mutta, minkä sille voin?
Minkä sinä sille voit?
Kuka sen on edes sanonut, että kuolema
olisi huono asia? Korkeintaan omaisten tuska
voi olla kipeää, mikään mu ei.
http://www.near-death.com/
Kokemuksia kuolemakokemuksista.
Kuolema on portti uuteen elämään.
Mitään pelättävää siinä ei ole.
Täältä ei saa mitään mukaansa, kun kuolee,
miksi siis murehtia maanpäällisestä, kun se ei
kuitenkaan ole pysyvää? Kerätkää mieluimmin
aarteita taivaaseen :)
Ikäväähän se on, että joku julkisuuden
2
51
Vastaukset
- mikään ei sitä muuta
Olen samaa mieltä siinä, että tuskin kuolema on huono asia.. pääseehän silläkeinoin pois tästä nykyisestä, todella paskasta maailmasta.
Menetin melko nuorena vaimoni ja tuska oli suuri mutta nyt vuosikymmenten jälkeen ajatellen olen jopa hiukan kateellinen hänelle. Eipä tarvinnut hänen rämpiä pidempään tässä elämäksi kutsutussa suossa.
Myös se on tosi ja ainoa todella tasa-arvoinen asia maailmassa, että kun kuopataan upporikas ja rutiköyhä niin siinä kohtaa kummallakin tasan saman verran mammonaa, valtaa tms.. molemmilla on tasan yhtä paljon kaikkea eli ei yhtään mitään.
Kuolema on tasa-arvoinen eikä sitä kukaan pysty muuksi muuttamaan.- yhjhj
no kuka kokee tän paskana. Ei se mulle sitä oo ollu. Ite kukin elämänsä rakentaa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3474401Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422478Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822096- 1441626
- 261167
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!431150- 321106
- 791041
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!338978