TULOSVETO
Viikko 27
Tulospäivämäärä 08.07.2011
Tulosveto 8, Jalkapallo
Bolivia - Costa Rica
Muuttuvat kertoimet
Kotivoitot
1 - 0
Tasapelit
1 - 1
Vierasvoitot
Bolivia - Costarica !!!
4
94
Vastaukset
- S-Kyösti
Voi, voi. Kannattaisi ensin opetella kirjoittamaan maiden/joukkueiden nimet edes oikein ennen kuin niitä vedät. Viestissäsi ei mennyt mikään oikein, ei edes joukkueen nimi.
- 2 Häkkiä
Noh, heittäkää itse omat pelinne tänne mistä näkee ees mitä ootte pelanneet! En minäkään kaikkia pelejäni tänne laita! Vain niitä mitkä minun mielestä saattas osuakin todennäköisesti!
- S-Kyösti
Kuules nyt, pikku vintiö! Leikitkö olevasi Kyösti sen takia, etteivät omat vetosi taaskaan osuneet? Taisti itse betsata tuota Bulimiaa ja nyt sinua harmittaa niin, että purit tikkarisi rikki...
- ............
oote kaikki turhamaisen ämätöörejä, pelimies on vasta pelaa täysil!!!!!!!!!!!! saatan!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027