Anivian osakkeen nousu?

Myynkö vai en?

Mitä mieltä olette, alkaako Anivian osakkeen raju nousu? Itse en jaksa uskoa että osake tuosta n 1600eurosta nousee lähivuosina. Jotkut huhut arvelevat osakkeen nousevan jopa yli 3000euroa?

26

1708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ronssoni.

      Se voi hyvinkin nousta 3 tonniin siinä vaiheessa kun taas yhtiökokous lähestyy ja joku taho tarvitsee lisää ääniä.

      Viime vuonna muuten Anvia maksoi DNAlle omista osakkeistaan 2500 euroa/kpl mikä tieto lipsahti vahingossa julkisuuteen. Asiassa tapahtui luultavasti laittomuuksia.

    • OSTAKAA OSTAKAA!!

      Eiköhän Anvia listaudu pörssiin ja osake pilkotaan pienempiin... Melko varmaan tässä vaiheessa A ja B osakkeisiin... A osakkeilla suurempi arvo, kun taas B osakkeella pienempi... Sitten vaan arpomaan, että A osakkeita vähemmän, mutta ovat arvokkaampia, vai B osakkeita enemmän vähempiarvoisena... Veikkanpa, että parin vuoden päästä tavalla kun tavalla laskien, nykyisestä osakkeesta saa 3000€.... Itse olen haalinut muutaman kymmenen osaketta ajan saatossa ja markka-aikaan osake irtosi 5000mk... Niin ja epäilijöille, miksiköhän Anvian osakkeet muutettiin arvo-osuuksiksi, jos ei pörssiin oltais menossa... Tehkää helppoa rahaa, jos joku suostuu nykyään 1600€ osakkeestaan luopumaan!! Max 2 vuoden sijoitus ja tuotto lähellä 50%!! Toki pitää muistaa, että Anviaa haluaa ostaa moni taho, eikä pikkutekijöitä oo nekään...

      • Reiskapis

        1600€ on mielestäni ylihinnoiteltu jo 1400€ lähempänä totuutta. Tuskin pörssiin kyseinen firma vielä vuosiin menee itse myin juuri 3 osaketta 1600€ ja sijoitin rahat parempiin kohteisiin.


    • no joo12

      kannattaa laittaa jäitä hattuun... koskaan ei tiedä mitä on tulossa..

    • Ostin auton

      Myin oman hintaan 2620e!, kerroin siitä edellisessä jutussa.

      • 2620 e

        Mistä löydän ostajan, joka maksaa 2620 osakkeestani? Myyn heti pois!


    • denari.

      Anvia osti sillä hintaa DNAlta osakkeet itselleen joten tarjoa Anvialle.

    • Nousua ilmassa

      Myin omani n viikko sitten ja sain 2260e. En ymmärrä ollenkaan sitä että olette joutuneet myymään alla 2000:lla osakkeen?

    • 2620 e

      Mitä kautta myit?

    • Nousua ilmassa

      Helsinkiläinen yhtiö oli kyseessä.

    • rossano

      Minulla on Anvian puhelinosake, jonka voisin myydä. Kysyin hintaa parilta ostajalta. Toinen ilmoitti hinnaksi 1300e ja toinen 1200e. Mistähän näin alhaiset tarjoukset johtuu?Onko käsitystä, mihin suuntaan Anvian osakkeen hinta on menossa?

    • laskua hinnassa

      Minä olen myös huomioinut että osakkeessa on tapahtunut nyt alamäkeä? Minulle tarjottiin osakkeesta vain 1150e? kaduttaa kun en silloin aikoinaan myynyt kun olisin siitä saanut korkeimmillaan 1750e.

      Osakkeen hinta ei tuosta nouse, se pikemminkin alkaa nyt taas laskea ja kun suunnitelmat eivät toteutuneetkaan siitä suuresta hinnan noususta jossa osakkeen hinnaksi arvioitiin jopa 3500e kpl.

    • Nettitikku11

      3G vienyt asiakkaat niiden kalliilta netiltä kun muut kilpailijat savustettiin ulos. Puhelinliittymiä suljetaan kovaa tahtia, joten niille ei jää mitään myytävää.
      Siksi osakkeiden arvo laskee kuin lehmän häntä.

    • Odotellaan rauhassa
    • Herra X

      Ei kannata täältä kysellä sijoitusneuvoja. Täällä on kaikki sairaat
      pässinpäät kirjoittelemassa mitä päähän pälkähtää.

    • Kikka56
    • Älli hoi.

      Ei niitä myydä,niitä ostetaan lisää,hyvä sijoitus.poikii tulevaisuudessa hunajaa.

    • Osakegyry

      Kyllä totuus on valitettavasti että alun räjähdysmäisen nousun jälkeen osake on nyt kokoajan ollut melko tasaisessa laskussa. Itse myin osakkeen kun siitä sai vielä 1850e, enää tuollaisia summia niistä ei tosiaankaan maksella vaan hinta jää jonnekkin 1200 euroon.

    • -stalin

      niinpä nii.. viime viikolla myin omani ja sain 2100€

      • totdeccci

    • Netikka on kallein.

      Anvian kassa, Tase on täynnä vapaata omaa pääomaa.
      Siksi etelän pelurit yrittävät vallata rikkaan talon.

      Miksi netikka on niin ylihinnassa ?

    • Netikka

      on Suomen kallein.
      Miksei hallitus tee mitään.

    • Anvian puhelinosake

      Onko kenelläkään tietoa, kuka ostaa Anvian puhelinosaketta ja millä hinnalla tällä hetkellä. Itselläni olisi sellainen myynnissä.

    • kaksi osaketta

      Minulle tuli ostotarjous Anvian osakkeista tänään.Naurettava hinta.

    • Osakkeen hinta

      Olen yrittänyt selvittää asiaa, kun minulla on tarpeeton yksi Anvian osake.Käsitykseni on se, ettei Anvian osakkeesta saa enää samaa hintaa, kuin muutama vuosi sitten, jolloin siitä maksettiin keskimäärin 1750 euroa. Mielestäni paras hinta on se, mitä tällä hetkellä tarjotaan, on 1350 euroa niin, että ostaja maksaa varallisuusveron. On muistettava, että myyjälle tulee myyntivoiton vero, mikä minun tapauksessani on 243 euroa.
      Perustelen Anvian osakkeen hinnan nykytilaa sillä, etteivät nuoremmat henkilöt enää hanki omaan käyttöön puhelinosaketta, koska matkapuhelimet ja erityisesti älypuhelimet ovat tullet niiden tilalle.
      Huvittavaa oli se, kun yksi ostajakandidaatti tarjosi minulle Anvian osakkeesta 1000 euroa perustellen sitä sillä, että siitä ei mene myyntivoiton veroa, mutta että jos hinta olisi 1001 euroa, niin veroa menisi. Aika ovelaa.

    • Huutokaupassa hinta!

      http://www.huutokaupat.com/fi/v/66141

      Niin... 1850€ näyttää olevan hinta huutokaupassa! Saas nähdä mihin nousee! Unohtakaa nuo trokarien tarjoukset 1800€ alle ei kannata myidä kenellekään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2592
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      327
      2411
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1817
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1733
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1704
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1443
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      60
      1427
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe