Ja vasektomian samalla kertaa, en enää tiedä jaksanko ymmärtää.
Mieheni otti ripsienpidennyksen
7
75
Vastaukset
- Kannustusta
Onko ne nätit ? Riippuu siitä ja ole iloinen, ettei peniksenpidennystä ilmeisesti tarvinnut, kun vasektomialla selvisitte.
- 27
Naura sille päin näköä ja hae naiskaverisi nauramaan myös.
Jos jätkä ottaa ripsien pidennyksen, se on taatusti homo. paitsi jos haluaa tehdä pilkkaa itsestään.
Kyllä miehen pitää olla Jumalan luoma, eikä mikään ääliönarsisti pelle !!! - erikoistahan se on
Hei ei pidä tuomita, jos ihminen on oikeasti hetero eikä ole salasuhdetta mitenkään samaan sukupuoleen, niin anna olla ja ole iloinen jos sinusta nyt näyttää paremmalta! Miksei olisi saanut ottaa?
- mittee tuosta
"Erikoistahan se on " Siinä koko tautikuva. Joillakin on epäterve pakkomielle tehdä jotain erikoista.
- Hellevitsi
Hullussa maailmassa ihmiset tekevät hulluuksia, ei se sen kummempaa ole, mutta eikös se vasektomia takaa, ettei ainakaan enempää ripsienpidentäjiä synny ?
- muori kermankuori
Älä anna asain mieltäsi suotta painaa - osta kaupasta ribsejä ja herkutelkaa aterian äärellä.
- sheikit maksaa
Myy se huoraks kuwaitiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1084559Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513270
- 432962
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232186
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171829Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735