PITKÄVETO
Viikko 26
Tulospäivämäärä 05.07.2011
Pelitapa: Tavallinen
Kohde Merkki Kerroin
47 Jyväskylä - Raahe _ _ 2 - - 1,80
63 FC Honka - FC Inter _ _ 2 - - 2,60
76 FC Futura - Klubi 04 _ _ 2 - - 1,75
Kokonaiskerroin: 8,19
Tän illan vedot !!!
4
91
Vastaukset
- l-kyösti
tuo on varmaan aika lähellä osumista. en kuitenkaan onnittele vielä etukäteen, koska se tietää epäonnea kjäh kjäh
- l-kyösti
kjäh kjäh, jäi sitten 1 maalin päähän. itsellä jäi 16-kertoiminen tripla 1 juoksun päähän. tänään tuli niin paljon tasureita, että ei varmaan kukaan muu voittanut kunnolla kuin teppo.moi.
- 2 Häkkiä
Noh, näinhän se on!!! 1 maali tosiaan ratkas ... Harvoin rupean ristiä veikkaamaan vaikka niitä tuleekin välillä aika paljon!
- Paavo Harvahammas
2 Häkkiä kirjoitti:
Noh, näinhän se on!!! 1 maali tosiaan ratkas ... Harvoin rupean ristiä veikkaamaan vaikka niitä tuleekin välillä aika paljon!
Eipä noita ristejä tule yksistään veikattua, ehkä tuplakohteina eli 1x tai x2.
Mulla on ainakin sellanen tuuri, että jos veikkaan yksistään ristiä, niin ei varmana tule tasapeliä.
Mun tuurilla 12 veikattu kohde päättyy ristiin, aika monta kertaa on käyny noin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8212665Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711363- 514583
- 244297
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164222Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364030Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573929No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol423752- 603490
- 423165