...ja suhteellisuudentaju täysin kateissa:
Rosa Meriläinen (vihreät - de gröna, yhteiskuntatieteiden maisteri(!!!)) ilmoitti 12.5.2011 Hesarin mielipidekirjoituksessaan olevansa tavattoman närkästynyt pakkoruotsin vastustamisesta ja asettuvansa siilipuolustukseen vastustaakseen kaikkia ruotsalaisten etuoikeuksien heikentämisyrityksiä.
Maisterimaisella vihreiden viisaudella hän vertasi ruotsalaisia ja pakkoruotsin vastustamista myös juutalaisiin ja juutalaisvainoihin kysymällä, että "Mitä vielä on luvassa [pakkoruotsin vastustamisen lisäksi]? Antisemitismiä? Onko sekin yllättäen vain rouhean autenttista kansan ääntä? Ovathan monet Suomen juutalaiset isänäitini tapaan kätevästi ruotsinkielisiä, joten saisivat vihapuheiden pitäjät lyötyä kivasti kaksi kärpästä yhdellä iskulla."
http://www.hs.fi/juttusarja/merilainen/artikkeli/Mikä ruotsissa ärsyttää/1135266083605
----------------------------------------------------------------------------------
Kommenttini:
Olipa suorastaan huippumaisterimaisen lapsellinen kysymys. Minun kohdallani antisemitismi voisi alkaa vaikkapa tasan silloin, kun juutalaiset alkavat vaatia, että minun ja lasteni ja lastenlasteni pitäisi pakko-opetella jiddishiä, jotta voisimme palvella juutalaisia heidän omalla kielellään tai kun koko maa julistettaisiin suomi jiddish-kaksikieliseksi, jotta juutalaiset saisivat etuoikeuksia oppilaitoksiin ja suojatyöpaikkoja kuntien ja valtion hallinnossa, tai kun maahan perustettaisiin veronmaksajien rahoilla kaikenlaisia kalliita apartheidmaisia tuplarakennelmia juutalaiskieltä puhuvien etuoikeuksien edistämiseksi ja säilyttämiseksi, kuten lastentarhoja, kouluja, yliopistoja, sairaaloita, sotaväen joukko-osastoja jne. Silloin minä alkaisin vastustaa myös juutalaisia idioottimaisten vihreiden pakkoruotsittajalimanuljaskojen lisäksi.
Kapteeni Kirk
Rosa Meriläisellä on arvot sekaisin
Kapteeni Kirk
1
143
Vastaukset
Rosa Meriläinen on tynnyrissa kasvanut tyttö.
Elänyt suojattua elämää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 566025
- 575462
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1123897- 543802
- 143745
- 313176
- 592914
- 592806
- 672518
- 471930