Voitteko suositella kunnon katastrofielokuvia? Mitä suurempi, sen parempi. Vuonna 2009 valmistunut "2012" oli ihan nätti elokuva.
Katastrofin pitää tapahtua ainakin osittain. Maailmanloppu on paras, varsinkin jos se tapahtuu lopussa, hahahahaha!
Ei mustavalkoisia elokuvia tai muuten karsealta näyttäviä.
Kunnon katastrofielokuvia?
14
4461
Vastaukset
- Külli Täti
On the beach, minisarja, ei leffaa kun on mustavalkoinen mutta on parempi
Deep Impact
The Day After Tomorrow
28 days later
Titanic
s/s poseidonin seikkailu, 70-luvn leffa, ei 2000-luvun remake joka on paska
Liekehtivä torni
The Day After-seuraava päivä
Twister
Dante's Peak
Airport '77
War of the worlds
Outbreak-tuntematon uhka
Children of men
Oishan noita kun vaan muistais... - thy656ty
Miten noi titanic,s/s poseidon ja liekehtivä torni on katastrofielokuvia? Book of Eli oli ihan hyvä.
- zdgsh t
No eikös tuo Titanicin uppoaminen ollut aikamoinen katastrofi? Ja Liekehtivä torni nyt on legenda, se kannattaa katsoa muutenkin!
- PLukkers
No voi kankku, unohdin mainita, että virusepidemiat eivät kiinnosta. Täytyy olla tuhoa.
Titanic tai jonkin talon palaminen tai vastaava ei kiinnosta. Pitää olla jokin suuri katastrofi. Maailmanloppu olisi parasta.
Deep impactin olen muuten katsonut. Muuten ihan ok, mutta onnettomuus tapahtui vasta ihan lopussa :(
Kiitoksia kuitenkin. Täytynee katsastaa osa noista elokuvista imdb:stä. - th
Tässä vielä 'muutama';
http://www.imdb.com/keyword/end-of-the-world/?title_type=feature&genre=thriller&min_rating=5.0- PLukkers
Ei termi2 ainakaan ole lähelläkään, mitä haen. Kyllä minä olen googlella hakenut, mutta lopulta alkoi olla työlästä, kun suuri osa elokuvista ei ollut lähelläkään ja melkein kaikki loput oli virusjuttuja tai vastaavia.
- ghy675
Ehkei sellaista leffaa ole vielä tehty, mitä etsit, luulempa niin.
- ghty665
2012
Abyss – syvyys
Airport '80 - Concorde
Apollo 13
Armageddon
Asteroidi
Britannic
Cloverfield
Dante's Peak
The Day After Tomorrow
Daylight – paniikki tunnelissa
Deep Blue Sea
Deep Impact
Disaster Movie
Doomsday
Elossa
I Am Legend
Independence day – Maailmojen sota
Kaappaus Bermudan kolmiossa
Kiitorata
King Kong 1933
King Kong 1976
King Kong 2005
Maailmojen sota 1953
Maailmojen sota 2005
Maanjäristys
Meren raivo
Meteori
Meteoriit
Orca – tappajavalas
Poseidon
Purppuravyöhyke
Sunshine
Tornadojen yö
Tuhoparvi
Tulivuori
Tuntematon uhka
United 93
Vieras tulevaisuudesta
Viimeinen aalto
Viimeisellä rannalla
Volcano: Fire on the Mountain
World Trade Center (elokuva)- PLukkers
Tuossa on muutama, joka kuulostaa hyvältä.
Kinkongit ja britannicit hiiteen. Tappajavalaat myös.
- tardigrade
Listalta puuttuu Nicolas Cagen tähdittämä "The Knowing" suomeksi käännetty "Tieto". Oli kyllä aika tyly leffa lopun takia. Jotenkin vaan tosi sopimaton totaalituho juoneen nähden. Koko maapallon elämä sen mukana siinä meni sitten, että oliskohan tarpeeksi tuhoa?
- PLukkers
HAUHAUHAUHAHAHAHAHAHAAA! EN KATSONUT VIELÄ, MUTTA SEN KUVIA IMDB:SSÄ OLI KIVA JHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!
- nn
Jos katastrofi (maaimanloppu?) ei saa tapahtua vasta filmin lopussa, niin kannattaa hakea elokuvia määritteellä 'post apocalypse'.
Esimerkkinä vaikkapa Threads:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2023790698427111488- PLukkers
Siis tarkoitan, että jos elokuva on pelkkää draamaa ja ihmisten parkumista ja sitten viimeisen 20m aikana tapahtuu jokin pieni katastrofi, niin se on peestä.
- Totaalista
Eikö se Kubrickin Tohtori Outolempi ole riittävän katastrofaalinen farssi? Lopussa tietty maailmanloppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349