sen huomaa kun pelaa joten mistään satunnaisarvontapeleistä ei ole kyse. Koska joku taho puuttuisi tuohon ihmisten huijausmuotoon?
RAYn pelikoneet kontrolloituja
6
155
Vastaukset
- heterokaympler1
UP 1
- Matti - M
Mikään taho todennäköisesti ei siihen puutu -> täysin kontrolloituja ovat.
Yksi vaihtoehto on asettaa pommi johonkin koneeseen,
mutta ei sekään auta kun nykyään valvontakameroita on joka puolella,
jäisi vaan kiinni ja joutuisi maksamaan satojen tuhansien tai miljoonien korvaukset.
Totuus valitettavasti on tämä: meillä ei ole mitään mahdollisuuksia pitkässä juoksussa jäädä voitolle RAYn koneista.
Ennen pystyi tyhjentämään väkisin koneen, kaveri teki sen, ei jäänyt kiinni ja niillä rahoilla voitti yli 10 tuhatta markkaa.
Nykyään siihenkään ei ole mitään mahdollisuutta uuden teknologian vuoksi. - aWEGUGUE
juu ja nykyäänhän nekin rahat mitä ne huijaa ihmisiltä menee enimmäkseen herrojen perseeseen eikä hyväntekeväisyyteen. Voishan niihin nyky koneisiinkin vielä laittaa rahaa sillointällöin jos sentään huijaisivat oikeasti hyvään tarkoitukseen......
- Matti - M
Hienosti sanottu AweG.
Kusettavat monessa suhteessa, mukamas hyvään tarkoitukseen.
Ja tätä avoimesti vielä mainostetaan:
RAY - Hyvän tahdon pelejä.
Ja vielä surullisempaa on se, että tiedän että jotkut jopa todella uskovat häviöiden menevän johonkin hyvään vaikka tod.näk yli 90% ei mene.
Oikeastaan emme voi kuin toivoa että Eduskunta / hallitus voisi tähän asiaan puuttua tai sitten vielä parempi vaihtoehto: Monopoli nurin,
mutta ongelma on se, että RAYn monopoli ei mene nurin eikä eduskunta tule asiaan puuttumaan.Eduskunnassa on paljon ray:n tuotoista nauttivia politikkoja. Hallitus ohjelmassa on myös laki ehdoitus ulkolaiseten casinojen blokkaamisesta. Ainoa joka voisi murtaa monopolin on EU.
Eli EU:ssa ei voi vaan estää toisen EU maan sivustoa. Rahapelit kyllä tässä hieman eri asia, mutta en usko että vois niitäkään blokata. Monopoli saa olla peliriippuvuuden rajoittamiseksi, mutta niihän ainakaan ray:lla ei ole
En myöskään usko, että suomessa saataisiin blokkaus toimiin niin hyvin kuin jenkeissä. suomella ei olisi valtaa viedä domainita saitelta niikuin jenkeissä.
- theusko
UP1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504