Tuli ihan vanhat esikunta-ajat mieleen kun marssin Pride-kulkueessa muiden samantyyppisten kanssa.
Esikuntamiehetkin marssivat aikoinaan poikaporukassa. Silloin tunsin jotenkin outoa kihelmöintiä vatsanpohjassa.
Samanlainen tunne oli tämänvuotisessa Pride-kulkueessa, joskin vain ohimenevästi, ei se tässä iässä enää irtoa.
Keskustalaiset täällä nälvivät kun yritän heidän kommervenkkejään paljastella. He kuuluvat korkeintaan johonkin pienviljelijäyhdistykseen kun minulla yhdistyksiä on kymmeniä. Olen jo monta kertaa maininnut kuuluvani dementoituvien aliupseereiden yhteisöön, mutta kuulun moniin muihinkin, stadilaisiin porukoihin.
Mainittavimmat niistä ovat Konalan Koiraat, Pasilan B-pojat, Malminkartanon Miesrinki ja Kannelmäen Kayt.
Marssin tahtiin
3
<50
Vastaukset
- Kaukainen ihailija
Muistatko vaaleaa pörröpäätä. Minulla oli pinkit housut ja marssin mahdollisimman lähellä sinua.
- Sonnim.naist.mies
Naurattaa niin pirusti, kun unohdit "sopivasti" kepulaiset pedolestat. "Lasten pulkassa vetämisen", Nappulan painamisen hississä", "kepuisännän oikeuden omaan katraaseen", "Limingan lapsoset". Toista sataa rikosilmoitusta jo tehty ja se on vasta jäävuoren huippu kepulestoista. Hoh,hoh,hooooooooo Kapi se vaan vehtaa aikuisten naisten kanssa, toista se on meillä kepulestoilla.
- Kapt evp
Me kepuhomot ei marssita.Me vain tuupataan toisiamme hanuriin.Juhakossi rynkytti minun peräsuolta taas viime yönöä,niin,ettei ryppyreikä pidä ja paska tahtoo tulla jatkuvasti nyt housuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756