Eikös se ollut lahtari, joka suomalaisia kommunisteja tuhosi? Kun Otto Wille Kuusinen tuhosi suomalaisia kommunisteja enemmän kuin kukaan toinen, eikös Kusinen ole silloin suurlahtari?
Suurlahtari: OWK
7
83
Vastaukset
- huurst myl läks
Kuusinen ei tuhonnut ketään vaan tuhoamisen suoritti NKVD joka oli lähinnä venäläistetty versio Tsekasta. Toisaalta puhdistusta pahimmissa vaiheissa siinä saattoi olla vielä enemmän ei-venäläisiä mutta järjestö venäläistyi täysin Berijan otettua johdon.
- Pappa-2
Tällä logiikalla marskikaan ei tuhonnut ketään.
- ikkuna än traing day
Pappa-2 kirjoitti:
Tällä logiikalla marskikaan ei tuhonnut ketään.
Mannerheim tappoi vain ja ainoastaan itsensä ja maan puollustamiseksi. Sitä paitsi sankareillasihan oli mahdollisuus napata Marski Venäjällä. Mahtoi jotain bolshevisoitunutta viranomaista myöhemmin vituttaa kun tajusi että päästi Suomen tulevan Marsalkan karkuun.
Vastoin myyttejä Marski ei livahtanut James Bond-tyylillä takaisin Suomeen ennen kuin rähinänlietsoja Lenin aiheutti kovat kahinat.
- Melgein impi!
Kuusisessa suurinta olikin juuri viattomuus!
- kum ank boyd ik perh
Niih nooh. Niin sanotut Kuusisen klubin murhat voidaan ehkä ainoastaan lukea Otto Willen kontolle.
hehehe Otto oli kun mikäkin venäläinen mafiapäällikkö. Ei "rivimiehet" tykkänneet että johtoporras porsastelee ja nai yleellisyyksissä joten luodista tuli. Näinhän Kuusisen työtoveritkin toimivat kaikkialla vaikka ei suurin pomo Lenin nyt niin yleellisesti elännyt. Lenin suosi kovaa työtä joten ei hänellä ollut aikaa porsasteluun. - Yaz..
Otto Wille Kuusinen oli Suomen vasemmistonuorison idoli 1970-luvun alusta aina 70-luvun lopuille asti.
Silloin Suomen radikaali nuoriso marssi eteenpäin Otto Wille Kuusisen viitoittamaa tietä punaliput liehuen.
Nykytrendi taasen vaikuttaa olevan toisenlainen.Tämä nykytrendi tulee melko hyvin esille eräissä salaliittoteorioissa.
Niitä taasen löytyy tuolta salaliittoteorioiden palstalta... - kuus kuus
Yaz.. kirjoitti:
Otto Wille Kuusinen oli Suomen vasemmistonuorison idoli 1970-luvun alusta aina 70-luvun lopuille asti.
Silloin Suomen radikaali nuoriso marssi eteenpäin Otto Wille Kuusisen viitoittamaa tietä punaliput liehuen.
Nykytrendi taasen vaikuttaa olevan toisenlainen.Tämä nykytrendi tulee melko hyvin esille eräissä salaliittoteorioissa.
Niitä taasen löytyy tuolta salaliittoteorioiden palstalta...Kuusinen oli jo kauan ollut muurissa kunn Tuomioja pössytteli ja kansainvälistä lauloi Hakaniemen torilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685