Itsensä häpäiseminen ja nöyryyttäminen julkisesti

itsekidutusta

Onko teillä joskus ollut niin paha olo että on tehnyt mieli jotenkin konkreettisesti kurittaa itseänne häpäisemällä ja nöyryyttämällä julkisesti? Mulla on sellainen fiilis että haluaisin purkaa tätä sisällä olevaa pahaa oloa näkyville häpäisemällä itseäni julkisesti, esim. menemällä uimarannalle aurinkoa ottamaan yläosattomissa tai ajamalla pää kaljuksi tai laittamalla kuvia p*llustani tuonne alastonsuomi-sivuille. Eikö olekin sairas olotila?

24

787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla ei tarvetta

Kieltämättä, mutta mikäs minä olen sanomaan. Joten siitä vaan jos siltä tuntuu.

• ei tarvetta moiseen

On tuota joutunut ihan tarpeeksi nöyryytetyksi muutenkin ettei ole tarpeen vasiten itseään enempää nöyryyttää julkisesti.

• .

Ei todellakaan ole noin paha olo ja kyllä on sairas olotila. Jos p*llun kuvia nettiin lataat, niin katsokin, että ovat omastasi!

• ap.

No niin, nyt on nöyryytys työn alla. Liityin S24:n jäseneksi pitkästä aikaa ja vaikka laitoin ruksin kohtaan "en etsi mitään erityistä" niin kohta on sähköpostini turvoksissa kaveripyynnöistä ja viesteistä 120 kiloisilta 70-vuotiailta papoilta joilla on alkoholiongelmia ja huonot hampaat sekä gambialaisilta loverboy-tyypeiltä.

• noh noh

Oletko saanut auringonpistoksen?

• NO EI TOD

Mun mielestä sekin on jo liian iso nöyryytys jos sanon ihastukselle että oisin halunnu nähdä sen vielä.

Sit kyllä häivyn ja heti jos sen sanon.

• ei haluja tuohon

ei ole koskaan ollut eikä ole moista mieli tehnyt tehdä, kun on tarpeeksi nöyryytetty ja moitittu muutenkin.

• zz.................

SAIRASHAN sä oletkin.

• Anonyymi

Minulla välillä tulee olo häpäistä, kurittaa itseäni. Lähinnä se on ollut kuitenkin itseni kiusaamista/kiduttamista . Olen piiskannut itseäni, piiskannut myös kaluani ja sitonut sitä. toki ottanut myös kuvia silloin

• Anonyymi

Onko sinulla ollut kiellettyjä tuhmia ajatuksia vai peräti tekoja, minkä takia itseäsi rankaiset?

• Anonyymi

Reps
      Häpeeksä trolli rakas mua jotenki vai?
      AP ei oo nainen. Luuli varmaa et kiusaa mua.😁

• Anonyymi

Voi, voi. Varttihul+u tahtoo julkkikseks hinnalla millä hyvänsä. Siitä vaan, vaik oot tainnut tehä senkin jo useasti ennenkin.

• Anonyymi

Olkoon net muijen kauraa.

• Anonyymi

Taasko näitä sun BDSM-fantasioita tumma nainen. Kyllähän noi voi toteuttaa turvallisemminkin

• Anonyymi

Olet arvokas.
      Yleensä jos tuntuu pahalta, en ole nukkunut.
      Ja tartten silloin unta.

Mun mielestä rannalla yläosattomissa olo ei häpäisisi mua. Ei ehkä ne alapääkuvatkaan vaikka tuollainen ei ole juolahtanut mieleen. En edes tiennyt että tuollainen alaston sivusto on.

Olen joskus miettinyt että olisiko kallon muotoni kaunis. Että olidi kiva tietää. Sen saisi tietää jos ajaisi hiukset. Mutta ei sekään häpäisisi mua. Silloinha syöpä yms olisi häpeä eikä se ole.

• Anonyymi

Et rakasta itseäsi.

• Anonyymi

Joku trauma tai vallanhaluhan sulla taitaa olla. Kannattaa vaikka pistää noita jaksoja kalenteriin ylös, toistuuko samoin väliajoin. Vähän hallitsematonta käytöstä.
      Pitäiskö varailla aikaa mt puolelle, ettei vallan luiskahda käsistä, sitten myöhemmin.

• Anonyymi

Eipä ole. Mutta jos tuntuu siltä niin mene vaikka kadulle kävelemään alasti... etköhän saa nöyryytystä sillä itsellesi..

• Anonyymi

Jokuhan voi hoitaa ton sulle yksityisesti jos nöyryytys sytyttää

• Anonyymi

Yhden eron jälkeen teki mieli leikata kauniit rintani ja hiukseni pois. Minulla oli tosi paha olo tuolloin. Aika onneksi hoiti.

• Anonyymi

Niin ja piti sano ap:lle ystävän neuvo, että älä lähetä mitään p*llun kuvia minnekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja piti sano ap:lle ystävän neuvo, että älä lähetä mitään p*llun kuvia minnekään.

Tuskin enää lähettää jos ei ole sitä viimeisen 14 vuoden aikana tehnyt :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin enää lähettää jos ei ole sitä viimeisen 14 vuoden aikana tehnyt :D

Ei hitsi, kun menin lankaan 😂

• Anonyymi

Häpeällistä on pelkästään jos lähetät tai otat tai katsot luvatta toisten henk koht kuvia. Tai manipuliit jonkun katsomaan sinun vaikkei haluaisi

Muuten noissa teoissa ei ole häpeämistä. Jos itselle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      244
      4037
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe