Järjestelmänvalvojan salasanan purku

onkelmasd

Elikkä siis saatiin koulusta miniläppärit. Opettaja teki oman käyttäjön minulle ja on itse jv. Ongelma on se että pitäisi asentaa ohjelmia mutta kun yrittäää asentaa kysyy Järjestelmänvalvojan salasanaa.

MITEN siis voisi tämän salasanan saada selville tai ohittaa? Koneessa ei siis ole levyasemaa jos se jotenkin vaikuttaa.
KIITOS!

14

8293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JV-salasanan ohittaminen norm. käyttäjä-tilassa on käytännössä mahdotonta. On olemassa ohjelmistoja, joilla kone voidaan esim. USB-tikulta bootata tilaan jossa JV-salasana on TEORIASSA mahdollista resetoida.

Ko. käynnistys-levykkeiden ja niillä olevien sovellusten käyttö on kuitenkin peruskäyttäjälle ERITTÄIN hankalaa ja lisäksi toimenpiteen onnistuminen on todella epävarmaa. Olen itse kokeillut joitain niistä, eikä mikään lopulta toiminut.

t. -S-

• onnistuu yleensäaina

Tee levykuva koko miniläppärin kiintolevystä. Sen jälkeen USB:n kautta ajat ohjelman joka deletoi järjestelmänvalvojan salasanan. Tämän jälkeen luot uuden järjestelmänvalvojatilin. Levykuvasta palautat alkuperäisen järjestelmänvalvojan salasanan tuomalla tämän alkuperäistiedostot takaisin. Nyt sulla on sun normikäyttäjän tili, alkuperäinen järjestelmävalvojan tili, jonka salasanaa et edelleen tiedä ja toinen järjestelmänvalvojan tili koneelle, jonka kautta voit asentaa ohjelmia ym. Toinen vaihtoehto on hyvällä salauksenpurkuohjelmalla joko Rainbow Tableja tai raakaa voimaa käyttäen murtaa se salasana. Otat sopivalla ohjelmalla usb:n kautta järjestelmänvalvojan HASH-tiivisteen ja jollain nopealla koneella murskaat sen.

• TOIMII!
    • 96

Joko opettaja tai sinä olet täysin toope. Kyllä maailmassa tulee olemaan ongelmia teidänlaisenne pönttöjen kanssa.

• vittu7

lol

• munhommoo

In seconds we do secons.

• Pass waan......

Helpoin tapa: hankit jostain Passware Kit -ohjelman jolla teet boottilevyn tai tikun. Sen jälkeen bootti ja jv salasana on poissa, kestää muutaman minuutin riippuen koneen nopeudesta.

• kakka housu on paha

haistakaa paska hinurit:D

• jope6

Kakkahousu on yhdyssana.

• Kellonpoika

Ja miksi hinaus-auton pitäisi haistaa paskaa?

• ykääääääääääääääääää

Pakkohan se on haistaa kun sieltäpäin tuulee.

• jore 1961

haluutteko mustaamakkaraa narrit?

• UndergrouUmpre

Ei kiitos, painu takas Tampereelle.

• homojako

homoja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      46
      4199
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      8
      4115
    3. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      40
      3338
    4. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      84
      3313
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      14
      3137
    6. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      164
      2850
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      4
      2440
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2439
    9. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      51
      2186
    10. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1878
    Aihe