http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194685717978/artikkeli/ksml invalidin pysakointilupa ei suojaa parkkisakoilta.html
Näin ne yksityiset valvojat kunnioittaa esim. sotaveteraaneja... Herätys kiinteistöjen omistajat, ennenkuin yksityiset valvojat mutaavat teidän maineenne kokonaan. Eikö olekin mukavaa kun paikallislehden etusivulla on kissan kokoisilla kirjaimilla "kauppakeskus sakottaa sotaveteraaneja"? Varmasti vaikuttaa positiivisesti asiakasmääriin.
Invalidin pysäköintilupa ei suojaa parkkisakoilta
3
251
Vastaukset
- Parkkikentsu
Eivät ne sotaveteraanitkaan voi luistella sopimuksista. Laki on laki. KKO:n päätös siunasi sen, että kaikkia voidaan sakottaa sopimusrikkomukseen vedoten. Ei sopimustekstissä erotella sotaveteraaneja tai invamerkein muutenkaan varusteltuja autoja.
Kaikki sopimusrikkurit ja pinnarit pistetään maksamaan. - pissalappuliisa
Omituista. Tässä on taas yksityisillä firmoilla eroja.
Itse olen yksityisen firman lissu ja meidän ohjeistuksessamme lukee ettei invatunnuksilla varustetuille autoille anneta lappuja.- parkkikorppi
"Itse olen yksityisen firman lissu ja meidän ohjeistuksessamme lukee ettei invatunnuksilla varustetuille autoille anneta lappuja."
Parkkikentsu muutti tämän ohjeen. Nyt sitten sinä laputat inva-autot tai laputat kotiisi lopputili takussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770