Iiiso töppäys

with.tuntematon

Mulla on tullutkin sitten jo suurenmanluokan töppäys :/
Olen 15 vuotias tyttö tampereelta ja mulla ei ole poika-ystävää kuitenkin yhtenä iltana kun oltiin kaveri porukalla(Oli aika iso porukka josta osa täysin tuntemattomia) vähän kännäämässä (hieman) niin minulla oli vähän lähemmät kosketukset yhden pojan kanssa ja POKS... nyt olen raskaana
olin lukioon menossa mutta nyt en tiedä mitä teen , poika ei tiedä koska en oikeastaan tunnekkaan häntä tiedän vai nimen
Eelis ja senkin sain tietää vasta sinä iltana

Mitä minuun teidän mielestänne kannattaisi tehdä

3

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgjhftujt

kerro vanhemmilles ja lopeta ryyppäminen, se on säälittävää touhua

• yh bilemamma

Synnytä lapsi, lopeta koulunkäynti, hae sossusta rahat itsesi ja lapsesi elatukseen ja biletä ja jaa sitä toosaa niinkuin tähänkin asti ja pistä lapsi äidille hoitoon viikonlopuiksi. Ei voisi paremmin nimittäin mennä kun olet yh-äiti, kaikki jeesaa ja rahaa tulee tekemättä mitään ja saa käydä juomassa ja muuttaa yksin asumaan ja silti voi aina käydä kotona syömässä ja pesemässä pyykit ja jättämässä lapsen hoitoon ja omat (sossusta saadut) rahat ja lapsilisät voi itse bilettää. Odotas vaan kun täytät 18v ja pääset baariin niin silloin se elämä vasta maistuu ja tajuat kuinka ihanaa on kun ilmaista rahaa valuu näppeihin ja kaiken voi laittaa hauskanpitoon.

• bvgfyhnjm,kl

Tuohon kysymykseen en nyt juuri muuta osaa sanoa, kuin että opettele yhdyssanat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1262
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      342
      729
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      680
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      52
      670
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56