Hei haloo, kuka syö kotimaisten työläisten jalostamaa ruokaa????
En minä ainakaan. Käytän mieluummin maitotuotteista Danonen tuotteita, kuten Aktivia ja Actimel jogurtteja. Lapsille Danoninoa, aikuisille Vitalineaa jne. Silloin tiedän että rahani menevät varmasti Puolalaisille kunnon sosialisteille, eikä millekään maakuntien kapitalisti-sosialisteille, joiden kuuluisi asua nykypolitiikan mukaisesti suurissa, vähintään Tampereen kokoisissa kaupungeissa. Ja tietenkin kerrostaloihin pakattuina. Ja jotka eivät tiedä ollako sosialisti vai kokoomukselainen. Jokin selvä jako tässä täytyy tehdä. Luokkajako olisi paikallaan tässä maassa ja eri luokille omat asuinalueet. Elintarvikkeista Arlakin joissain tapauksissa menettelee, kunhan vain tiedän etten saa vahingossa suuhuni suomalaisen sosialistin keitoksia. Löytyyhän niitä muitakin ulkolaisia tuotteita. Kannattaa kulkea silmät auki ja mieluiten vaikka suurennuslasin kanssa lukea tuoteselosteet ennen kuin ostaa!!!
Kotimaiset elintarvikkeet
6
158
Vastaukset
- Sosisaliratti.
Kukin taaplaa tyylillään. Ja onhan tuo sosialistisana hyvinkin käyttökelpoinen aina kun ajatukset harittaa hassusti. Kai?
- saunantaa
Se on aina käyttökelpoinen kun puhutaan ylipalkatuista verenimijöistä, jotka ovat matkassa ajatuksella "mikä on sinun, on myös MINUN". Työntekijän palkkaaminen on tässä maassa niin kallista, että mieluummin sen palkan maksaa ulkomaille.
- Ai jaa
saunantaa kirjoitti:
Se on aina käyttökelpoinen kun puhutaan ylipalkatuista verenimijöistä, jotka ovat matkassa ajatuksella "mikä on sinun, on myös MINUN". Työntekijän palkkaaminen on tässä maassa niin kallista, että mieluummin sen palkan maksaa ulkomaille.
Ai jaa
- ent maalainen
saunantaa kirjoitti:
Eikös ne herrat ja herraiset maajussit ole itte työnsä tehneet ja ei siinä ennenkään piikain tai renkien tuotoksilla oo juhulittu.
- APUA ON
HUANOSTIPA SUNKIN ASIAT ON. ET SITTEN OMISTA SEN VERTAA MAATA JOTTA SAISIT SYÖDÄ OAN MAAN ANTIMIA. AINA SITÄ LAARINPOHOJALLA ON SEN VERRAN RYYNIÄ JOTTA SULLEKIN. SOSSUT AUTTAA LÄHIMMÄISTÄÄNKIN.
- Hohhoijjaa
mitä vittua lässytät kokoomuksista ja sosialismista, hienonkuuloisia sanoja niin niitä pitää käyttää että saat ''uskottavampaa'' tekstiä tänne vai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454970Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481069- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17977Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8867Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2822Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27703