Miksi lapsia on kerhossa, joka osallistuu seksuaalisiin kulkueihin.
Onko partiolaisilta kysytty mitään heidän omasta halukkuudestaan osallistua kyseiseen kulkueeseen? Entä alaikäiset, onko heidän vanhemmiltaan saatu lupa viedä heidän lapset homokulkueeseen?
Onko kyse lasten hyväksikäytöstaä seksuaalisiin tarkoituksiin?
Mikä on seuraava vaihe ja minkä ryhmän hyväksi?
Voiko lapsen päästää partioon
6
72
Vastaukset
- aafaaeaaa
Eikö partion pitäisi olla sitoutumaton järjestö? Tähän asti olen kuvitellut, että se on yksi partion perimmäisistä ideoista. Seuraavaksi varmaan osoitetaan mieltä kapitalismia vastaan kommunistisen puolueen kanssa.
- näkemys.
Ei voi viedä. Partio on leimannut itsensä homojen asianajajaksi. Ei sellaiseen paikkaan voi lasta viedä. Partio tekee itsestään Setan yhteistyökumppanin. Setahan se ajaa noitten homojen asioita, mutta nyt partio on liittoutunut samaan sakkiin.
- me-262
Ohhoh.
Homo partiolaiset, anna mun kaikki kestää. Partiolaisaatte ottanut näköjään takapakkia sitten oikein kunnolla.
Lapsethan ollu tietysti innoissaan kun on kysytty, että lähdettekö kulkueeseen. Eivät vain todennäköisesti ole tajunneet sitä, että millaiseen kulkueeseen oikein ovat osallistuneet...
Voi olla, että vanhemmiten sitten tulee hivenen "moraalista krapulaa" kun lopulta sen pridekulkueen todellinen karva paljastuu...
Ilmiselvää lasten "hyväksikäyttöä" ja näin ollen erittäin paheksuttavaa toimintaa. - Ei sovi kristitylle
Minä peruutin syksyn aloituksen.
- Partioon. Kuten
kaikkiin sellaisiin järjestöihin joissa pyörii paljon lapsia, pyrkii myös niin heteroita kuin homojakin pedofiilejä päästäkseen lasten lähelle.
Partiossa sinunkin lapsesi lähellä saattaa vaania ehta pedari. - PÄÄTTELE TÄSTÄ VOIKO
OTA SILMÄ KÄTEEN JA PÄÄTTELE TÄSTÄ, VOIKO!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9029887
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193154Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622852Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672668Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342576Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582108- 491639
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181629Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131621- 821620
- 571509