Vähän lätkä uutisia!

juha82222

Sean bergenhei hyökkää jatkossa floridan riveissä. Talkoot työt tambassa on tehty ja jatkossa täytyy saada vähän palkkaakin tuumi sean. Phantters rakentaa uutta menestystä ja uskonkin että lähes 96 vuoden veroinen nippu on ensi kaudella kasassa. Phantters nähdään neljän sakissa. Toinen neljän sakkiin yltävä nippu ensikaudella on jokisen ruudun ja pitkäsen seura carolina hurricanes. kaksi muuta paljastan myöhemmin. Myös kirjani lätkä nostalgiaa josta olen antanut teille rakkaat lukijani jo makupaloja valmistuu pian kustantaja vain täytyisi löytää. Ei muuta kun hyvää kesää ja kops kops..

9

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juha82222

Niin ja hyvän ystäväni fucta korppikuninkaan novellikokoelma TANSSI PORISSA JA MUITA PORILAISIA LÄTKÄKERTOMUKSIA pitäisi myös ilmestyä tämän kesän aikaan mutta korppikungas informoi teitä vielä siitä tarkemmin.

• fucta

Hei vaan ja tanssi munasillaan korpin nahkaviitta päällä variksen luu kruunu päässä ja patalippu kädessä. Novelikokoelmani tanssi porissa ja muita porilaisia lätkäkertomuksia ilmestyy kyllä kun olen sen saanut valmiiksi tarinoina mm. porilaisen hulluuden karkumatka jossa porilainen hulluus karkaa ja sitä metsästetään perhoshaavien ja mäyräkoirien kanssa oulusta ja lopuksi ollaankin lätkän pyhimmässä eli raksilanhornan kattilassa... mutta ei siitä sen enempää tällä kertaa.

• jalluiz

Hei korppikuningas!

Mistähän kirjan voisi tilata sitten kun se ilmestyy? Vaikuttaa mielenkiintoiselta ja hauskalta! Itsekkin olen yrittänyt kirjoittaa omaelämänkertaa mutta se on vielä aivan alkutekijöissään. Mutta kiitos jo etukäteen. PS. oisiko mahdollista että paljastaisit vielä jonkun tarinan aiheen?

• fucta
        jalluiz kirjoitti:

Hei korppikuningas!

Mistähän kirjan voisi tilata sitten kun se ilmestyy? Vaikuttaa mielenkiintoiselta ja hauskalta! Itsekkin olen yrittänyt kirjoittaa omaelämänkertaa mutta se on vielä aivan alkutekijöissään. Mutta kiitos jo etukäteen. PS. oisiko mahdollista että paljastaisit vielä jonkun tarinan aiheen?

Hyvä jalluiz!! Tanssi munasillaan korpin nahkaviitta päällä patalippu kädessä ja korpin luu kruunu päässä. Kirjan voi tilata suoraan minulta kohan se valmistuu. No yhden aiheen voin paljastaa se on YSTÄVÄNI RAINBOW PARTAVAAHDON TARINA. Se on koskettava ja herkkä vähähän ehkä surullinenkin tarina hyvästä ystävästäni.. NYT polen jokeri lipun maahan ja junttaan jaskan siihen päälle!!!
        MOi vaan!

• juha82222

On paljastuksen aika ystävät hyvät eli paljastan kolmannen neljänsakkiin peniän. Hiljaisuutta pyydän hiljaisuutta. Param param param rumpujen pärinää hyvät ystävät se on NASHVILLE PREDATORS ilo uutinen kaikille suomi lätkän ystäville on julistettu Pekka "peckkenbauer" Rinne todellakin torjuu nashvillen ensikaudella neljän sakkiin. Pekka Rinne valitaan ensikaudella parhaaksi maalivahdiksi ja TUURI TIMPPA TÖPSELI TOMAS joutuu jo kauden puolivälissä farmiin aina ei hyvällä tuurillakaan pärjää mutta tuskimpa se meitä suomalaisia palkon surettaa me juhlimme Pekkaa. Vielä yksi on paljastamatta koittakaa kestää ystävät! Kerron sen kyllä kun aika on kypsä. MOi vaan ja kops kops

• juha82222

On pajastusten aika ystävät hyvät ja lopuksi annan teille vähän miettimisen aihetta. Neljäs gängi on GALGARY FLAMES! it hard to be a general managerr and good team of ice hockey it s finnish rockett att kipper play team..OK ei siitä sen enempää. Eilen kun kaivoin vanhan commodore 64 n vintin pölystä ja sitä tarkastellessani huomasin että siitä löytyy nappi niemeltä caps lock myös uudesta pcstäni löytyy nappi nimeltä caps lock eikö tämä ole vähän outoa? Siinäpä teille miettimisen aihetta ja kops kops!!

• juha82222

miksi käytät samaa nikkiä kuin minä??
      oletko mun fani vai vihaaja(joka yrittää saada minut kyseenalaiseksi täällä) ???
      kaipaan vastausta.

• juha82222

Olen mikä olen enkä muuksi muutu! Jos viesteihini ei vastailla juttelen itselleni: ) MUt hei boys and girls nyt paljsatan seuraavan stanley cup voittajan! Se on tamba bay lighting!!!Kuulitte oikein se todellakin on tamba! Mutta mitä mitä mitä?! EIhän tamba ole tuossa neljän listalla jonka aijemmin tein? Miitenkäs se on mahdollista? Miettikääpä sitä? Aika outoa vai mitä? EI muuta kun kops kops!

• girl435352
        juha82222 kirjoitti:

Olen mikä olen enkä muuksi muutu! Jos viesteihini ei vastailla juttelen itselleni: ) MUt hei boys and girls nyt paljsatan seuraavan stanley cup voittajan! Se on tamba bay lighting!!!Kuulitte oikein se todellakin on tamba! Mutta mitä mitä mitä?! EIhän tamba ole tuossa neljän listalla jonka aijemmin tein? Miitenkäs se on mahdollista? Miettikääpä sitä? Aika outoa vai mitä? EI muuta kun kops kops!

Ei muuta kun kops kops!! kyllä juha82222 ja fucta on kingejä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4700
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2441
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      574
      1841
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1673
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      105
      1530
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1197
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1138
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      988
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      987
    Aihe