Elikkä siis saatiin koulusta miniläppärit. Opettaja teki oman käyttäjön minulle ja on itse jv. Ongelma on se että pitäisi asentaa ohjelmia mutta kun yrittäää asentaa kysyy Järjestelmänvalvojan salasanaa.
MITEN siis voisi tämän salasanan saada selville tai ohittaa? Koneessa ei siis ole levyasemaa jos se jotenkin vaikuttaa.
KIITOS!
Järjestelmänvalvojan salasanan purku
14
8006
Vastaukset
JV-salasanan ohittaminen norm. käyttäjä-tilassa on käytännössä mahdotonta. On olemassa ohjelmistoja, joilla kone voidaan esim. USB-tikulta bootata tilaan jossa JV-salasana on TEORIASSA mahdollista resetoida.
Ko. käynnistys-levykkeiden ja niillä olevien sovellusten käyttö on kuitenkin peruskäyttäjälle ERITTÄIN hankalaa ja lisäksi toimenpiteen onnistuminen on todella epävarmaa. Olen itse kokeillut joitain niistä, eikä mikään lopulta toiminut.
t. -S-- onnistuu yleensäaina
Tee levykuva koko miniläppärin kiintolevystä. Sen jälkeen USB:n kautta ajat ohjelman joka deletoi järjestelmänvalvojan salasanan. Tämän jälkeen luot uuden järjestelmänvalvojatilin. Levykuvasta palautat alkuperäisen järjestelmänvalvojan salasanan tuomalla tämän alkuperäistiedostot takaisin. Nyt sulla on sun normikäyttäjän tili, alkuperäinen järjestelmävalvojan tili, jonka salasanaa et edelleen tiedä ja toinen järjestelmänvalvojan tili koneelle, jonka kautta voit asentaa ohjelmia ym. Toinen vaihtoehto on hyvällä salauksenpurkuohjelmalla joko Rainbow Tableja tai raakaa voimaa käyttäen murtaa se salasana. Otat sopivalla ohjelmalla usb:n kautta järjestelmänvalvojan HASH-tiivisteen ja jollain nopealla koneella murskaat sen.
- TOIMII!
tää on toimiva ohje kun vain saat asennuslevyn tai korjauslevyn usb-tikulle http://neko.kapsi.fi/ohje/Windows_7-vinkit/muuta_unohtunut_salasana.html
Ollaan tehty kaksi kertaa toimii 100% varmasti - 96
Joko opettaja tai sinä olet täysin toope. Kyllä maailmassa tulee olemaan ongelmia teidänlaisenne pönttöjen kanssa.
- vittu7
lol
- munhommoo
In seconds we do secons.
- Pass waan......
Helpoin tapa: hankit jostain Passware Kit -ohjelman jolla teet boottilevyn tai tikun. Sen jälkeen bootti ja jv salasana on poissa, kestää muutaman minuutin riippuen koneen nopeudesta.
- kakka housu on paha
haistakaa paska hinurit:D
- jope6
Kakkahousu on yhdyssana.
- Kellonpoika
Ja miksi hinaus-auton pitäisi haistaa paskaa?
- ykääääääääääääääääää
Pakkohan se on haistaa kun sieltäpäin tuulee.
- jore 1961
haluutteko mustaamakkaraa narrit?
- UndergrouUmpre
Ei kiitos, painu takas Tampereelle.
- homojako
homoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809