Ehdoton EI !!

Lasten ystävä

Homojen ja lesbojen adoptio-oikeudelle pitää sanoa ehdoton EI !!

Viatonta lasta ei saa antaa homojen ja lesbojen perversioiden pelinappulaksi ja satavarman koulukiusauksen kohteeksi.

Tämä on meidän kaikkien yhteinen asia!

20

153

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä vikaa

Et taida ymmärtää tasa-arvoa, vai? Mitä sinulla on homoja vastaan? Mitä ne on sulle tehnyt? Onko ne tullut peppuraiskaamaan sut? Suomen pitäisi olla vapaa maa, mutta tällästen idioottien takia ei saa olla sellainen kuin haluaa. Varmaanhan ne tottakai ottaisivat lapsensa mukaan seksiakteihin. Oletko nyt ihan idiootti? Kyllä homoillakin on aivot. Tälläiset syrjiät pitäisi heittää johonkin eristysselliin. Ja suurinosa lapsistakin ymmärtää ettei homoissa ole mitään vikaa paremmin kuin sinä. Suuremmalla mahdollisuudella ihan ''normaalien'' lapsia kiusataan.
      Itse en ole homo mutta tälläiset idiootit ketkä ei ymmärrä muiden päätöksiä ärsyttää mua.

• BUAHAHAHAHAAAAAAA...

**Itse en ole homo**

Älä likaviemärinussija tapa nauruun!

• Äimä käki

Homot ovat pervoja, pervojen lapsia kiusataan.
      Vastustan adoptio-oikeutta.

• Mitä vikaa

Mistä sinä tiedät onko homot pervoja? Tunnetko yhtäkään homoa, itse nimittäin tunnen montakin, ja heistä ei edes tietäisi, ovatko he homoja ELLEIVÄT HE KERTOISI. Omasta mielestäni nämä saatanan 16-20v ''hormoonit hyrrää''-pojat on niin paljon pervompia, että luulen teidän törmänneen heihin ja luulleen heitä homoiksi kun kiimassaan toisiaan räpläilleet.

• geit ei o kokonaisii

> Mistä sinä tiedät onko homot pervoja?

Ainakin homoilla on n. 10-20 kertainen määrä seksipartnereita heteroihin verrattuna. Sairaita ja tautipesiä ne tuppaavat olemaan tämä väki.

Sille ei mahda mitään, että valtaväestö, siis heterot, pitävät homoja erilaisina, tietyllä tapaa sairaina, ei-kokonaisina, vähän kuin pahasti vammaiset tms. Toki vammaisiakin erilaiset vammaislait ym. suojaavat.

Ja myös eräällä tavalla "pervoina", juuri tuon kovan ja erikoislaatuisena ilmenevän seksuaaliviettinsä johdosta.

• raakkuna1

Kyllä vain homojen ja lesbojen adoptio-oikeus on ensimmäinen kunnon askel homoyhteiskuntaan. Ja suomenkansa ei aio sallia yhteiskunnallisesti ottaa sitä ensimmäistäkään askelta tuohon suuntaan.

• Faktaa homoista
    • Ei mitään neutria!

NAAPURIN MUIJA SOLMI AVIOLIITON KOIRANSA KANSSA!
      Mutta koska kyseinen koira (iso susikoira, oikea hurtta) on miespuolinen uroskoira, kyseessä EI OLE sukupuolineutraali avioliitto!
      "Totta kai se on uros, en minä mikään perverssi ole", sanoi kyseinen naapurin muija kun kysyimme häneltä puolison sukupuolta.

On se hienoa, että jotkut sentään noudattavat vanhoja kunnon perinteitä vaikka niin monet nykyään vaahtoavat ällöttävästä "sukupuolineutraalista" avioliitosta!

• homotauti..

hiv-positiiviset ovat tautinsa ansainneet hälläväliä-asenteellaan ja yleisellä välinpitämättömyydellään. kuolkoon siihen mahdollisimman pian. eikä yhtään senttiä tarvitse yhteiskunnan osallistua näiden hoitokuluihin!

• Laihian Luja ry

EIHÄN VILLIELÄIMETKÄÄN SAA ADOPTOIDA... ei edes puna-hanuriset Paviaanit---- Miksi sitten homot ja lepsot ????????

EI EI EI EI EI ja kerta vielä : EI !

• ..ei koskaan

Sitä olen aina ihmetellyt miksi homoseksuaalit niin kovasti tahtovat lapsia hoteisiinsa vaikka eivät niitä itse pysty tekemään?

On kammottava ajatuskin, että pari turskia mieshomoa saisi vaikkapa 7 vuotiaan pojan taikka pari naishomoa joita nätisti lesboiksi mainitaan pikkutytön hallintaansa. Jälki tulisi olemaan rumaa... ja vastuun siitä kantavat ne jotka asian puolesta meuhkaavat.

Asia on täysin lunnonvastainen eikä sellaiselle saa antaa mitään jalansijaa.

• Ehdoton ei!

Juuri näin!

• Sairasta?

homot ovat viimeaikoina osoittaneet äärimmäistä vihaa heteroja kohtaan. Miksi heillä on pakonomainen tarve omistaa heterojen LAPSIA?

• et silleen

Normaalit ihmiset haluavat normaaleja lakeja, ei perverssien haluamia.

• Olethan mukana!

Perverssien homojen ja lesbojen adoptio-oikeutta pitää vastustaa kaikin mahdollisin tavoin.

• Näin on

On helppo olla samaa mieltä avaajan kanssa.

• Jäitkii

"On helppo olla samaa mieltä avaajan kanssa."
        On varmaan koska kaikki nuo katkerat vihakirjoitukset on saman änkyrähihhulin vuodatusta - eli sinun!

• Näin on

Lapsia pitää suojella kaikenlaisilta pervoilta.

• Uolevi Espoo ateisti

Minä ja avovaimoni Janatuisen Martti olemme täysin samaa mieltä avaajan kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe