Onko Välittäjä_LKV saanut jo suorat putket turbiinisylinterikansiinsa? Tuolla Lannevuodossa oli romiksella kasa niitä.
Onko Välittäjä_LKV saanut jo suorat putket turbiinisylinterikans
6
98
Vastaukset
- Sama tyyppi taas
" Aika huvittavaa seurattavaa erään täällä riehuvan multinimimerkin raivoisaa vihaa jotain välittäjää kohtaan.
Itse puhuu älyttömiä sukellusveneistä, spiraaleista, kupariveneistä, graavikalanuotasta ja muusta yhtä viisaasta, on joka välissä häsläämässä, ei ymmärrä itse mitään, ja mikä huvittavinta, ne mopoikäiset pojat on alkaneet rivouksien sijaan huvitella vetämällä tätä älykköä kölin ali mielin määrin.
Vain pieni vihjaus välittäjään ja puolenkymmentä puoliälytöntä kirpeää kommenttia tulee alta aikayksikön eri nimimerkeillä. !
Jokaisella palstalla on näköjään oma hullunsa, jota veneistä tai muustakaan välittämättömät mopopojatkin
käyttävät ajankulukseen potkupallonaan, eikä tällä palstalla tarvitse arvailla, kuka se mahtaa olla.
Jatkuva hauskuttaminen ei pidemmän päälle enää ole yhtä kivaa, mutta minkäs teet kun pilailun kohde ei itse ole asiaa edes huomannut, puhumattakaan mistään häpeästä normaalisti aiheutuvista toiminnoista.
Matkakertomukset ne vaan jatkuvat, kun kirjailijan aivotoiminta ei riitä arvioimaan omaa tilaansa. "- Valittaja_LKV
Olen suurin ja kaunein sekä ehdottomasti älykkäin välittäjä! Indeksi älyssäni on parinsadan hujakoilla. Pakko juoda viinaa litran verran, että äly laskeutuisi tämän porukan tasolle. Sittenkin ehkä liikaa näille tahvoille.
Usein minua kysytty Hollywoodiin pääosiin uusiin menestyselokuvin. George Clooney kuuemma jo rupsahtanut, minä korvaisin hyvin Yrjön.
Olen tässä joutessani hieman korjaillut Albertin suppeampaa "suoraputkisuhteellisuusteoriaa", siinä on pieniä puutteita. Ehkä teen sen yhtenäisteoriankin äänenvaimennuksesta valmiiksi. Puolet jo minulla on valmiina excellissäni. Tällaista tällä hetkellä minulle kuuluu. En mene ikinä enää perämoottorin konehuoneeseen!
Terveisin
Välittäjä - Tiedossa on
Vain pieni vihjaus välittäjään ja puolenkymmentä puoliälytöntä kirpeää kommenttia tulee alta aikayksikön eri nimimerkeillä. !
- ntheuw
Tiedossa on kirjoitti:
Älä ole niin hanakat vastaamaan!
- tu8
Rymättylässä on rannala Tiibetiläisen sukellusveneen täysin valmiit suorat putket komentosillalle. Mee Välittäjä hakee pois!
- Valittaja_LKV
Annan sulle pyllyä heti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854640Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1773646Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.672083Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471084- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904