Iiiso töppäys

with.tuntematon

Mulla on tullutkin sitten jo suurenmanluokan töppäys :/
Olen 15 vuotias tyttö tampereelta ja mulla ei ole poika-ystävää kuitenkin yhtenä iltana kun oltiin kaveri porukalla(Oli aika iso porukka josta osa täysin tuntemattomia) vähän kännäämässä (hieman) niin minulla oli vähän lähemmät kosketukset yhden pojan kanssa ja POKS... nyt olen raskaana
olin lukioon menossa mutta nyt en tiedä mitä teen , poika ei tiedä koska en oikeastaan tunnekkaan häntä tiedän vai nimen
Eelis ja senkin sain tietää vasta sinä iltana

Mitä minuun teidän mielestänne kannattaisi tehdä

3

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgjhftujt

      kerro vanhemmilles ja lopeta ryyppäminen, se on säälittävää touhua

    • yh bilemamma

      Synnytä lapsi, lopeta koulunkäynti, hae sossusta rahat itsesi ja lapsesi elatukseen ja biletä ja jaa sitä toosaa niinkuin tähänkin asti ja pistä lapsi äidille hoitoon viikonlopuiksi. Ei voisi paremmin nimittäin mennä kun olet yh-äiti, kaikki jeesaa ja rahaa tulee tekemättä mitään ja saa käydä juomassa ja muuttaa yksin asumaan ja silti voi aina käydä kotona syömässä ja pesemässä pyykit ja jättämässä lapsen hoitoon ja omat (sossusta saadut) rahat ja lapsilisät voi itse bilettää. Odotas vaan kun täytät 18v ja pääset baariin niin silloin se elämä vasta maistuu ja tajuat kuinka ihanaa on kun ilmaista rahaa valuu näppeihin ja kaiken voi laittaa hauskanpitoon.

    • bvgfyhnjm,kl

      Tuohon kysymykseen en nyt juuri muuta osaa sanoa, kuin että opettele yhdyssanat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe