Paavo Väyrysen ladulla

EI natolle!

Sauli Niinistöllä on sama pakkomielle kuin Paavo Väyryselläkin, hän haluaa suomen presidentiksi hinnalla millä hyvänsä.

Älykkyydessä Niinistö voi jäädä Paavo Väyryselle kakkoseksi, joollei ihan kolmoseksikin vielä.

TV-ohjelma uutisvuodon Tommy Tberman vainaan ja Jari Tervon mukaan Sauli Niinistö oli huumorintajuton hiljainen pökkypää jonka vuoksi ohjelman leikkaajilla oli täysi työ saada uutisvuto-ohjelma viihdyttäväksi ja julkaisukelpoiseksi tuotokseksi.

Myös Saulin ex:ä Tanja Karpela piti Niinistöä epäsiistinä ihmisenä joka ei kyennyt huolihtamaan oikein asioistaan.

Ilta-lehden kolumnisti Aarne Laitisen mielestä Sauli Niinistö ei sovi presidentiksi siksi koska on niin sivistymätön ettei Saulin kanssa voi mennä esim. baariinkaan ilman shakkilautaa. Niinistön kanssa on kuullemma aivan turha yrittää keskustella mistään historioista tai sen sellaisista koska Sauli ei tiedä niistä kuin korkeintaan jonkin pienen ja pinnallisen osion!?

10

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • American standard

Niinistö olisi suomen George W. Pöljempi. Sauli olisi nato-lobbaajien nukkepresidentti vailla omaa tahtoa ja tietämystä.

• ei natolle

Ans kattoo ny. Ootellaan ja kahtotaan mitä muilla on tarjota, vertaillaan sitte!

• wanhoja pieruja

Sauli Niinistö johtaa hävinneiden ja finaaliin pääseiden presidenttiehdokkuuksien määrässä. Hän on tasapisteissä Paavo Väyrysen kanssa, joka tuokin on ollut peräti kolme kertaa presidenttipeleissä mukana.

• oikea rotanperse

Sauli Niinistö on pellkkä pinokkio joka tekee täsmälleen eniiten maksavien mieliksi. Hän on vanha kokoomuslainen joka on aina viihtynyt näiden kyönien rottien seurapiireissä.

• yks vaan..

Minä en tule äänestämään Niinistöä, olipa hänen vastaehdokkanaan kuka tahansa. Jos sos.demit päättäisivät tehdä Paavo Lipposesta presidenttiehdokkaan, niin siinä tapauksessa jättäisin äänestämättä.

• Ihmiset hoi!

Nyt täytyy muistaa että presidentin vaalit on henkilövaalit. Puolueen ei tässä tapauksessa pitäisi paljoa painaa, vai painaako?

Niinistö kuuluu puolueseen joka uhkaa lopettaa suomen puolueettomuuspoliittisen linjan ja liittää Suomi natoon!? Kuinka natomyönteisen presidentin Suomi tarvitsee? Entä riittääkö suomelle pelkkä nukkepresidentti jonka älykkyys ei riitä kuin lautapelien pelaamiseen?

• No thanks!

Lehdet leipovat Niinistöstä jo ihan varmaa presidenttiä vaikka kaikki eivät ole julkistaneet edes ehdokkaitaankaan vielä? Itse olen jo päättänyt: EN äänestä Niinistöä! EI Niinistölle, Ei natolle!

• Traitraitrallallaa

Ei tässä kukaan muu leivo Niinistöä presidentiksi kuin sinä itse.

• Traitraitrallallaa

Ei tässä kukaan muu jää älykkyydessä Paavo Väyryselle kakkoseksi kuin
      sinä itse.

• salenatso

Saleko hakkaa pölöjän pojan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe