Mitähän tuholaismyrkkyä mahtaa olla sellaisessa nuuskapurkin muotoisessa pyöreässä rasiassa, jota tupsutetaan puristelemalla? Sen muistan, että ainakin tehokasta se on. Saako vastaavaa enää nykyaikaina ostettua mistään ja jos saa niin mistä?
Kunnollinen muurahaismyrkky
8
1941
Vastaukset
- Lilli maalta
se oli muistaakseni Malasiini (vai Malation)...muistaakseni oli selainen pyöreä pahvirasia,sillä kyllä murkut kuoli,täytty vain varoa,ettei joudu lasten leikkipaikalle tms.
Tällä hetkellä olen itse myrkyttänyt Baitionilla,sillä myös saa murkut häviämään, joskus jopa pariksi vuodeksi,kun tontin kastelee ympäriinsä liuoksella.- mjsxyhgnzj
se o hyvä pistää pohjavesiin tonneittan per valtio myrkkyjä :)
ette arvaakaan kuinka paljon tuhoamme tätäkin kautta luontoamme. - CountryGreen
mjsxyhgnzj kirjoitti:
se o hyvä pistää pohjavesiin tonneittan per valtio myrkkyjä :)
ette arvaakaan kuinka paljon tuhoamme tätäkin kautta luontoamme.Silti... Mikä on semmoinen sininen neste, joka häätää muurahaiset Vihreen liiton toimistoon minun tontiltani? n 2 desin pullossa..
- 65
CountryGreen kirjoitti:
Silti... Mikä on semmoinen sininen neste, joka häätää muurahaiset Vihreen liiton toimistoon minun tontiltani? n 2 desin pullossa..
Sais ne meidänkin tontilta painua vaikka huitsin nevadaan....
Raid muurahaissirotetta olen talon kiertänyt ympäri,kyllä ne siihen toppaa.
- Anonyymi
Vanha ketju mutta ajankohtainen. Kunnollinen murkkumyrkky hakusessa. Sisällä sadoittain pieniä murkkuja. Myrr quick myrkkyä olen ostanut jo toistakymmentä purkillista, niitä sinisiä 400g muovipurkkeja mutta en ole varma että houkuttaako nuo enempi murkkuja kun että olisi ilman. Mitään murkkukanna vähenemistä ei ainakaan huomaa vaikka talonvierusta on keltaisena tuosta jauhosta, ja kyllä, olen kastellut jauhoa myös. Vedellähän se häviää eikä tuuli vie mutta ei kyllä tehoa murkkuihinkaan kun ehkä pari päivää on hiljaisempaa kun pari kiloa levittelee talon ympäri. Miksi noita myydään kun eivät tehoa yhtään. Muutamaa muutakin myrkkyä koittanut mutta ei suurempaa vaikutusta niillä.
Mikähän tehoaisi? - Anonyymi
Auton tuulilasinpesuaineena käytetty metanoli toimii. Ei siis etanoli.
- Anonyymi
Suolaa, suolaa ,enemmän suolaa. Meillä oli rivarissa laattojen alla ja tietysti nousivat laatoille, jopa sisälle tulivat. Aloin laittamaan hienoa suolaa terassille ja seinän vieriin heti keväällä,kun huomasin ensimäiset muurahaiset. Nyt kun olemme kesän pois pari kk mökillä ,laitan aina lähtiessä myös tikkkasen suolaa sisälle listan vieriin sille samalla seinustalle. Ei ole näkynyt muurahaisia.
Saman teen täällä mökillä, kun on liuskekivilaatoilla terassin edessä joskus ollut murkkuja, eikun ripaus suola. Muurahaiset häipyy.
Turvallinen ja hygieeninen konsti.- Anonyymi
Apua, mitä tyhmyyttä! Myrkkyjä ja suolaa, näin maaperää ja pohjavesiä tuhotaan surutta. Ne murkut ei tee teille mitään, eikä puutarhalle. Antakaa olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882