotellen laskettiin Oli pojan vuoro laskea. Vauhti kiihtyy, tuuli ulvoo. Juuri, kun poka aikoi nousta ylös, tyttö liukui pojan päälle. Katseet kohtasivat: ympäröivä maailma jähmettyi paikoilleen. Tuli hiljaista. Hiutaleita leijuu tytön hiuksille. Kiusaajat haukkuvat kuin rakkikoirat, mutta niillä oli jäänyt suu auki.

Seuraavana päivänä kiusaajat olivat löytäneet tytön:
”Et kai oikeasti luule, että poika haluaa olla kanssasi?” kiusaajat tivasivat. Tytön hentoinen ruoko särkyi lasin lailla.

Voimistelusalin naulakko oli täynnä reppuja ja ulkokenkiä.
Tyttö ei osallistunut sählypeliin, vaan istuu patjan päällä ja haaveilee suosikkipojasta, jonka päälle hän oli välitunnilla vahingossa laskenut.

Liikuntatunti loppui.
Ampiaisparvi kaikuu mystisesti suihkuhuoneessa.
Höyry leijui pukuhuoneeseen ja peilit huurtuivat; niihin kykeni kirjoittamaan, jos vain halusi. Yksi kiusaajista kirjoitti peiliin tytön ja pojan nimen: paikalla olijat räjähtivät nauruun. ”Ei poika sinusta välitä”, sanoivat kiusaajat: kukaan ei kuullut sirpaleiden ääntä.

Seuraavana päivänä tyttö ei tullut kouluun.
Poika etsii tyttöä käytäviltä ja pihalta, mutta tyttöä ei löydy. Viikon kuluttua perjantaina koulussa on hiljaista. Opettajat katsovat lattiaan ja kiusaajat ovat hiljaa. Hentoruoko oli liian särkyvä, se ei kestänyt enempää.

Tyttöni silmät ovat kuin kaksi kyyhkystä altaalla, huulet kuin ruusun nupuista valmistettu punainen nauha, jonka teltantekijä on pingottanut muotoon. Miksi en löydä sinua, mietti poika tuskissaan.

Tuskissaan poika istuu pukuhuoneessa, jonka peilit olivat huurtuneet. Yksi peileistä väreili oudosti. Poika pyyhki peilin pintaa: tyttö oli peilin toisella puolella.

17

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gsagsagsagsagsag

      ...täh?

    • Poika katsoo tyttöä peilissä ja kysyy: "Oliko se minun vikani? Sano mitä minun olisi pitänyt tehdä?" Tyttö hymyilee ja vastaa:" Ei se ollut. Minun elämäni oli paljon sinua suurempi. Sille sinä et mahtanut mitään. Saanko jäädä olkapäällesi istumaan?" "Miksi?", sanoi poika "minä haluaisin, että meinsit pois, sillä minuus sattuu kun katson sinua" "Älä auotta murehdi,minä olen olemassa vain täällä sinun olkapäälläsi, muistuttamassa Sinua siitä, että ihmiset ovat särkyviä, sopiiko"

    • ikuinen hakkaus

      Seuraavana päivänä kiusaajat olivat löytäneet tytön:
      ”Et kai oikeasti luule, että poika haluaa olla kanssasi?” kiusaajat tivasivat.

      "Enhän minä oikeasti edes pidä siitä pojasta. Minä pidän tytöistä."
      No sitten sinä läpeensä paha moraaliton syntinen saasta käristyt helvetin ikuisessa tulessa matojen syötävänä vailla armoa! Tee itsellesi ja meille palvelus ja poista itsesi kristitystä yhteiskunnasta, ennenkuin me poistatamme sinut."

      Tytön hentoinen ruoko särkyi lasin lailla.
      Seuraavana päivänä tyttö ei tullut kouluun.

    • A the ist

      Ikävä tarina ja liiankin yleinen. En vain ymmärrä mitä tuo tarina tekee tällä palstalla. SamiA:n kirjoitusten historiaa peilatessa voisi kuvitella, että hänen mielestään nuo kiusaajat olivat ateisteja. Olisitkohan niin typerä, että ajattelisit noin? Toivottavasti et, sillä minullakin on tarina koulukiusaamisesta ja siitä mihin se voi johtaa. Siinä tarinassa kiusaajat olivat uskovaisperheistä, kuten myös luokanopettaja ja koulun rehtori, mutta en henkilökohtaisesti usko että se oli pääsyy kiusaamiseensa ja sen painamiseen villaisella... Tai en haluaisi uskoa. En ole varma. Haluatko kuulla tarinan?

    • Öö...
      Tarina oli toki surullinen, mutta herättää kysymyksen.
      Miksi ihmeessä postasit sen tänne?

      Tiede ja kulttuuri-kategorian alta saattaisit löytää sopivamman palstan tuollaiselle.

    • jep jep

      olisipa kristityt lapset kohdelleet minua yhtä hyvin kouluaikana, kuin nuo kiusaajat kohteli tyttöä

    • Nyyh.

    • SamiA

      "Öö...
      Tarina oli toki surullinen, mutta herättää kysymyksen.
      Miksi ihmeessä postasit sen tänne? "

      Miksi ei tänne? Saithan sinäkin lukea tarinan.
      Tarina ei tapa.

      • Taas loistava osoitus SamiA:n moraalista: Tarkoitus pyhittää keinot.


      • Jessediggaa(eikirj.)

        Lähinnä siitä johtuen että viestin aihe ei liity edes etäisesti tämän palstan aihealueeseen.
        Lajittelu tälläisillä palstoilla on juuri sitä varten että pysyisi jokin järki näissä keskusteluissa.

        Ja tiedän tiedän, olen maininnut asiasta aiemminkin mutta olen edelleen sitä mieltä että on aika typerää postailla palstalle sellaista joka ei palstalle kuulu aiheensa puolesta.


      • SamiA
        Jessediggaa(eikirj.) kirjoitti:

        Lähinnä siitä johtuen että viestin aihe ei liity edes etäisesti tämän palstan aihealueeseen.
        Lajittelu tälläisillä palstoilla on juuri sitä varten että pysyisi jokin järki näissä keskusteluissa.

        Ja tiedän tiedän, olen maininnut asiasta aiemminkin mutta olen edelleen sitä mieltä että on aika typerää postailla palstalle sellaista joka ei palstalle kuulu aiheensa puolesta.

        Minäkin olen todennäköisesti aiemmin maininnut, että kirjoituksiani ei ole pakko lukea. Tee hyvin, ja jätä vastaisuudessa kirjoitukseni huomiotta.


      • Jumalan Armossa on g
        SamiA kirjoitti:

        Minäkin olen todennäköisesti aiemmin maininnut, että kirjoituksiani ei ole pakko lukea. Tee hyvin, ja jätä vastaisuudessa kirjoitukseni huomiotta.

        Suosittelen kaikille samaa, sinä Kristinuskon maineen pilaava SIKA samiA. lantaelin!

        Evankeloidassani en halua SamiAA SAASTAA edes nähdä, siispä pyydän niiden poistoa, koska on hinari!


      • gafsafsafasfsafa
        SamiA kirjoitti:

        Minäkin olen todennäköisesti aiemmin maininnut, että kirjoituksiani ei ole pakko lukea. Tee hyvin, ja jätä vastaisuudessa kirjoitukseni huomiotta.

        Minä en tee virhettä mainitessani että viesteisi eivät liity palstan aihealueeseen vaan sinä teet virheen tehdessäsi palstalle sopimattomia aloituksia.
        Ratkaisu ei ole se että "älä lue sitten näitä" vaan se että ymmärrät sen että palstoilla on omat aiheensa ja täten myös palstan yleistä selkeyttä pidetään yllä.


    • Jumala alkaa olla hö

      Jumala on sadistinen ****** joka sallii koulukiusaamisen.

      Miksi Jumalaa ei riuhtaista alas Taivaasta Hiilihanko perseessä, ilman laskuvarjoa?

      v: koska Jumala pitää kivusta.

    • Armossa Jumala non h

      Voisiko SamiA itse valita sopivan forumin jutuitteen?
      Evamkekodloidaansni en halua tuota saastaa nähdä.

      Tuo "Jumalan ripuli" on SamiA.n tuotoksista parhain

    • Dostojevskin sydäntä riipaiseva 4 tuntinen spektaakkeli.

      Tulee The Unborn elokuvan traileri mieleen missä nainen näkee haamun peilissä.

    • ko

      vai nin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe