Kuka muistaa vuosien takaisen hillomiehen? Nyt on vihdoinkin kakkua tiedossa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011070714020705_uu.shtml
Miljoonaluokan keräyshuijauksen puuhamiehet saivat vankeutta
Torstai 7.7.2011 klo 14.56
Kolme miljoonaluokan keräyshuijaukseen osallistunutta miestä on tuomittu vuosien vankeuteen Helsingin käräjäoikeudessa.
Kaikkien tuomioon vaikuttivat myös muissa yhteyksissä tehdyt talousrikokset.
Tuomittujen yhdistys kertoi keräävänsä rahaa lasten liikennevalistusta varten. Noin 30 000 ihmistä lahjoitti rahaa yhteensä 1,5 miljoonaa euroa.
Pisin tuomio, 5 vuotta 6 kuukautta, tuli Malttia liikennevalistusyhdistyksen hallituksen jäsenelle. Hallituksen puheenjohtaja sai 4 vuotta ja kolmas mukana ollut 2 vuotta 6 kuukautta.
Hillomiehelle kakkua
83
397
Vastaukset
- mieleen tuli
Se vaan tässä ensimmäisenä putkahti mieleen, varmaan ihan syyttä suotta, että ettei nyt vaan suolimuro yllättäen ja tilaamatta vääristele totuutta.
Eihän sitä rehellisistä ja oikeudenmukaisista suolimuroista helposti sellaista kyllä tietysti ihan heti usko? Ei millään. Ei ei! Cluso se varmaan osaa kommentoida ystävänsä hillomiehen nykytuntoja.
Anttihan se aina ja joka paikassa kertoi, että hillomies on hänen kaverinsa ja hän kyselee hillomieheltä apuja, jotta miten "vatustajat" hoidellaan.
Ja mitaan ette voi...- 1234567898765432
Raili katos Cluson nimi täällä http://nokiamiljonaarit.blogspot.com/
miten selität ton- 123456789654
Katos Raili tota blogin kuvaa siinä on Cluson auto mikähän merkki
123456789654 kirjoitti:
Et kait nyt sentään niin alas ole vajonnut, että käytät Tuksun kikkaa? Eli meet jonkun hienon auton tai jahdin vierelle elvistelemään omistajan elkein silloin kun oikea omistaja on jossain käväsemässä.
Minkäs vuoden mallia mahtaa tuo "autosi" olla?
Ja mitaan ette voi...- +12+14
123456789654 kirjoitti:
" Ei vielä yhtään lukijaa.
Ole ensimmäinen!"
Mukavaa sielunhoitoa!
Hyvin tiedän, että cluso möi Nokiaa muistaakseni vuonna 1996??? (eli, kun se täytti 20 v.) ja sai niistä noin hiukka vajaa 18 miljoona silloista rahaa (nyk n. 3 milj. €uroa). Makso tuosta verot (sen 28 %), eli sille jäi reilusti yli 2 miljoonaa €uroa verojen jälkeen.
Ja mitä heppu teki? Meni ja hävis kaikki kansainvälisillä sijoitusmarkkinoilla. Eli enempi se hävis, kuin Hande. Tarkoittaa siis sitä, että sen vinkkeihin kannattaa suhtautua varauksella.
Ja mitaan ette voi...- HoitokodinVaksi
Eikös kaveri nykyään ole kansainvälinen siivestäjä, eläkkeet maksatetaan yhteiskunnalta ja velatkin jätetään maksamatta?
- 123456785432
ja espanjassa asuupi ja ajaa lamborghinillä no mistä hän sai alunperin noi rahat
- aikansa jytky
Muuten tuo nokiamiljonäärien julkaisu aikoinaan Hymyssä oli melkoinen sokki monille naapureille.:)
Meilläkinpäin muistan, kun oli eräs ukko joka kulki resuisissa vaatteissa kaupassakin ja ajoi vanhalla volvollaan kuin ei mitään omistaisi, mutta omistikin Nokian osakkeita ja paljon.
Kun paljastui, niin ei halunnut puhua mitään koko asiasta, vaan haukkui Hymyn roskalehdeksi johon on turha luottaa.;)
Nykyään ada muuten eurot ja vanhat markat ovat monessa asiassa mm. asunnoissa, kahvi/pulla ja mansikat 1/1
Siis kova potti on ollut clusolla, että ei sitten pää kestänyt nuorella miehellä.- Onhanniitäollut
Mulla oli opiskelukaverina tuolloin 90-luvun puolivälissä kaveri jolla oli sellainen 10 miljoonan arvosta Nokiaa, oli toki muutakin sen lisäksi(oli perinyt). Kaveri kulki henkseleissä eikä muutenkaan päällisin puolin vaikuttanut tavallista opiskelijaa varakkaammalta.
Totta puhut tuosta €uron ja markan suhteesta. Ihmisiltä mahto kadota taju rahan arvoon €uroon vaihdettaessa. Juuri tuota hämärtynyttä tunnetta markkinat käyttivät hyväkseen.
Niin kova se cluson potti oli, että se kännipäissäänkin saatto hävitä noin 240.000 markkaa illassa/yössä ihan tosta vaan. Kyllä ne miljoonat saa menemään pelimarkkinoilla, jos vaan haluaa. Etenkin kansaivälisillä pelimarkkinoilla nuori, rahakas, kokematon kloppi on hyvä ja helppo saalistettava.
Ja mitaan ette voi...- K. Uningas
Cluso hävisi rehellisesti omia rahojaan, toisin kuin Pirkanmaan kusettaja...
K. Uningas kirjoitti:
Cluso hävisi rehellisesti omia rahojaan, toisin kuin Pirkanmaan kusettaja...
Niinpä teki. Ainoa moka oli, kun se ylty ahneeks ja halusi hävitä enemän, kuin sielu sietää. Nuori kun oli, niin ei malttanut odottaa "pikkuvoittoja", vaan kaikki piti tulla tässä ja nyt. Kait se iskee joku pelihimo sijoittajillakin ihan samoin, kuin pelihimo iskee tavan tallaajille, kun ne pelaa kaikki RAY:n peleihin kauppamatkallaan.
Kautta-aikojen isojen poikien peleissä on mennyt maat ja mannut, joten ei siinä mitään uutta ja mullistavaa ole. Tuntuu vaan järkyttävältä, että joku lähtee sellaiseen toimintaan mukaan, mistä ei tiedä hevon kukkua.
Ja mitaan ette voi...- Kuten sinä.
RailiSuominen kirjoitti:
Niinpä teki. Ainoa moka oli, kun se ylty ahneeks ja halusi hävitä enemän, kuin sielu sietää. Nuori kun oli, niin ei malttanut odottaa "pikkuvoittoja", vaan kaikki piti tulla tässä ja nyt. Kait se iskee joku pelihimo sijoittajillakin ihan samoin, kuin pelihimo iskee tavan tallaajille, kun ne pelaa kaikki RAY:n peleihin kauppamatkallaan.
Kautta-aikojen isojen poikien peleissä on mennyt maat ja mannut, joten ei siinä mitään uutta ja mullistavaa ole. Tuntuu vaan järkyttävältä, että joku lähtee sellaiseen toimintaan mukaan, mistä ei tiedä hevon kukkua.
Ja mitaan ette voi...Tuntuu järkyttävältä, kun joku ada juttelee "isoista pojista" ja "sijoittamisesta" ja "isoista rahoista", kun itse vääntää kotonaan hellan nurkassa pötyä pöytään ukolleen joka tuo rahan kotiin.
Ei kai siinä. Hämärtyyhän se monella muullakin se mieli, että kaipa sinä itsekin uskot noihin juttuihisi, ja kuvittelet olevasi jonkinlainen tietäjä "isojen poikien sijoittamisesta". Pieni varoituksen sana tosin, tuollaisesta pakkomielteestä se mielenterveys alkaa horjumaan. - KokeneenNeuvo?
Kuten sinä. kirjoitti:
Tuntuu järkyttävältä, kun joku ada juttelee "isoista pojista" ja "sijoittamisesta" ja "isoista rahoista", kun itse vääntää kotonaan hellan nurkassa pötyä pöytään ukolleen joka tuo rahan kotiin.
Ei kai siinä. Hämärtyyhän se monella muullakin se mieli, että kaipa sinä itsekin uskot noihin juttuihisi, ja kuvittelet olevasi jonkinlainen tietäjä "isojen poikien sijoittamisesta". Pieni varoituksen sana tosin, tuollaisesta pakkomielteestä se mielenterveys alkaa horjumaan.Puhut ilmeisesti kokemuksen suurella rintaäänellä;)
- Oikeaan osuit.
KokeneenNeuvo? kirjoitti:
Puhut ilmeisesti kokemuksen suurella rintaäänellä;)
Puhun kyllä.
- Hymy-lehti
Näkyyhän tuolla listalla olevan vissiin sen tervolan ravintolan omistaja?
- Hymy-lehti
On Cluusolla vaan ollut kovat tulot http://www2.hs.fi/extrat/talous/vero2000/verotiedot.jsp?nimi=antti &kunta=rovaniemi&Ika=ALL&Sukupuoli=ALL
- 12345789876543
Raili mitä sinä tiedät mitään sijoittamisesta et yhtään mitään olet vaan tollainen nettikiusaaja joka elättää itsensä pilulla, mutta mitä jos olisit mies millä sit elättäsit itsesi
- 100 % hyvä kysymys
Hyvä kysymys! Ootellaan vielä vastausta nettikiusaajalta.
- EspnjaHoitokoti
Olisi varmaan töissä. Sinä taas olet ainakin ilmeisesti sukupuoltasi mies ja elätät itsesi siivestämällä yhteiskunnan maksamaa eläkettä, etkä maksa edes velkojasi.
- 12+13
Kato, Cluso on palannut. Sinähän LUPASIT pysyä pois täältä.
Käyttäsit vaan reilusti omaa nikkiäsi. Siihen on totuttu, ettet kuitenkaan malta pysyä pois forumilta lupauksistasi huolimati.
Sen verta tiedän, että jos mulla olisi reilut 2 miljoonaa €uroa rahaa, niin en niitä hassais sellaiseen, mistä en mitään ymmärrä. Enkä varmasti tuollaisen mokan jälkeen kehtais antaa poliisin asiakirjoihin ammattinimikkeeksi "sijoittaja".
Ja mitaan ette voi...- 2345678765432
Hillomiehellä on rahaa on katos osannut piilottaa rahansa miljonäärimies, mutta adalla ei ole omaa rahaa kun häntä elättää Matti niminen mies
- 2345678987654
Hei kaikki nyt saa nauraa adaa vedettiin tässä jutussa p,erseeseen HAHAHAAAAA
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9723539
Kyllä se näkyy jotakuta pahasti pännivän, kun en kerro "neuvottelujen" syistä tarkemmin ja nimenomaan sitä, jotta miksi suostuin siihen, että hoitohenkilökunta pitää sinusta huolta.
Ja mitaan ette voi...- kolkankävijät+++++++
johan minä sen tiedän ja sä uskot hahahaaaa kytät ei kuule tiedä yhtään mitään
Älä unta nää. Sulle sitä ei tulla koskaan kertomaan ja sehän sua harmittaa. Sitä ei kerro sulleAda, poliisi, eikä hoitohenkilökunta, joten tyydy siihen.
Ja mitaan ette voi...- kolkankävijät+++++++
se oli uhkaus itsemurhasta sillä sä ja kaikki vielä uskokin sitä:) hahaa
Eikä ollu.
Ja mitaan ette voi...- joonaskolkankävijä
luuletko, että mä en muka omista jutuista tiedä, oot sie melkonen akka
- joonasonhomoooo
ai, että mä nauroin kun kyttä soitti Rovaniemeltä, että Teidän pitäisi tulla kuulusteluun, mä että aika hiljasta kun en asu roissa enää kyttä ai oletko asunut joskus? Olen ja siittä on aikaa aijaa meille tuli Päijät-hämeen(lahdesta) poliisilta virka-apupyyntö teitä pitäisi kuulla kunnianloukkausasiassa, mutta ei sitä sitten voi minäpä lähetän nämä paperit takas lahteen:)hahaaaa
- ItkuJytky
Menehän nyt siitä hoitajien helmoihin. Itkeä tirautat, niin ehkä silittävät sinua päästä.
Et nauranut, vaan jouduit paniikkiin ja pyysit hoitohenkilökuntaa avuksesi. Itkit ja vinguit kuin pikkukakara, joten ole oikeesti lapsukainen hiljaa, kun aikuiset puhuu. Kaikki tehdään vaan sun omaksi parhaaksesi.
Joskus väitit, ettei poliisi saa sun tietoja, koska sulla on turvakielto. Miten ihmeessä ne sitten tavoitti sut? Niillä oli sun puh.numero yms. yms....
Joten ihan oikeesti voisit lopettaa ton jollottamisesi. Tyydy siihen ja ymmärrä, että et pysty itse vastaamaan teoistasi, vaan muiden on hoidettava sun tekemät mokat.
Ja mitaan ette voi...- joonasshomo
johan ne kytät saa puhelinnumeron vaikka se on salainen rekisteristä, mutta eipätpä tienneet missä olen eivätkä tiedä nytkään osoitetta kytillä ei ollut kaupunkikin oli täysin väärä:)
- joonaskolkankävijä
ada sä oot oikeasti noin yksinkertainen ihminen etkö tuopta hokannut, että kytät pääse puhelinoperaattorin järjestelmään ja sieltä löysivät mun sos tunnuksella puhelinumeron osoitetta ne ei saa sitten mistään vaikka hakisivat käräoikeudelta luvan turvakiellon ohittamiseen niin silti ei löydy mun poste restante osoite:) hahaaaa
Tyhmä.
Ja mitaan ette voi...- GFDGHJK
sinä se tyhmä olet kun et tommostakaan tiennyt no kuules kopio äkkiä toi juttu niin ehkäpä sinäkin opit:) ja velkoja on mutta silti treidaan tätäkään sä et tule ikinä ymmärtään ja suoli/suomen valtio kehtaakin vielä maksaa eläkettä ja vieläpä lisäksi hoitotukia HAHAAAAAAAAAAAAAAAAA
Kuten sanoin; tyhmäkin vielä.
Kerropas meille kaikille, jotta mitä vuosimallia tuo "ajopelisi" on?
Ja mitaan ette voi...- joonasssss.
RailiSuominen kirjoitti:
Kuten sanoin; tyhmäkin vielä.
Kerropas meille kaikille, jotta mitä vuosimallia tuo "ajopelisi" on?
Ja mitaan ette voi...se on 2005 vuoden malli Lamborghini Gallardo E-Gear 2005
kulkee yli 300 km tunnissa olen ajanut 240 km tunnissa joonasssss. kirjoitti:
se on 2005 vuoden malli Lamborghini Gallardo E-Gear 2005
kulkee yli 300 km tunnissa olen ajanut 240 km tunnissaTyydy sinä vaan ajelemaan sillä VR:n eläkeläisalennuskortilla.
Ja mitaan ette voi...- JOOONASSS
RailiSuominen kirjoitti:
Tyydy sinä vaan ajelemaan sillä VR:n eläkeläisalennuskortilla.
Ja mitaan ette voi...ei Espanjassa saa eläkeläiskortilla alennusta harmi:)hahaaa velat ne muhii suolessa/suomessa ja meikä viheltelee täällä Epsaniassa ja nauttii myös suomen eläkkeistä ja treidailee verottomasti nää hommat vaan pitää tietää KEU,KEU
- HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nettikirjoittelu häiritsee tutkintaa
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/nettikirjoittelu-häiritsee-tutkintaa/685938
AIAI ONKOHAN TON LEHMÄN KIRJOITTELU HAITANNUT wINcAPITA-TUTKINTAA - kjhgtfghjklöä
Nainen kuoli harrastettuaan seksiä koiran kanssa
http://www.findance.com/uutiset/15915/nainen-kuoli-harrastettuaan-seksia-koiran-kanssa
tekö meidän lehmäkin tuotaEttäkö sä tunnet myös mielenkiintoa tuollaiseen? Eräänlaista sairautta se on tuokin.
Annatko Antti mulle valtuutuksen keskustella sun erikoispsykiatrin kanssa, vai käytänkö keskustelussa poliisin antamaa apua?
Ja mitaan ette voi...Lue Antti hyvä rikoslakia. Tuo vihjaus, minkä julkisesti esitit satutti mua ja lähipiiriäni. Samoin mua ja lähipiiriäni on satuttanut sun kertomukset siitä, että elätän itseni pillua jakamalla.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kunnianloukkaus
"""""»Joka
1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka""""""
Ja mitaan ette voi...
- 34567987643
heh joo käyppä, vaan keskustelua lääkärini kanssa luuletko, että olen noin tyhmä?
ei se saa mun jutuista mitään kertoa hänellä on kuten muillakin lääkäreillä salassapitovelvollisuus, lupa myönnetty:)Selvä juttu. Laitan huomenna (maanantaina 11.7.2011) uudelleen sen viimesyksyisen jutun vireille. Hoitakoon poliisi asian. Et itke sitten ja mihinkään sopimukseen en enää suostu.
Ja mitaan ette voi...- ei voida hyväksyä
RailiSuominen kirjoitti:
Selvä juttu. Laitan huomenna (maanantaina 11.7.2011) uudelleen sen viimesyksyisen jutun vireille. Hoitakoon poliisi asian. Et itke sitten ja mihinkään sopimukseen en enää suostu.
Ja mitaan ette voi...>Selvä juttu. Laitan huomenna (maanantaina 11.7.2011) uudelleen sen viimesyksyisen jutun vireille. Hoitakoon poliisi asian. Et itke sitten ja mihinkään sopimukseen en enää suostu.
Vaikka ada välillä ärsyttää minuakin capitalaisena, niin ei hänenkään tarvitse ihan mitä tahansa sietää Clusolta, jonka hän on jo kerran armahtanut.
Sopivuuden raja on ylittynyt jo liian monta kertaa ja Cluson kirjoituksen tason tuntien, vieläpä ainakin kohtuullisen "selvinpäin". - ei se mitään
ei voida hyväksyä kirjoitti:
>Selvä juttu. Laitan huomenna (maanantaina 11.7.2011) uudelleen sen viimesyksyisen jutun vireille. Hoitakoon poliisi asian. Et itke sitten ja mihinkään sopimukseen en enää suostu.
Vaikka ada välillä ärsyttää minuakin capitalaisena, niin ei hänenkään tarvitse ihan mitä tahansa sietää Clusolta, jonka hän on jo kerran armahtanut.
Sopivuuden raja on ylittynyt jo liian monta kertaa ja Cluson kirjoituksen tason tuntien, vieläpä ainakin kohtuullisen "selvinpäin".liikkeelle laita. kova se on uhkailemaan ja täällä esittää vaikka mitä tietäjää, mutta siihen se jääkin.
ei se mitään kirjoitti:
liikkeelle laita. kova se on uhkailemaan ja täällä esittää vaikka mitä tietäjää, mutta siihen se jääkin.
Niinhän sitä outo luulis. Asianajaja hoitaa asian ja minä en sitä juristia maksa.
Ja mitaan ette voi...
- ghfdgh
Siitä, vaan jos se oloasi helpottaa
- hhhhhfhgjkl
adalla meni hermot jo sen arvas, että ei sillä hermot kestä mitään pitää mennä huomenna itkeen kytille muista liittää/liimaa tämäkin juttu http://keskustelu.suomi24.fi/node/9723539
- eionnistune:)
so sorry et pysty Ei onnistu
Asiasta säädetään laissa oikeudenkäynnistä rikosasioissa.
ROL 1 luku16 § 1 momentti:
"Jos asianomistaja peruuttaa syyttämispyyntönsä, hänellä ei sen jälkeen ole oikeutta esittää rikoksen johdosta syyttämispyyntöä." Ja millons toi juttu (antti....Raili) on edenny syyttäjälle?
Ja mitaan ette voi...- hgytfrdftghj
jos teet sen se on kuulemma sopimusrikkomus ja sä olet tehnyt sopimuksen et voi sitä enää uudelleen nostaa
Älä itke Iines. Kyllä voin ja sä et sille mitaan voi...
Mietipä uudelleen rikoksen tekohetki. Se on elokuun 2010 lopusta tonne jonnekin marraskuulle 2010. Eli alle vuosi.
Joten revi siitä. Neuvotelkoot ne, keillä siihen resursseja on. Minä nostan jutun uudelleen esiin ja haetaan siihen se sinunkin vinkumasi oikeuden päätös. Eipähän sitten ole mitään epäselvää.
Ihan oikeesti mä toivoin, että poliisin ja sun hoitohenkilökunnan kanssa tehty yhteistyö olisi tuottanut tulosta, mutta ketuks´ tuo näytti menevän ja ihan vaan siksi, että sä et osaa ottaa vakavasti asioita.
Ja mitaan ette voi....
- kpkpkp
kilautin katos kp:lle
No on se KP (mikäli tarkoitit KRP:n KP:tä) mainittu esitutkintamateriaalissa. On siellä mainittu M....la ja S: hol.....kin.
Olis sun ihan oikeesti kannattanu miettiä sitä, että tulin vastaan niin perkeleen paljon. Tulin ihan siks´ koska halusin sulle hyvää hoitoa ja poliisin kanssa ajateltiin, että ammatti-ihminen voi sua auttaa (ihan siks´ se poliisi neuvotteli sun psykiatrin kanssa). Sekään mun vastaantulemisissa sun terveyden kanssa ei riitä sulle, joten kestä sitten seuraukset. Ei munkaan tartte kaikkea sietää.
Ja mitaan ette voi....- akakkaakka
RailiSuominen kirjoitti:
No on se KP (mikäli tarkoitit KRP:n KP:tä) mainittu esitutkintamateriaalissa. On siellä mainittu M....la ja S: hol.....kin.
Olis sun ihan oikeesti kannattanu miettiä sitä, että tulin vastaan niin perkeleen paljon. Tulin ihan siks´ koska halusin sulle hyvää hoitoa ja poliisin kanssa ajateltiin, että ammatti-ihminen voi sua auttaa (ihan siks´ se poliisi neuvotteli sun psykiatrin kanssa). Sekään mun vastaantulemisissa sun terveyden kanssa ei riitä sulle, joten kestä sitten seuraukset. Ei munkaan tartte kaikkea sietää.
Ja mitaan ette voi....sopimus on sopimus sitä et voi enää uudelleen aktivoida ai, että sinä vaan saisit täällä v,ittilla muille, mutta sä oot niin hipeä,että sulle ei kestä sanoa mitään.
akakkaakka kirjoitti:
sopimus on sopimus sitä et voi enää uudelleen aktivoida ai, että sinä vaan saisit täällä v,ittilla muille, mutta sä oot niin hipeä,että sulle ei kestä sanoa mitään.
Mikä ketun sopimus? En ole allekirjoituksellani vahvistanut mitään sopimusta, joten olepa hyvä ja kerro lähemmin.
Ja mitaan ette voi...- fghjkl
RailiSuominen kirjoitti:
Mikä ketun sopimus? En ole allekirjoituksellani vahvistanut mitään sopimusta, joten olepa hyvä ja kerro lähemmin.
Ja mitaan ette voi...suullinen sopimus on yhtä pitävä ja sen tarvitessa kuulemma voi vaikka se Lahden poliisi ja lääkärini todistaa
fghjkl kirjoitti:
suullinen sopimus on yhtä pitävä ja sen tarvitessa kuulemma voi vaikka se Lahden poliisi ja lääkärini todistaa
Miksi sulle tuli tollanen paniikki? Onko pelko, että nyt vihdoin ja viimein joudut vastaamaan tekemistäsi.
Mietipä poju sitä, että niitä rikosilmoituksen tekijöitä sua kohtaan voi olla useita. Esittäydyit mun nimellä ja tarjosit kaikenlaisia palveluja mun nimellä, joten moni muhun yhteyttä ottanut oli tuntenut tulleensa petetyksi. Luuletko oikeesti, että sulle ei mitään voida.
Odottele nyt vaan kiltisti kutsua kuulusteluun. Tutki rikoksen tekoaikaa ja mieti nyt uudemman kerran, jotta kannattiko moinen. Ja mieti nyt ihan herttileihjaa sentäs, jotta mitä olet minusta viimeaikoina kirjoittanut.
Ja mitaan ette voi...- moikkaa.
RailiSuominen kirjoitti:
Miksi sulle tuli tollanen paniikki? Onko pelko, että nyt vihdoin ja viimein joudut vastaamaan tekemistäsi.
Mietipä poju sitä, että niitä rikosilmoituksen tekijöitä sua kohtaan voi olla useita. Esittäydyit mun nimellä ja tarjosit kaikenlaisia palveluja mun nimellä, joten moni muhun yhteyttä ottanut oli tuntenut tulleensa petetyksi. Luuletko oikeesti, että sulle ei mitään voida.
Odottele nyt vaan kiltisti kutsua kuulusteluun. Tutki rikoksen tekoaikaa ja mieti nyt uudemman kerran, jotta kannattiko moinen. Ja mieti nyt ihan herttileihjaa sentäs, jotta mitä olet minusta viimeaikoina kirjoittanut.
Ja mitaan ette voi...Kunnianloukkaus on asianomistajarikos, joten osapuolet voivat siitä sopia ja silloin siihen tulisi sisällyttää myös kanneoikeudesta luopuminen. Jos tehty sopimus on tullut voimaan, niin silloin asian vieminen uudelleen poliisille tutkittavaksi on sopimusrikkomus.
mistä sinä tiedät kuka on mitäkin kirjoittanut?
siihenhän jää pohtimaan moikkaa. kirjoitti:
Kunnianloukkaus on asianomistajarikos, joten osapuolet voivat siitä sopia ja silloin siihen tulisi sisällyttää myös kanneoikeudesta luopuminen. Jos tehty sopimus on tullut voimaan, niin silloin asian vieminen uudelleen poliisille tutkittavaksi on sopimusrikkomus.
mistä sinä tiedät kuka on mitäkin kirjoittanut?
siihenhän jää pohtimaanSe jää nähtäväksi. Katotaan huomenna.
Ja mitaan ette voi...- voi lollotiloo!!! :D
RailiSuominen kirjoitti:
Se jää nähtäväksi. Katotaan huomenna.
Ja mitaan ette voi...onpa kiva kattoa taas kun ada kiemurtelee tuskissaan ja luso vie 6-0! :D
ruahahhaa!!! RailiSuominen kirjoitti:
Se jää nähtäväksi. Katotaan huomenna.
Ja mitaan ette voi...Juristin neuvo oli, että mennään tekemään uusi ilmoitus näistä viimeaikaisista törkeyksistä ja vaaditaan (alle vuoden) vanhoista jutuista uudelleen rangaistusta, koska vastapuoli ei ole noudattanut sovittua sopimusta (poliisi---->hoitohenkilökunta).
Ei kuulemma apuja tule, vaikka kuinka olisi poliisin vasikka kyseessä.
Joten revi siitä. Äläkä suotta vingu poistoja ylläpidolta. Mulle sanottiin, että kaikki talteen ja heti.
Ja mitaan ette voi...
- sopimusrikkomusraili
teeppä se niin syyllistyt sopimusrikkomukseen näin on
Mikä ketun sopimus? Missä sopparissa mun allekirjoitukseni ko. jutussa on? Ymmärtäisit nyt osata olla edes hiljaa. Tiedät vallan hyvin, että en puhu ja uhkaile turhaa. Huomenna uudistan sen viime syksyisen rumban uudelleen ja sille sinä et voi mitään. Tiedät, etten puhu paskaa, joten odota kutsua kuulusteluun (tää vaan sillä, että poliisi haluaa kuulla sua).
En aio sietää sun pelleilyä yhtään pitempään.
Ja mitaan ette voi...- Hohoo!!!
RailiSuominen kirjoitti:
Mikä ketun sopimus? Missä sopparissa mun allekirjoitukseni ko. jutussa on? Ymmärtäisit nyt osata olla edes hiljaa. Tiedät vallan hyvin, että en puhu ja uhkaile turhaa. Huomenna uudistan sen viime syksyisen rumban uudelleen ja sille sinä et voi mitään. Tiedät, etten puhu paskaa, joten odota kutsua kuulusteluun (tää vaan sillä, että poliisi haluaa kuulla sua).
En aio sietää sun pelleilyä yhtään pitempään.
Ja mitaan ette voi...Miten vanha rouva joka elää miehensä siivellä, ajatteli että luso haetaan epsanjasta mihinkään kuulusteluihin? :D
Ei taida siivellä eläjä tietää asioista paljoakaan... :D Hohoo!!! kirjoitti:
Miten vanha rouva joka elää miehensä siivellä, ajatteli että luso haetaan epsanjasta mihinkään kuulusteluihin? :D
Ei taida siivellä eläjä tietää asioista paljoakaan... :DAiko sieltä Malmin kellarikomerosta? No tietty, jos sitä pidetään Espanjana, niin ollos hyvä vaan.
Ja mitaan ette voi...- Harhajytky
RailiSuominen kirjoitti:
Aiko sieltä Malmin kellarikomerosta? No tietty, jos sitä pidetään Espanjana, niin ollos hyvä vaan.
Ja mitaan ette voi...Toinen ulosottovelkoja pakoileva eläkeläinen elää Espanja-harhakuvitelmissaan ja kuvittelee avohoitolaa Marbellaksi, toinen omaisuustakavarikossa elävä taparikollinen kuvittelee vanhaa pumpattavaa kauniiksi vaimokseen, voudin omistamaa luukkua meren rannassa omakseen...
- Barbara x
Harhajytky kirjoitti:
Toinen ulosottovelkoja pakoileva eläkeläinen elää Espanja-harhakuvitelmissaan ja kuvittelee avohoitolaa Marbellaksi, toinen omaisuustakavarikossa elävä taparikollinen kuvittelee vanhaa pumpattavaa kauniiksi vaimokseen, voudin omistamaa luukkua meren rannassa omakseen...
Hitlerkin osti sotilailleen 50 pumpattavaa tyttöä, eikös Wincapitassakin suurponzzoorit myyneet ilmaa ?
- ei se Cluso, mut mä
kaikkea kirjoita sentään, on täällä muitakin jotka ovat huomanneet kyltymättömän halusi nauraa muille ja olla kukkulan kuningattarena muita solvaamassa. Vai onko muiden satuttamisen ilosi jo sokaissut sinut niin kovasti, että näen luson joka kulmassa? Siinä tapauksessa suosittelen sinulle hoitoa. Oikeastaan, hoitoa tarvitsisit joka tapauksessa, sen verran mitä olen seuraillut pakkomielteisiä kirjoittelujasi täällä joissa solvaat ihmisiä, on tilanne edennyt jo niin huolestuttavan pitkälle että voi olla ettei hoitokaan enää auta kohdallasi.
Jos joku on nettiaddikti, ja kuvittelee samalla peiliin katsoessaan näkevän siellä kaikkitietävän maailmanparantajan, olet se sinä. Itsensäpetos on siitä jännä juttu, että sitä kun kuvittelee olevansa maailmanparantaja niin sillä oikeuttaa itselleen käyttäytyä siten kuin sinä olet käyttäytynyt muita kanssaihmisiä kohtaan, ja varsinkin hyvänä esimerkkinä nyt vaikkapa klubiin sijoittaneita. Vaikea on tältä palstalta löytää toista ihmistä joka olisi solvannut klubilaisia enemmän kuin sinä, tai joka olisi ollut vahingoniloisempi heidän ahdingolleen. Riippumatta siitä, että suurin osa sijoittajista on normaaleita ihmisiä, jotka eivät ole millään tavalla rikollisia tai siihen suuntaan vivahtaviakaan. Sinun mielestäsi pelkkä sijoittaminen on tehnyt jokaisesta klubilaisesta höyrähtäneen pellen, ja vanavedessäsi kaikki muut myötäilijät naureskelevat mukana.
Vaikka kuinka kuvittelisit että sinulle on annettu jokin valta kohdella ihmisiä, jopa sinulle kasvottomiakin ihmisiä netissä, olet väärässä. Se ei tee teoistasi yhtään oikeudenmukaisempaa ettet tunne tai näe niitä ihmisiä, keitä solvaat. Ihmettelen sitä suuresti ettet edes tuollaista ymmärrä, vaikka täällä naama punaisena toitotat miten oikeudenmukainen olet. Yeah, right.
Muuten, ihmettelen sitäkin että kuvittelit luson kirjoittaneen tuon aiemman kommentin. Montako lausetta, saati sitten kokonaista kappaletta luso on tänne kirjoittanut jossa ei esiintyisi jokaisessa sanassa kirjoitusvirhettä?
Toistan itseäni, poliisien paskainen nauru sinua kohtaan kun kitisit heille Lotharin panohommista, osui täysin oikeaan kohteeseen. Toivottavasti se puna säilyi kasvoillasi pitkään, ja tuli jälleen sinne kun luit tämän tekstin. Tiedän ettet voi vastustaa halua kirjoittaa jotain nasevaa itsesi puolustukseksi tähänkin tekstiin, mutta ei se mitään. Tiedän että tiedät itsekin että kirjoitus kolahti, eikä se ns. naseva tekstisi muuta sitä tosiasiaa.
Hauskoja hetkiä Lotharin kera!Näytähän mulle yksikin sellainen kirjoitukseni, jossa olen sovannut jotain clubilaista nimeltä. Sellaista et löydä. Mun periaatteisiini ei kuulu henkilöön menevä solvaus. Ei tulis mieleenkän levitellä kestän henkilöstä täysin tuulesta temmattuja törkeitä valeita ja vihjeitä.
Ja mitaan ette voi...
- kpkpkp
Myös täällä ada on tallessa neljä rompullista sun kirjoittelua.
"Poistettu ... AdaFlinkKäyttäjän viestit1.9.2010 14:25
... on Aijaacomistakin. Tarttis keksiä joku muu paikka, minne ne laittais. Antakaahan vinkkejä."
"No kohta mie ... AdaFlinkKäyttäjän viestit31.8.2010 16:48
... saan clusosta kuvia tänne. Osaavattehan konnatkin varoa, kun nassukkataulu on näkösällä."
"Kuvat sai olla ... AdaFlinkKäyttäjän viestit31.8.2010 18:47
... täällä vaan muutaman minuutin. Mun tietoni sai olla täällä pari päivää. Ho, hoijaa sentään.
Kuka on valmiina minuutin sisällä ottamaan kuvat talteen, jos laitan ne tänne uudelleen? Bannithan siitä mulle tulee, mutta kuvat voi joku toinen levittää, jotta konnat tietävät varoa vasikkaa.
Ja mitaan ette voi... "
Kyllä se tulee ... AdaFlinkKäyttäjän viestit1.9.2010 06:22
... haaskalle, kunhan se kiertää mielikuvituksissaan pari kertaa maapallon ympäri. Se on pelkuri ja uskaltaa uhkailla muakin vaan sähköpostissa ja forumeilla, mutta tasan tarkkaan karkuun juoksee, jos se joutuisi kovan paikan eteen.
Sehän käräytti tän Uiveloiden tekijän (KK:n) poliisille huumeista. Se tekeyty läyryten sen kaveriksi ja pääsi silleen sen studioon. Pöydällä oli kait jotain perunajauhon tapaista ja clusohan oli täpinöissään, kun ootti, että lempparipoliisin virka-aika alkaa. Se oli saanu poliisilta huomautuksen siitä, kun se soitteli ja lähetteli tekstareita niille jopa yöaikaan. Ja tuskin tämä KP olisi clusolle niin ystävällinen, jos tietäisi, jotta mitä cluso on jutellut tämän poliisin naisystävästä.
Se vähän risoo, kun clubilaiset eivät uskoneet mua, kun kerroin, jotta mikä se on miehiään. En suosi rikollisuutta sitten pätkääkkään, mutta cluson toiminta on kyllä niin perseestä, kuin vaan perseestä voi olla.
Ja mitaan ette voi...
Miks pitäis poistaa?31.8.2010 19:51
Samaa paskaahan luso tänne vääntää koko ajan, eikä siihen uralin puutu? Miksi muuten näin on?
Huomattavasti enemmän informaatioarvoa se antaa, kun kerrotaan suoraan miten luso vasikoi poliisille liivimiehistä. Kertoo se aika lailla selvästi millainen mies on kyseessä, ja kyllä se sana leviää täältä kuitenkin sinne "alan miehille".
Itsehän äijä on itsensä liemeen laittanut. Eipä ole kuulunut lusosta mitään tässä ketjussa, vaikka lukee tätä takuulla naama punaisena.
Mikä nyt on luso, kun ei juttu kulje? Pelottaako? Missä ne uhkailut nyt viipyvät? Yleensä olet niin kovaan ääneen uhoamassa joko lakimiehilläsi, tai sitten oman käden oikeudella, mikä nyt mättää kun ei miehestä kuulu?
Taitaa pelottaa ihan tosissaan, näin se taas nähtiin mistä luso on oikeasti tehty. Vaikka kyllähän se on tiedetty aina.
Tommasta olet saanut ada aikaan sinä olet tosta vastuussa!- kpkpkp
"Huomattavasti enemmän informaatioarvoa se antaa, kun kerrotaan suoraan miten luso vasikoi poliisille liivimiehistä.
tollastakaan en ole tehnyt olet saattanut mut vaaraan. mut joo sun elämässä ei ole kun mä vaan niin jauha jauha täällä ja kahenmarkanlakimiehesi kanssa ihan mitä haluat täältä kyllä vastinetta löytyy. Lähen pelaan tennistä.
- kpkpkp
Helsingin kaupungin maistaatista jo silloin kun kirjoitit nämä:Onko sulla ...
Kirjoittanut: AdaFlink 25.3.2009 klo 07.18
... Antti Matti Pietari Suhonen (Cluso627) turvakielto edelleen voimassa? Sä kerrot tuolla forumilla, että olet netonnut melkoisen hyvin "osake/valuuttakaupasta". Kerrot, että jopa useita miljoonia. Nyt sulla on näytön paikka. Näytät sen reilusti, että olet verottajalle maksanut vuoden 2007 verotuksessa noin 3 miljoonaa €uroa. Ja pointti on se, että enää et voi vedota, että turvakielto estää sun todistelun tuloistasi verovuodelta 2007. PS. Antakaas, kun arvaan. Tää aloitus lähtee täältä melkoisen nopeasti. Ja mitaan ette voi...
Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä
Hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit
Ilmoita asiattomasta viestistä
Pysy asiassa,
Kirjoittanut: yritä edes! 25.3.2009 klo 08.26
Voisitko jättää nämä henkilökohtaiset antipatiasi mainittua henkilä kohtaan jollekin muulle foorumille tai vaikka henkiläkohtaiseen kommunikointiin. Miten tämä nimellä mainitun henkilän mollaaminen liittyy palstan aihepiiriin? Jättäkää nämä keskinäiset vittuilunne verkostomarkkinointipalstalta pois, ketä voisi tälläiset stoorit vähempää kiinnostaa! Tähän asti olen pitänyt Adaa jossain määrin arvossa ja järkevänä, mutta tälläisillä avauksilla arvosi tippuu arvosteluasteikon alapuolelle...
Vastaa tähän viestiin
Tuo avauksessa mainittu henkilö
Kirjoittanut: on itse 25.3.2009 klo 08.34
kirjoittanut usein omalla nimellään. Ymmärrän hänen mielialojen vaihteluita siksi, koska hän on kirjoittanut avoimesti hävinneensä 1,7 miljoonaa euroa jossain vaiheessa. Minua vituttaisi suunnattomasti, vituttaa jo sekin että jos häviän 10€ lauantaisin lotossa, koska siihenkään ei oikeasti olisi varaa.
Vastaa tähän viestiin
Ei ole ...
Kirjoittanut: AdaFlink 25.3.2009 klo 13.09
... henkilökohtaista, siten kuin annat ymmärtää. Mä tunnen se tyypin pirun hyvin ja siksi varoittelen. Cluso (poliisivihaaja ja saattaa olla väkivaltainen)jakelee täällä auliisti neuvojaan winkkareille ja samalla hän antaa sähköpostiosoitteensa, johon jäsen voi ottaa yhteyttä. Se valehtelee silmät kirkkaana ja siihen ei pidä luottaa edes paskalla käydessään. Ja mitaan ette voi...
Vastaa tähän viestiin
Hanki oikeesti
Kirjoittanut: elämä! 25.3.2009 klo 09.18
Mitä ihmettä te oikein päivästä toiseen notkutte täällä ja jauhatte samaa asiaa, ihan kuin pahainen nalkuttaja vaimo ikään?! Homma oikeesti jotain muutaki tekemistä...
Vastaa tähän viestiin
I- kpkpkp
lmoita asiattomasta viestistä
HYVÄ ADA!!!!!
Kirjoittanut: Jatka samaan malliin 25.3.2009 klo 10.36
Viestejäsi on ilo lukea. Olet älykäs henkilö ja tiedät pitkään seuranneena paljon enemmän WC:sta kuin moni jäsen. Älä lannistu herjoista. Cluso on palstoilla itse antanut kaikki tiedot, joihin viittaat.Ne eivät ole enää henkilökohtaisia salaisuuksia, kun on itse levitellyt maailmanlaajuiseen nettiin. Ja mitään eivät voi Sinulle. Peli on 6-0
Vastaa tähän viestiin
Tässä sulle selitys ...
Kirjoittanut: AdaFlink 25.3.2009 klo 12.27
... cluso, jos turvakielto puretaan tai sieltä tulee kyselyjä turvakiellon väärinkäytöstä. Sitä saa mitä tilaa. """"""""""ESLH MTI Kirjaamo Helsinki Aihe: Poissa: xxxxxxxxx Päiväys: Wed, 25 Mar 2009 06:59:26 0200 Vastaanottaja: Raili Suominen Helsingin maistraatti on vastaanottanut sähköpostiviestinne. Magistraten i Helsingfors har mottagit ert elektroniska meddelande. The local register office of Helsinki has received your e-mail message. """"""""""""""""""""""""""" Jos mä olisin varma, että olet käyny ruikuttamassa oikeusasiamiehen sihteerille, niin lähettäsin sillekin niitä sun mulle postaamia KRP:n maileja, jossa poliisi selkeesti kieltää sua sotkeutumasta niitten toimiin. Ai miksikö puutun? Ihan vaan siksi, että sä mainitset joka jumalan paikassa Adan ja siksi, että ite oon auttanu sua tossa turvakieltoasiassa ja siksi, että sä koitat valaa petettyihin clubilaisiin uskoa paremmasta täysin tuulesta temmatuilla huu-haa-selityksillä. Törkeetä tollanen valehtelu ja väärin perustein uskon valaminen, kun tietää, jotta missä ahdingossa jäsenet (etenkin piensponsorit) juuri nytkin ovat. Ja mitaan ette voi... Vastaa tähän viestiin
Cluso ei
Kirjoittanut: ole käynyt 25.3.2009 klo 12.54
oikeusasiamiehen luona. Postinumerosta, joka on eduskunnan oma postinumero,cluso on päätellyt, että oikeusasiamies olisi töissä eduskunnassa. Näinhän ei ole, vaan kyseinen virkamies istuu Arkadiankatu 3:ssa eli ns. eduskunnan kirjastotalossa. Lisäksi cluso väitti että on tiukat turvatoimet.Tämäkin valhe. OikAM:n toimisto on täysin avoin kaikille kävijöille. Missään kanteluasiassa OikAM EI SAA henkilökohtaisesti tavata kantelijaa tai kantelun kohdetta tai kuulustella heitä. KOKO käsittely on kirjallista oikeusturvasyistä (että vastapuoli saa kaiken sen selvityksen, jonka toinen osapuoli on antanut). Eli mielikuvitusta koko cluson touhu. Olihan se samaan aikaan Panamassakin vielä.
Vastaa tähän viestiin
vanhojen ukkojen mielikuvissa (JA ja eräs vanha kusetettu ukko??). Ja mitaan - kpkpkp
kpkpkp kirjoitti:
lmoita asiattomasta viestistä
HYVÄ ADA!!!!!
