Järjestelmänvalvojan salasanan purku

onkelmasd

Elikkä siis saatiin koulusta miniläppärit. Opettaja teki oman käyttäjön minulle ja on itse jv. Ongelma on se että pitäisi asentaa ohjelmia mutta kun yrittäää asentaa kysyy Järjestelmänvalvojan salasanaa.

MITEN siis voisi tämän salasanan saada selville tai ohittaa? Koneessa ei siis ole levyasemaa jos se jotenkin vaikuttaa.
KIITOS!

14

8006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JV-salasanan ohittaminen norm. käyttäjä-tilassa on käytännössä mahdotonta. On olemassa ohjelmistoja, joilla kone voidaan esim. USB-tikulta bootata tilaan jossa JV-salasana on TEORIASSA mahdollista resetoida.

Ko. käynnistys-levykkeiden ja niillä olevien sovellusten käyttö on kuitenkin peruskäyttäjälle ERITTÄIN hankalaa ja lisäksi toimenpiteen onnistuminen on todella epävarmaa. Olen itse kokeillut joitain niistä, eikä mikään lopulta toiminut.

t. -S-

• onnistuu yleensäaina

Tee levykuva koko miniläppärin kiintolevystä. Sen jälkeen USB:n kautta ajat ohjelman joka deletoi järjestelmänvalvojan salasanan. Tämän jälkeen luot uuden järjestelmänvalvojatilin. Levykuvasta palautat alkuperäisen järjestelmänvalvojan salasanan tuomalla tämän alkuperäistiedostot takaisin. Nyt sulla on sun normikäyttäjän tili, alkuperäinen järjestelmävalvojan tili, jonka salasanaa et edelleen tiedä ja toinen järjestelmänvalvojan tili koneelle, jonka kautta voit asentaa ohjelmia ym. Toinen vaihtoehto on hyvällä salauksenpurkuohjelmalla joko Rainbow Tableja tai raakaa voimaa käyttäen murtaa se salasana. Otat sopivalla ohjelmalla usb:n kautta järjestelmänvalvojan HASH-tiivisteen ja jollain nopealla koneella murskaat sen.

• TOIMII!
    • 96

Joko opettaja tai sinä olet täysin toope. Kyllä maailmassa tulee olemaan ongelmia teidänlaisenne pönttöjen kanssa.

• vittu7

lol

• munhommoo

In seconds we do secons.

• Pass waan......

Helpoin tapa: hankit jostain Passware Kit -ohjelman jolla teet boottilevyn tai tikun. Sen jälkeen bootti ja jv salasana on poissa, kestää muutaman minuutin riippuen koneen nopeudesta.

• kakka housu on paha

haistakaa paska hinurit:D

• jope6

Kakkahousu on yhdyssana.

• Kellonpoika

Ja miksi hinaus-auton pitäisi haistaa paskaa?

• ykääääääääääääääääää

Pakkohan se on haistaa kun sieltäpäin tuulee.

• jore 1961

haluutteko mustaamakkaraa narrit?

• UndergrouUmpre

Ei kiitos, painu takas Tampereelle.

• homojako

homoja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      229
      1420
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      995
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe