Mitähän se Olavi Voittonen oikein itsestään kuvittelee? Kyllä se O.V. on narsistien ja pikkumainen jätkä koko heppu. Se varmaan otti Olavi Voittosen kunnian päälle, kun Haaparannan kirkkoherra Kimmo Sulila hyllytti sen Voittosen Ruotsin puolella Haaparannan kesäseurojen puhujan tehtävistä.
http://www.kotimaa24.fi/uutiset/kotimaa/5587-voittosen-hyllyttanyt-sulila-minua-pyydettiin-tekemaan-parannusta
Kyllä Olavi Voittonen on narsistinen heppu
11
4939
Vastaukset
- Jig Saw
Joo, sehän on aivan älytöntä kuinka Olavi Voitotnen on tässä tominut ja kertoo selvästi narsistisesta MINÄ MINÄ-asennoitumisesta. On oma iso kysymyksensä, miksi Vottonen ei ensin vastannut Kimmo Sulilan yhteydenotto pyyntöihin. Sulila olisi halunnut jutskata OV:n kanssa tilanteesta ennen kuin se meni julkisuuteen.
On aivan selvää että varinkin ruotsalaisessa avoimuuden kulttuurissa työskentelevälle on käsittämätöntä että rikosvyyhdin selvittelyn kohteena olevan liikkeen johtaja porskuttaa julkisuudessa lähes sadan tuhannen suomalaisen virallisena edustajana kuin ei olisi mitään tapahtunut. - Diagnoosi
SRK:n ja vl-herätysliikkeen johdossa toimii sairas narsisti Olavi Voittonen.
http://www.healingeagle.net/Fin/Quotes/NarcisChar.html- huomioitsija
Hieno 46-kohtainen luettelo, joka pitäs lähettä Oavi Voittoselle.
- missä tunteet?
En usko, että Olavi Voittonen on tietämätön saamastaan kritiikistä. Se tässä ihmetyttää, että ei itse älyä luopua tehtävistään. Normaalilla tunteella varustettu ihminen ei kestäisi olla tuossa tehtävässä kaiken kritiikin keskellä. Pitää olla kova luonne, että kestää. Kauniita sanoja oli suviseurojen avajaispuheessa, mutta puhe oli jotenkin sotilaallinen, kylmä.
- maanantai..
Ulostakaa jo ihmeessä tuo Olavi Voittonen.
- WC-pytystä
Mieshän haiseekin sille!
- Niin tekee.
WC-pytystä kirjoitti:
Mieshän haiseekin sille!
Niin tekee.
- Harmistunut ei-vl
Niin tekee. kirjoitti:
Niin tekee.
Miten olette noin alas vajonneet ?
Hävetkää edes mitä toisista kirjoitatte !
- abc222
Käsittämättömän kiinnostuneita olette vanhoillislestadiolaisten asioista. Jos asia ei kiinnosta, ette te kirjotitelisi näitä juttuja tänne. Toivottavasti opitte kirjoittamaan sivistyneemmin, koska osin nämä tekstit menevät epäasiallisuuden puolelle.
- Jep.
Jep.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865