Kirjoittanut: Jatka samaan malliin 25.3.2009 klo 10.36
Viestejäsi on ilo lukea. Olet älykäs henkilö ja tiedät pitkään seuranneena paljon enemmän WC:sta kuin moni jäsen. Älä lannistu herjoista. Cluso on palstoilla itse antanut kaikki tiedot, joihin viittaat.Ne eivät ole enää henkilökohtaisia salaisuuksia, kun on itse levitellyt maailmanlaajuiseen nettiin. Ja mitään eivät voi Sinulle. Peli on 6-0
Vastaa tähän viestiin
Tässä sulle selitys ...
Kirjoittanut: AdaFlink 25.3.2009 klo 12.27
... cluso, jos turvakielto puretaan tai sieltä tulee kyselyjä turvakiellon väärinkäytöstä. Sitä saa mitä tilaa. """"""""""ESLH MTI Kirjaamo Helsinki Aihe: Poissa: xxxxxxxxx Päiväys: Wed, 25 Mar 2009 06:59:26 0200 Vastaanottaja: Raili Suominen Helsingin maistraatti on vastaanottanut sähköpostiviestinne. Magistraten i Helsingfors har mottagit ert elektroniska meddelande. The local register office of Helsinki has received your e-mail message. """"""""""""""""""""""""""" Jos mä olisin varma, että olet käyny ruikuttamassa oikeusasiamiehen sihteerille, niin lähettäsin sillekin niitä sun mulle postaamia KRP:n maileja, jossa poliisi selkeesti kieltää sua sotkeutumasta niitten toimiin. Ai miksikö puutun? Ihan vaan siksi, että sä mainitset joka jumalan paikassa Adan ja siksi, että ite oon auttanu sua tossa turvakieltoasiassa ja siksi, että sä koitat valaa petettyihin clubilaisiin uskoa paremmasta täysin tuulesta temmatuilla huu-haa-selityksillä. Törkeetä tollanen valehtelu ja väärin perustein uskon valaminen, kun tietää, jotta missä ahdingossa jäsenet (etenkin piensponsorit) juuri nytkin ovat. Ja mitaan ette voi... Vastaa tähän viestiin
Cluso ei
Kirjoittanut: ole käynyt 25.3.2009 klo 12.54
oikeusasiamiehen luona. Postinumerosta, joka on eduskunnan oma postinumero,cluso on päätellyt, että oikeusasiamies olisi töissä eduskunnassa. Näinhän ei ole, vaan kyseinen virkamies istuu Arkadiankatu 3:ssa eli ns. eduskunnan kirjastotalossa. Lisäksi cluso väitti että on tiukat turvatoimet.Tämäkin valhe. OikAM:n toimisto on täysin avoin kaikille kävijöille. Missään kanteluasiassa OikAM EI SAA henkilökohtaisesti tavata kantelijaa tai kantelun kohdetta tai kuulustella heitä. KOKO käsittely on kirjallista oikeusturvasyistä (että vastapuoli saa kaiken sen selvityksen, jonka toinen osapuoli on antanut). Eli mielikuvitusta koko cluson touhu. Olihan se samaan aikaan Panamassakin vielä.
Vastaa tähän viestiin
vanhojen ukkojen mielikuvissa (JA ja eräs vanha kusetettu ukko??). Ja mitaanIlmoita asiattomasta viestistä
Turvakielto,
Kirjoittanut: outo sana 25.3.2009 klo 13.35
Piti ihan mielenkiinnosta selvittää, mitä tuo turvakielto oikein tarkoittaa. Enpä tiennyt tätä ennen eikä varmaan moni muukaan: http://www.maistraatti.fi/docs/kotikunta_ja_vaestotiedo t/6.2.7.htm " Turvakielto Jos henkilöllä on perusteltu syy epäillä oman tai perheensä turvallisuuden olevan uhattuna, maistraatti voi hänen pyynnöstään määrätä, ettei hänen kotikunta- tai osoitetietojaan saa antaa väestötietojärjestelmästä muille kuin viranomaisille. Maistraatti edellyttää turvakiellon hakijalta kirjallista, perusteltua pyyntöä tai ainakin käyntiä virastossa. Turvakieltomääräys voi ensimmäisellä kerralla olla voimassa enintään viisi vuotta. Sitä voidaan jatkaa kaksi vuotta kerrallaan. Turvakielto ja osoitteen luovuttaminen Kun henkilöllä on turvakielto, hänen osoitettaan ei luovuteta useissa tapauksissa viranomaisillekaan. Ne viranomaiset, jotka saavat henkilön yhteystietoja järjestelmiinsä, saavat myös tiedon turvakiellosta. ... "
Vastaa tähän viestiin
Mä autoin clusoa ...
Kirjoittanut: AdaFlink 25.3.2009 klo 13.55
... sen turvakiellon kanssa sillen, että tein sille perustelut (mulla tunnetusti on hyvä ulosanti ja osaan selitellä asioita parhainpäin) ja cluso meni poliisille tekemään rikosilmon (maistraatissa vaadittiin). Tosin, kun turvakielto astu (cluson sanojen mukaan) voimaan, niin cluso kävi perumassa rikosilmon. Se kiittelee mua näin kauniisti mun sähkäriini: """"""""""""""""""""""""""""""" Lähettäjä: [email protected] Aihe: RUHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Päiväys: Fri, 29 Aug 2008 18:38:56 0300 (EEST) Vastaanottaja: [email protected] Kiitos kaveri kun muuten hommasit mulle turvakiellon:))Kiitos siita uusin sen on taas 2-vuotta voimassa RUHAHAHAHAHAHA siina on oikeuslaitoksialla pohtimasta ja jaljet johtaa vaan poste restenteen oli ollut muuten helvetisti 80 klp ulosotossa ja oikeuden paatoksiaolevia maksuja:)DDDD eras kaveri tyhjentaa postit voit vittu ma tein sen!!!!!!!!!!!.Onnittle mua...Railiiiii Heips.Naita et voi muuten esittaa suomi24 forumissa siella on jo tiedossa etta poistavat.HEKE:)Kiitos mumminki. eli ruhahaaahhahahahha! """""""""""""""" Ja mitaan ette voi...
Vastaa tähän viestiin
No missäs se cluso ...
Kirjoittanut: AdaFlink 25.3.2009 klo 15.34
... nyt hoipertelee? Yleensä sä kyllä aina kommentoit mun juttuja milloin milläkin nikillä. Mitäs muuten Johannalle kuuluu? Vieläkö soittaa harmonikkaa? Pyydä sitä, että alkaa laihikselle, koska niin levee perse ei oo haluttu, kuin
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402967- 652384
- 1742314
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171385
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346- 131228
- 101224
- 221211