Voisinhan minä Ctiikankin ostaa, mutta kun sillä on niin pirun huono maine ja vuosittaiset luotettavuus tutkimukset sen vahvistaa. Markkinoilla kun on kymmeniä paremmin valmistettuja autoja. Jälleen myyntiarvokin markkinoiden huonoin, mikä sekin kertoo millaisesta autosta kyse. Kukaan järkevänä itseään pitävä ei sitä huoli "suinsurminkaan". Marginaali auto kaikenkaikkiaan.....
En ota riskejä..
15
204
Vastaukset
- terot alentavat itse
Totta on se, että et vieläkään ole oppinut kirjoittamaan oikein. Samat toistuvat kirjoitusvirheet paljastavat sinut vakioprovoksi.
Kirjoituksesi antama informaatio: Et halua ostaa Citroenia. Kiitämme sinua tämän merkittävän tiedon jakamisesta.
Mitä muuta et aio tehdä? - fgdrhdcbg
Poju voisi mennä vaikka töihin jos joku sen huolii variksenpelätiksi.
- Eetvartti
Ei siitä ole variksenpelättimeksikään. On liian epäluotettava.
- Variksenpelätin vaan
Eetvartti kirjoitti:
Ei siitä ole variksenpelättimeksikään. On liian epäluotettava.
Yhtä epäluotettava kuin Citroen ..
- Joopa joo
Variksenpelätin vaan kirjoitti:
Yhtä epäluotettava kuin Citroen ..
En ole kuullut, että Citroen olisi karkoittanut variksia.
- ymmällään....
Miten tämä Citroenin epäluotettavuus tulee ilmi. Jättääkö Citroen esim. usein tien päälle? Vai onko kyseessä enemmänkin katsastuksissa havaitut puutteet esim. ohjauslaitteissa? Vai mistä on kysymys? Olen kuullut että uusi C5 on luokkansa vähävikaisin. Onko jollakin asiatietoa siitä, mistä on kysymy?. Omat mielipiteet- sinäänsä varmasti tärkeät- eivät minulle riitä.
- Uusi C5
mistä olet kuulut että uusi c5 on vähävikainen ?
- ymmällään...
Siitä on kai tehty tutkimus. Olen sen aiemmin nähnyt täällä. Muistaako joku? Osaatko sinä valoittaa tuota Citroenin epäluotettavuusasiaa? Mitä se oikeasti tarkoittaa? Siis ihan oikeasti.
- Ohikulkija.
Hinausauto veti vinssillä uusinta korimallia olevaa Corollaa lavalle tänään iltapäivällä turun ohitustiellä," luotettavuus on huipussaan vaikka mitä tapahtuisi "
- Kauko Katse
No siinä on Corolla tullut "Citroenit" se tosin on hyvin harvinaista, mutta tekniikka on joskus sellaista hyvässäkin autossa tosin erittäin harvoin.
- sfdgfergbg
Parempi nimimerkki edelliselle kommentaattorille olisi "putkinäkö" tai
"totuudenkieltäjä" .
Ja missä tässä kerrotaan hyvästä autosta. "Hinausauto veti vinssillä uusinta korimallia olevaa Corollaa lavalle tänään iltapäivällä turun ohitustiellä," luotettavuus on huipussaan vaikka mitä tapahtuisi " Niin no ehkä se hinausauto on hyvä koska korjaa roskat pois. - c52007
Joku tojotti paloi tänään kesken ajon käyttökelvottomaksi.
- 10+13
tosi on.
Maineesta viis, mutta hemmetin mukava Citroen on, viides menossa, eikä huolia. - Hahhahhaahahah
Terapiakanava yhdyssana- ja peniskompensaatio-ongelmaisille.
- noeisekestä
se on silviisii et oma sitikkani hajosi vähän väliä, aivan uskomattomia vikoja. Kukas sellaisen auton kestävyyden takaa, etenkään käytetyn? Ei tehdaskaan anna mitään takuuta käytetylle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875